kenny & kelly Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Hoi iedereen , een zevental jaren terug heb ik een bv ondergaan er werd toen 280cc gestoken , hierdoor had ik een mooie d cup waar ik zeer tevreden over was, ondertussen heb ik 2 pracht van kinderen en zijn mijn borsten hierdoor verkleind en heb ik nu nog een gewone c cup,. Vorige week zijn we dan op consultatie geweest bij dokter Doornaert om terug een bv te doen, de dokter wist hierbij te vertellen dat door mijn 2 zwangerschappen mijn natuurlijke borst veel is verkleind en ik hierdoor een kleinere cup heb gekregen. Gezien ik wel van grote borsten houd ( d / dd cup) zou de dokter 540cc plaatsen om zo aan mijn wensen te voldoen, Maar 540 cc is bijna het dubbele van wat ik voorheen had , zou dit niet te groot zijn? zijn er hier nog vrouwen die hetzelfde hebben gedaan ? grt kelly
caro66 Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Hoi Kelly, ik had precies het zelfde 'probleem' ik had 250 cc en wilde voor een 800 cc gaan , maar dan was er toch de twijfel worden ze dan niet enorm groot ! Ik wilde grotere borsten en heb heel internet afgespeurd, tot dat ik bij een Amerikaanse site terecht kwam , daar staan z,n beetje alle grote maten op . En dit gaf mij een beetje een goed gevoel , hoe ze dan uiteindelijk zouden kunnen worden . Ik ben op consult geweest bij Diana Gabriels , bij PC DRS. F . Straten. Verleden week maandag ben ik geopereerd , en tot het laatste moment toch wel de kriebels gehad , we hadden afgesproken of 800 cc of 700 cc afhankelijk wat er in zou passen . Na de operatie is er 700 cc geplaatst . Dual plane rond achter de borstspier . En wat ben ik ontzettend blij met mijn borsten , echt super mooi !!! groot maar mooi Ik zou zeggen ga er voor ! Foto's plaats ik nog . O, ja DRS F. Straten is een top chirurg ! Grt Caro .
Carolina Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Hoi Kelly,Niet hetzelfde ondergaan... Maar wel na 2 kids lege zakjes over... Heb 500 cc nodig gehad om ze te laten opvullen, kon ook met minder hoor, maar wilde geen tegen vallend resultaat hebben... Beter te groot dan te klein! Dit werd me ook geadviseerd door veel meiden op t forum.Kijk maar eens in mijn foto album, zie je de voor en na situatie...;-)Liefss
kenny & kelly Posted May 26, 2014 Author Posted May 26, 2014 Hoi caro, ik ben benieuwd om het resultaat te zien van je, laat zeker iets weten.ikzelf kreeg nieuws dat ik vroeger kan gaan als ik wil,nieuwe datum 9 juli .carolina wat zijn die mooi van je, hopelijk worden die van me ook zo !
kenny & kelly Posted June 1, 2014 Author Posted June 1, 2014 zeer mooi caro66 , maar voor bij mij een beetje te groot , bij u staat het echt wel mooi
kenny & kelly Posted June 3, 2014 Author Posted June 3, 2014 Woensdag 2 juli ga ik van 280 cc naar 540 cc high profile, kijk er alvast rijkhalsend naar uit, zijn hier nog vrouwen met 540 cc?want ben wat bang dat deze te groot zullen zijn, dat is bijna het dubbele van wat ik nu heb , zou graag een DD hebben.
kenny & kelly Posted June 30, 2014 Author Posted June 30, 2014 Hallo,ik ben 29 j en heb 7 jaar terug een bv gehad en dan werd bij mij 280 cc geplaatst,hierdoor had ik als bh maat een goeie D cup waar ik zeer tevreden mee was.Maar na 2 zwangerschappen is van mijn D cup niet veel meer overgebleven en zit ik nu nog op een gewone C cup.op 9 juli ga ik voor een wissel en word er bij mij 540 cc geplaatst, volgens de chirurg gaan mijn borsten maar 1/3 groter zijn dan net na mijn 1ste bv.Dit komt doordat ik uit mijn eigen veel borstweefsel ben verloren door de zwangerschappen.toch zit ik met twijfels en ben ik bang dat 540 cc te groot zal zijn voor mij.zijn er hier nog dames die dit hebben meegemaakt en die me raad kunnen geven.ik kijk alvast uit naar jullie reacties.
best_boobie Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Hoi hoi Welkom op het forum!! Mag ik vragen welk merk prothesen je nu hebt? De 540'ers die je krijgt zijn van Natrelle? En welke pc ga je krijgen? Misschien ook handig om te weten wat je voor cupmaat wenst. Niet dat wij precies kunnen aangeven hoe het gaat worden, maar met wat extra info kunnen we er misschien wel iets meer een beeld bij krijgen xx BB
kenny & kelly Posted June 30, 2014 Author Posted June 30, 2014 die dat ik nu heb zijn saline 280 cc en het word nu 540 cc high profile ook van saline ( zoutoplossing) graag had ik een mooie e cup gehad na de wissel.Het word dr Doornaerd van Gent die ze zal plaatsen, hij heeft ook mijn eerste bv gedaan en was er wel tevreden over.Maar nu het eindelijk nadert begin ik te twijfelen aan de groote.
Guest ellen69 Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Nou BB... jij bent anders behoorlijk goed in aangeven welke cupmaat je krijgt.Je had de mijne ook precies goed voorspeld..
best_boobie Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Oke.. zijn die van monobloc dan? of wat heb je voor merk implantaten...? Nou BB... jij bent anders behoorlijk goed in aangeven welke cupmaat je krijgt.Je had de mijne ook precies goed voorspeld.. ssssssssst haha
Nonky Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Ik krijg ook een wissel 270 rond, 14 jr geleden. Naar 370 natrelle dual xhpIk denk juist weer dat dat te weinig is ivm veel ruimte.......Moeilijk he!
kenny & kelly Posted June 30, 2014 Author Posted June 30, 2014 ja vind ik ook, meschien de middenweg 450?
Ank Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Lijkt mij toch wel dat je pc er een goede kijk op heeft juist omdat je al eerder door hem bent geholpenWas je eigenlijk tevreden met de grote van je borsten tijdens je zwangerschap en daarna?Groetjes Ank
mrs.right Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 ooohhh Kenny & kelly ik heb hier het zelfde probleem.....!!! ik krijg AS vrijdag al me wissel 485 cc bove borstspier rond monoblock soft one ik ben bang dat het misschien klein oogt, maar omdat ik ze hoog ( bolling wilt hebben) misschien wel te nep eruit vind zien ik had 5 jaar geleden een 290 cc laten zetten en zit nu op een grote D...... heb borstomvang van 70cm en ben 1.70 lang en weeg 57 kg ik ben heeel benieuwd hoe het er uit zal zien en wat voor maat ik nu zal krijgen maar denk maar zo... misschien beter iets te groot dan dat ze uiteindelijk te klein uitvallen ! heel veel succes alvast XxX
kenny & kelly Posted July 1, 2014 Author Posted July 1, 2014 @ best boobi, ik denk dat het van het merk Saline is . @ Ank, tijdens mijn zwangerschap waren mijn borsten enorm gegroeid en waren ze perfect zo ( zie foto) helaas na de zwangerschap waren ze veel kleiner geworden dan ervoor.@ yess, veel succes vrijdag en laat me zeker iets weten , als het kan met foto'tjs , ben super benieuwd.file:///Users/kennyloof/Pictures/iPhoto%20Library/Modified/2013/22-apr-2013/IMG_0968.jpg
Ank Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 Daarom vroeg ik het aan je, misschien krijg je met 540cc wel de borsten van tijdens je zwangerschap.
best_boobie Posted July 2, 2014 Posted July 2, 2014 Saline is geen merk. Dat is de vulling van het implantaat (zoutoplossing)
kenny & kelly Posted July 2, 2014 Author Posted July 2, 2014 ai, dan denk ik dat het van mentor is, kan dat
best_boobie Posted July 2, 2014 Posted July 2, 2014 Er zijn meerdere merken die saline hebben.. Heb je een kaartje waar je prothesen op staan? Daar staat het op namelijk... Kom zelden tegen dat saline van Mentor gebruikt wordt, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt
Nonky Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 @ BB wat schat jij in dat ik zal krijgen? Heb nu 270 rond v de spier. Omdat ik nogal groot ben 185 , omvang 85, 85 kg draag ik van chantelle 85 E, die vult niet goed op maar heb ik qua omvang wel nodig anders zijn de cups te smalStraks natrelle 370 xhp dual plane.......Ik word er gek van, denk namelijk dat de 410 beter zal zijn omdat die net iets breder is en ietsjes hoger, profiel is maar 1 mm versxhil....Help....
best_boobie Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 @ BB wat schat jij in dat ik zal krijgen? Heb nu 270 rond v de spier. Omdat ik nogal groot ben 185 , omvang 85, 85 kg draag ik van chantelle 85 E, die vult niet goed op maar heb ik qua omvang wel nodig anders zijn de cups te smal Straks natrelle 370 xhp dual plane....... Ik word er gek van, denk namelijk dat de 410 beter zal zijn omdat die net iets breder is en ietsjes hoger, profiel is maar 1 mm versxhil.... Help.... Ik zal je even in pb antwoorden, dit is namelijk het topic van Kenny&Kelly
kenny & kelly Posted July 9, 2014 Author Posted July 9, 2014 Best boobi, het word 540 cc high profille van Natrelle
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.