Ga naar inhoud

kenny & kelly : 9 juli 2014 : Dr. Doornaert : Ziekenhuis Gent


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen , een zevental jaren terug heb ik een bv ondergaan er werd toen 280cc gestoken , hierdoor had ik een mooie d cup waar ik zeer tevreden over was,

ondertussen heb ik 2 pracht van kinderen en zijn mijn borsten hierdoor verkleind en heb ik nu nog een gewone c cup,.

Vorige week zijn we dan op consultatie geweest bij dokter Doornaert om terug een bv te doen, de dokter wist hierbij te vertellen dat door mijn 2 zwangerschappen mijn natuurlijke borst veel is verkleind en ik hierdoor een kleinere cup heb gekregen.

Gezien ik wel van grote borsten houd ( d / dd cup) zou de dokter 540cc plaatsen om zo aan mijn wensen te voldoen,

Maar 540 cc is bijna het dubbele van wat ik voorheen had , zou dit niet te groot zijn?

zijn er hier nog vrouwen die hetzelfde hebben gedaan ?

grt kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

ik had precies het zelfde 'probleem' ik had 250 cc en wilde voor een 800 cc gaan , maar dan was er toch de twijfel worden ze dan niet enorm groot !

Ik wilde grotere borsten en heb heel internet afgespeurd, tot dat ik bij een Amerikaanse site terecht kwam , daar staan z,n beetje alle grote maten op .

En dit gaf mij een beetje een goed gevoel , hoe ze dan uiteindelijk zouden kunnen worden .

Ik ben op consult geweest bij Diana Gabriels , bij PC DRS. F . Straten.

Verleden week maandag ben ik geopereerd , en tot het laatste moment toch wel de kriebels gehad , we hadden afgesproken of 800 cc of 700 cc

afhankelijk wat er in zou passen .

Na de operatie is er 700 cc geplaatst . Dual plane rond achter de borstspier .

En wat ben ik ontzettend blij met mijn borsten , echt super mooi !!! groot maar mooi :35:

Ik zou zeggen ga er voor !

Foto's plaats ik nog .

O, ja DRS F. Straten is een top chirurg !

Grt Caro .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Niet hetzelfde ondergaan... Maar wel na 2 kids lege zakjes over... Heb 500 cc nodig gehad om ze te laten opvullen, kon ook met minder hoor, maar wilde geen tegen vallend resultaat hebben... Beter te groot dan te klein! Dit werd me ook geadviseerd door veel meiden op t forum.

Kijk maar eens in mijn foto album, zie je de voor en na situatie...;-)

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag 2 juli ga ik van 280 cc naar 540 cc high profile, kijk er alvast rijkhalsend naar uit, zijn hier nog vrouwen met 540 cc?

want ben wat bang dat deze te groot zullen zijn, dat is bijna het dubbele van wat ik nu heb , zou graag een DD hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

ik ben 29 j en heb 7 jaar terug een bv gehad en dan werd bij mij 280 cc geplaatst,

hierdoor had ik als bh maat een goeie D cup waar ik zeer tevreden mee was.

Maar na 2 zwangerschappen is van mijn D cup niet veel meer overgebleven en zit ik nu nog op een gewone C cup.

op 9 juli ga ik voor een wissel en word er bij mij 540 cc geplaatst, volgens de chirurg gaan mijn borsten maar 1/3 groter zijn dan net na mijn 1ste bv.

Dit komt doordat ik uit mijn eigen veel borstweefsel ben verloren door de zwangerschappen.

toch zit ik met twijfels en ben ik bang dat 540 cc te groot zal zijn voor mij.

zijn er hier nog dames die dit hebben meegemaakt en die me raad kunnen geven.

ik kijk alvast uit naar jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Mag ik vragen welk merk prothesen je nu hebt?

De 540'ers die je krijgt zijn van Natrelle? En welke pc ga je krijgen?

Misschien ook handig om te weten wat je voor cupmaat wenst. Niet dat wij precies kunnen aangeven hoe het gaat worden, maar met wat extra info kunnen we er misschien wel iets meer een beeld bij krijgen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

die dat ik nu heb zijn saline 280 cc en het word nu 540 cc high profile ook van saline ( zoutoplossing) graag had ik een mooie e cup gehad na de wissel.

Het word dr Doornaerd van Gent die ze zal plaatsen, hij heeft ook mijn eerste bv gedaan en was er wel tevreden over.

Maar nu het eindelijk nadert begin ik te twijfelen aan de groote.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij toch wel dat je pc er een goede kijk op heeft juist omdat je al eerder door hem bent geholpen

Was je eigenlijk tevreden met de grote van je borsten tijdens je zwangerschap en daarna?

Groetjes Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooohhh Kenny & kelly ik heb hier het zelfde probleem.....!!!

ik krijg AS vrijdag al me wissel 485 cc bove borstspier rond monoblock soft one

ik ben bang dat het misschien klein oogt, maar omdat ik ze hoog ( bolling wilt hebben) misschien wel te nep eruit vind zien

ik had 5 jaar geleden een 290 cc laten zetten en zit nu op een grote D...... heb borstomvang van 70cm en ben 1.70 lang en weeg 57 kg

ik ben heeel benieuwd hoe het er uit zal zien en wat voor maat ik nu zal krijgen :)

maar denk maar zo... misschien beter iets te groot dan dat ze uiteindelijk te klein uitvallen !

heel veel succes alvast XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ best boobi, ik denk dat het van het merk Saline is .

@ Ank, tijdens mijn zwangerschap waren mijn borsten enorm gegroeid en waren ze perfect zo ( zie foto) helaas na de zwangerschap waren ze veel kleiner geworden dan ervoor.

@ yess, veel succes vrijdag en laat me zeker iets weten , als het kan met foto'tjs , ben super benieuwd.file:///Users/kennyloof/Pictures/iPhoto%20Library/Modified/2013/22-apr-2013/IMG_0968.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom vroeg ik het aan je, misschien krijg je met 540cc wel de borsten van tijdens je zwangerschap. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB wat schat jij in dat ik zal krijgen? Heb nu 270 rond v de spier. Omdat ik nogal groot ben 185 , omvang 85, 85 kg draag ik van chantelle 85 E, die vult niet goed op maar heb ik qua omvang wel nodig anders zijn de cups te smal

Straks natrelle 370 xhp dual plane.......

Ik word er gek van, denk namelijk dat de 410 beter zal zijn omdat die net iets breder is en ietsjes hoger, profiel is maar 1 mm versxhil....

Help....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB wat schat jij in dat ik zal krijgen? Heb nu 270 rond v de spier. Omdat ik nogal groot ben 185 , omvang 85, 85 kg draag ik van chantelle 85 E, die vult niet goed op maar heb ik qua omvang wel nodig anders zijn de cups te smal

Straks natrelle 370 xhp dual plane.......

Ik word er gek van, denk namelijk dat de 410 beter zal zijn omdat die net iets breder is en ietsjes hoger, profiel is maar 1 mm versxhil....

Help....

Ik zal je even in pb antwoorden, dit is namelijk het topic van Kenny&Kelly ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.