Ga naar inhoud

De meeste gênante vragen over bv


Aanbevolen berichten

Gast Jennifer120884

Je vriend is gewoon bezorgd. Denk dat hij het resultaat straks prachtig vindt en er niet van af kan blijven. Mijn relatie is vlak voor mijn bv stuk gegaan (mede door dit). Dus voor mij nog geen man die eraan mag zitten. Lijkt me ook wel gek nu hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier nog maar 2 dagen po. Het zegt hem niet veel, hebben gisteren eens gepiept maar hij zei niet veel. Voor hem hoefde ik het niet te doen. En eerlijk gezegd het zegt hem niet veel, maar ik weet dat hij graag een goed gevulde borst ziet. Hij is er echter gesloten over omdat ik superveel complexen had/ heb. Ik heb een mindere maat gekregen dan ik wou en hoop dat ik tevreden zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hier nog maar 2 dagen po. Het zegt hem niet veel, hebben gisteren eens gepiept maar hij zei niet veel. Voor hem hoefde ik het niet te doen. En eerlijk gezegd het zegt hem niet veel, maar ik weet dat hij graag een goed gevulde borst ziet. Hij is er echter gesloten over omdat ik superveel complexen had/ heb. Ik heb een mindere maat gekregen dan ik wou en hoop dat ik tevreden zal zijn.

Maar dan zou hij toch juist opener moeten zijn? Communicatie is key! Juist als je zoveel complexen hebt, zoals je zegt? Durft ie niet zo goed misschien, maar is wel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

In november ben ik een jaar po. Dus kan wel even mijn ervaringen delen. Mijn vriend vond het absoluut niet nodig de bv natuurlijk maar hij kan er alles mee doen wat hij wil! Ik heb geen idee hoe het voelt om grote natuurlijke borsten te hebben aangezien ik deze nooit heb gehad. Maar mijn vriendinnen zeggen dat ze zo verbaasd zijn over hor natuurlijk ze eruit zien en hoe zacht ze zijn. Bij mij voel je de porthesesook niet zitten !! Im still in love en dat worden jij en je vriend ook! Uiteindelijk is het jouw beslissing, wat hij er ook van vindt. Anders had ik nu ooknig een aa cupjeipv e hahaha succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend zou graag borsten voelen die niet echt zijn.. Hij weet absoluut niet hoe het voelt en daarom al zijn twijfels.. Ik ken wet mensen die een bv hebben maar kan moeilijk vragen mag mijn vriend eens voelen:) hij heeft ook bang denk ik voor andere mannen.. Meer aantrek zeg maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend zou graag borsten voelen die niet echt zijn.. Hij weet absoluut niet hoe het voelt en daarom al zijn twijfels.. Ik ken wet mensen die een bv hebben maar kan moeilijk vragen mag mijn vriend eens voelen:) hij heeft ook bang denk ik voor andere mannen.. Meer aantrek zeg maar :)

De mensen die een bv gehad hebben kun je best vragen toch?

Zij hebben ook dezelfde onzekerheden gekend en hebben denk ik wel begrip hiervoor. Tenminste zo zou ik er zelf over denken!

Voor ik ging voor de bv heb ik ook aan siliconen borsten gevoeld, wilde het zelf graag weten. Mijn vriend was er ook bij en mocht ook voelen maar hij durfde niet haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend is helemaal gek van mn nieuwe borsten! Voor de operatie zei hij dat het niet nodig is en dat ik mooi ben zoals ik ben.

Nu ze er zijn kan hij er alleen maar van genieten. Ik ben nog maar 18 dagen PO, dus hij moet wel voorzichtig doen.

Ze worden steeds zachter, dus heb ook tegen hem gezegd dat hoe ze nu aanvoelen niet het eindresultaat is. Die mannen moeten net als wij geduld hebben:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet je vraag helemaal te beantwoorden...

Voor mijn vriend hoefde het voordien ook niet zo, maar hij weet dat ik hier al vanaf mijn jeugd mee zit, dus stond gelukkig helemaal achter me. Hij vond het ook spannend hoe het zou worden.

Hij vind ze nu geweldig!!

Nu worden ze ook al wat soepeler dus wordt steeds beter :-) Hij kan z'n ogen er niet vanaf houden.

We hebben 's avonds altijd ons ritueeltje met littekens en de boobs zelf insmeren. Heel leuk, zo kunnen we samen goed wennen ;-)

Hoewel dat wennen gaat heeeel snel!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij wou er niet meer over praten omdat ik het zelfs niet kon hebben als er een borst op tv kwam. Zo onzeker was ik! We hebben er veel ruzie over gehad. Hij zei denk je nu echt dat ik naar geen vrouwen meer zal kijken omdat jij grotere borsten zal hebben? Dus tot nu niet het ideale onderwerp. Eens ik content zal zijn dan hij ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man kan er niet van afblijven ! Hier voor had ik 250cc en ook deze waren mooi , zacht en voelde

heel natuurlijk aan , zelfs stevig .

Je vriend is gewoon een beetje onzeker hier over.

Maak een consult samen met je vriend bij één van de klinieken waar je de implantaten kunt zien en voelen.

Dit geeft al een heel ander beeld .

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag hebben we een afspraak bij een dr Verdonck en gaan we ineens de afspraak maken voor de operatie te plannen. Uiteraard gaat hij mee en hopelijk zijn nadien al zijn twijfels weg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu bijna een jaar mijn protheses dus ervaring genoeg :D

Heb het net ook even gevraagd aan manlief hoe hij het nu eigenlijk ervaart?

Ze voelen natuurlijk een stuk groter omdat ze dat ook zijn ;) Ze zijn stevig, maar voelen zeker niet onnatuurlijk. Voorheen hand ik slappe borsten en nu zijn ze gevuld. Hij geniet ontzettend van mijn aanwinsten!

Als ik dit niet had laten doen, dan had hij dit prima gevonden. Omdat ik het wilde stond hij ook achter mij. Hoe dichter ik bij de operatie kwam hoe meer hij ook nieuwsgieriger werd en het eigenlijk ook leuk vond, Het is en blijft een man en naar een paar prachtige borsten kijken daar is hij niet vies van en daarbij mag hij deze ook nog voelen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo meiden, ik had graag massa's verhalen gelezen hier onder :) mijn vraag ..

Mijn vriend begint aan alles te twijfelen in december krijg ik mijn nieuwe boobies en hij stekt alles in vraag.. Ga ik ze wel mooi vinden?

En hoe gaat dat aanvoelen?

Is het nog natuurlijk?

Kan ik er voldoenden in kneden zoals voordien?

Eerlijk dames, hoe vindt jullie vriend de nieuwe boobies van jou?

Is hij te vrede of mist hij de natuurlijke oude boobies?

Heeft er iemand een afkeer van gekregen?

Mijn vriend zegt het hoeft echt niet schat! Liever niet maar ik wil het voor mezelf!

Graag eerlijke verhalen ..

Alles mag ik wil alles weten :)

Dank jullie wel !! Mijn huidige foto is mijn situatie nu.. (Lijkt veel maar is goeie push up)

Heb een kleine slappe a cup na 2 zwangerschappen en borstvoeding

zelfde vragen!! mijn vriend heeft ook liever van niet.. en is bang dat het onnatuurlijk gaat aanvoelen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man kan niet wachten tot hij er alles weer mee kan doen. Ook voor hem was het niet nodig dat ik een borstvergroting zou doen. Hij stond uiteraard wel achter mijn keuze, wat die ook zou zijn maar nu ik het gedaan heb kan hij z'n ogen er niet vanaf houden! Hij houdt helemaal niet van 'bollen' dus ik kan wel zeggen dat het er al heel mooi en natuurlijk uit ziet, zelfs al na 2 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik mijn boobs nu bijna 4weken. Hij is volledig bijgedraaid en stond volledig achter mijn keuze voor een borstvergroting. De chirurg heeft hem helemaal overtuigd en was mee zenuwachtig als ik voor de operatie. Zelf hij was zenuwachtiger dan ik:) nu ik ze heb, vindt hij ze echt gigantisch groot.. Hij kan zijn hand er niet volledig rond doen en dat vindt hij kei sexy.. Hij is er helemaal gek op en kan ook niet wachten om zich volledig te laten gaan.. Hij vindt ze groot en vol en supermooi! En het gevoel is voor hem goed.. Ze zijn nog niet zo zacht en soepel maar is nu al heel tevrede met wat hij ziet en voelt! En kan alleen maar beter worden.. Hij is er gek op!

Al die onzekerheid en twijfels voor niets.. Uiteindelijk is gene elke man vies van grote borsten denk ik dan:) wil je foto's zien voeg me gerust toe ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik ben morgen 4weken po.. Ik doe nog steeds niet veel.. Zoals strijken, stofzuigen dweilen, wasmanden naar boven en benenden dragen, rollen omhoog trekken. Alles laat ik over aan iemand anders. Zelf werken doe ik nog niet. Werk als voltijds poetsvrouw.. Maar de dag dat ik net 6weken po ben ga ik terug werken voltijds als poetsvrouw nu mag ik dan alles gewoon weer doen? Strijken.. Stofzuigen dweilen.. Bedden verversen.. Emmer met water dragen, rollen omhoog doen (in mijn huis)

Kindjes terug oppakken? Armen hoger dan mijn schouders tillen? Iets uit de kast halen dat hoger staat..? Want ik ben zo bang.. Maar na 6w moet alles toch hersteld zijn en goed vast zitten?

Wanneer mag ik zonder bh slapen snachts? Sekse zonder bh? Wanneer een gewone bh aan? Mijn chirug zei na 8weken alle soorten bh's mogen dan terug, Push up, beugels ... Alles!

Nu ondertussen ben ik erg lui geworden en de week dat ik 5weken po ben ga ik thuis al eens kuisen, stof afnemen, stofzuigen dweilen. Ik moet toch zien of het lukt op men werk moet ik 2huizen op 1dag schoonmaken van boven naar onder.. Mag ik dit op 5w po thuis al eens oefenen? En terug strijken?

Zo, graag veel reacties en ervaringen.. Laat jullie gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6 weken mag in principe alles weer, maar het is vooral aanvoelen wat kan en wat niet. Slapen met bh heb ik bijvoorbeeld nog een tijd gedaan en je zal merken dat je armen omhoog doen in het begin nog wat lastig is, alsof die spieren korter zijn geworden.. dus alles op zijn tijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pc heeft mij aangeraden echt niet te gaan rekken en strekken binnen 6week po, dus niet boven schouders... Elke pc is duur weer anders.

Je kunt het best de vragen stellen aan je pc

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik stond binnen week weer in de sportschool , wel alleen benen trainen.

Na 3 weken ook weer buik en deed ik overal in huis even een doekje over heen halen.

Nu was ik vrijdag 5 weken po en strek mijn armen weer en doe eigenlijk alles weer.

Behalve zwaar tillen, dat laat ik nog even aan iemand anders over. Je voelt zelf goed aan wat je wel en niet moet doen.

De auto in z'n achteruit dat gaat mij nog niet af met 1 hand.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

XOXO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.