Lodieke Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Welke pc doet veel lifts en bvks jaarlijks? Van deze pcs heb ik al aanbevelingen gezien:-Bauland, Sanavisie-Van Oosterom, MC Alkmaar-Van Oorbeek, Belgie-Van der Weij, Boerhaave-Van Selms, SLAZ-De Blecourt, Bergman en Vlietland zkh-Dr Kappel, KEM kliniek-Dr de Meij, Goes-Dr Wu, Parkkliniek/IJsselland zkhs-Overgoor, Isala kliniek-S. Maas, BergmanHeeft iemand nog andere aanbevelingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luchtballon1 Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Dr Timmenga, je moet even zn site bekijken. Ik heb alleen maar positieve ervaringen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lodieke Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Dank je! Momenteel doen de foto's op zijn site het helaas niet, maar ik check nog wel eens terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lodieke Posted July 7, 2014 Author Share Posted July 7, 2014 De foto's zijn inmiddels zichtbaar, en dr Timmenga staat ook in de lijst borstliftexperts van de NEVPC. Ik weet niet hoe die lijst is samengesteld, maar de pc's die expert zijn speciaal voor lift (dus niet ook voor bvk) zijn: Y. EltahirR. van HeijningenL. Hoorntje-AndriesseP. MelisJ. StevensE. Timmenga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gewoonvrouw Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 NOOIT BIJ S.MAAS!!! Ik heb mij nog nooit zo verminkt gevoeld! Bergmankliniek doet ook niet aan herstel als je niet tevreden bent en dingen niet in de buurt komen van wat afgesproken is. Laat het goed vastleggen wat voor afspraken je maakt en vraag ook goed na wat ze doen als je niet tevreden bent! Alles laten vastleggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.S Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 Op 28-1-2015 om 23:08 zei Gewoonvrouw: NOOIT BIJ S.MAAS!!! Ik heb mij nog nooit zo verminkt gevoeld! Bergmankliniek doet ook niet aan herstel als je niet tevreden bent en dingen niet in de buurt komen van wat afgesproken is. Laat het goed vastleggen wat voor afspraken je maakt en vraag ook goed na wat ze doen als je niet tevreden bent! Alles laten vastleggen. Wat afschuwelijk Gewoonvrouw, dat het totaal niet is geworden wat je ervan had gehoopt. Ik denk dat het de grootste nachtmerrie is van iedereen die dit aangaat en de sprong waagt. Ik hoop voor je dat het hersteld kan worden en je je verdere leven kan genieten van mooie borsten zonder spijt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovertje Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Dr Nio heeft mijn borstverkleining met lift gedaan en prothesewissel.Ben er superblij mee al ben ik pas 12 dgn po. Fotoos staan openbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.