Ga naar inhoud

Borstvergroting en bodybuilding/Krachttraining


Aanbevolen berichten

Wie heeft hier nieuwe boobs laten zetten die zelf zeer fanatiek krachttraining doen?

Ik doe zelf aan bodybuilding en geheel logisch houd ik geen boobies over. Een gespierd en getraind lichaam is natuurlijk anders dan een lichaam die niet veel getraind wordt.

Wat zijn je ervaringen, hoe zijn de protheses geplaatst en hoe zijn de ervaringen met sporten?

Geregeld hoor ik dat je je borst niet meer kan trainen wegens wegschieten prothese. Andere trainen wel weer gewoon borst.

Wie mij tot nu het meest aanspreekt is Bruno de Meyere, mede door alle ervaringen hier en het bijna niet kunnen vinden van slechte ervaringen. Ik heb ze gevonden maar dit werd correct opgelost door Bruno hemzelf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

ik doe zelf niet aan bodybuilden of fanatieke krachttraining met mn bovenlichaam maaaaarrr

als je dit na je BV zou willen zou je voor voor de spier moeten gaan,

met name met achter de spier kunnen ze wegschieten of vervormen, met dual is daar geloof ik ook nog wel kans op maar kleiner als met helemaal achter de spier.

nadeel met voor de spier, als jou voorsituatie heel weinig weefsel is, kan je weer heel erg de inplantaat zien zitten.

verder kan ik geen ervaring delen haha!

succes meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje83

Ik doe niet fanatiek sporten zoals jij maar wat ik nu doe (bv pushups) voel ik wel. Ze vervormen wel maar dat vind ik niet erg. Wel dat ik ze voel en het me belemmert soms. Ik overweeg ook om ze toch voor de spier te laten zetten. Toen ik 275 had voelde ik niets, nu met 440 wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe zelf ook fanatiek aan krachttraining en ook wedstrijden, maar ik laat ze dual plane plaatsen over 2 weken..

Ik heb zo weinig borst- en vet weefsel van mezelf, dat de randen van de protheses zichtbaar zouden worden als ik ze voor de spier liet plaatsen.

Ik heb contact gehad met wat dames uit Amerika die ook aan wedstrijden doen en de meesten hebben ze dual plane om die reden.. Ze kunnen wel minder (zwaar) borst trainen, maar voor bikini klasses is dat niet zo erg. Wel als je echt de bb klasse in gaat..

Het is een afweging die je moet maken. Ik heb liever geen zichtbare randen rond mijn protheses, dan maar wat minder zwaar borst trainen haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Newbie,

De eerste keer waren ze bij mij achter m'n borstspieren geplaatst, omdat dat natuurlijk zou ogen en ik zelf weinig tot geen borstweefsel meer had na de bevalling. Het was wel een klus om ze geplaatst te krijgen, omdat ik jarenlang op hoog niveau heb geturnd en daarna veel aan krachttraining heb gedaan. Na de 1e operatie ben ik rustiger aan gaan doen met trainen en heb ik geen borst meer getraind. Soms ontkom je er niet aan dat je ze traint als je b.v. je triceps of biceps traint, maar ik heb niet meer specifiek de spiergroep borst getraind.

Aangezien ik bij het trainen toch wel last had van de protheses, je zag ze echt vervormen bij het trainen van b.v. triceps en biceps, heb ik voor de 2e PO gezegd dat ik dat niet meer wilde. Tevens vond ik dat mijn borsten er erg plat uitzagen bij plaatsing onder de borstspier.

Nu dan ook dual plane geplaatst, waardoor ik straks weer wat intensiever kan gaan trainen en mijn borsten er niet meer zo plat uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik doe aan krachttraining (voornamelijk upper body) en heb de protheses dual plane (dr. de Meyere). Mede door borstvoeding en krachttraining was er geen borst meer over. Zelf wilde ik geen anatomische en voor de spier vanwege de hardheid vd prothese en dat de randen eventueel te zien zou zijn.

Ik wist dat ik me borsten niet meer kon trainen, maar dat nam ik voor lief ;) ... borst train je wel mee met bv rug, triceps en biceps en dan voel ik de protheses iets (vervormen) Het belemmerd mij wel dat ik niet meer dan een bepaald aantal gewichten kan tillen, bv pullups en pushups kan ik (nog) niet doen, op de dipmachine wel maar niet zoveel gewichten dan ik gewend ben.

Dat ik me boven lichaam niet zo goed kan trainen zie ik ook als positief :P want daardoor ben ik meer en zwaarder mijn benen/billen gaan trainen :101: (was niet mijn sterkste punt :44: )

Ow en volgens dr. de Meyere is het na 1 jaar PO wel mogelijk om volop krachttraining te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie! Daar heb ik veel aan!

Ja, had ook al wat gelezen op bodybuildingforum.com! Veel dames in de bikiniklasse inderdaad, verder dan bikini/physique wil ik ook niet.

Minder borst trainen is geen ramp, zal wel lastig worden in het begin, want inderdaad train je het wel wat mee met bicep/tricep etc. Maar goed, het is te doen dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.