Ga naar inhoud

Welke pc voor lift/bvk?


Lodieke

Aanbevolen berichten

Welke pc doet veel lifts en bvks jaarlijks? Van deze pcs heb ik al aanbevelingen gezien:

-Bauland, Sanavisie

-Van Oosterom, MC Alkmaar

-Van Oorbeek, Belgie

-Van der Weij, Boerhaave

-Van Selms, SLAZ

-De Blecourt, Bergman en Vlietland zkh

-Dr Kappel, KEM kliniek

-Dr de Meij, Goes

-Dr Wu, Parkkliniek/IJsselland zkhs

-Overgoor, Isala kliniek

-S. Maas, Bergman

Heeft iemand nog andere aanbevelingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

NOOIT BIJ S.MAAS!!! Ik heb mij nog nooit zo verminkt gevoeld! Bergmankliniek doet ook niet aan herstel als je niet tevreden bent en dingen niet in de buurt komen van wat afgesproken is. Laat het goed vastleggen wat voor afspraken je maakt en vraag ook goed na wat ze doen als je niet tevreden bent! Alles laten vastleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op ‎28‎-‎1‎-‎2015 om 23:08 zei Gewoonvrouw:

NOOIT BIJ S.MAAS!!! Ik heb mij nog nooit zo verminkt gevoeld! Bergmankliniek doet ook niet aan herstel als je niet tevreden bent en dingen niet in de buurt komen van wat afgesproken is. Laat het goed vastleggen wat voor afspraken je maakt en vraag ook goed na wat ze doen als je niet tevreden bent! Alles laten vastleggen.

Wat afschuwelijk Gewoonvrouw, dat het totaal niet is geworden wat je ervan had gehoopt. Ik denk dat het de grootste nachtmerrie is van iedereen die dit aangaat en de sprong waagt. Ik hoop voor je dat het hersteld kan worden en je je verdere leven kan genieten van mooie borsten zonder spijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dr Nio heeft mijn borstverkleining met lift gedaan en prothesewissel.Ben er superblij mee al ben ik pas 12 dgn po. Fotoos staan openbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.