Ga naar inhoud

De meeste gênante vragen over bv


Aanbevolen berichten

HEY FWS ,

weet niet of het te duur gaat zijn maar in ieder geval is het een heel goede oplossing,

mss ook zorgen voor het ontbijt voor de kindjes en zo naar school doen, indien nodig inkopen doen, beetje poetsen, avondmaal klaarmaken, kindjes afhalen ... niet vergeten ze moeten ook douche en/of bad in waar jij niet in mag (of moet oppassen) cupAtje

groetjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

3 kleine kindjes thuis maar gaat super.goed uitgelegd wat ik heb laten

Doen, en ze zijn heel voorzichtig.Mijn zoontje van 4 maakt zelfs me bh los en droogt me rug.Mijn jongste kan ik alleen niet tillen en dat is wel even doorbijten want mis dat zo erg maar het is het dubbel & dwars waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff vraagje (niet genant ;) )

ben ma a.s 3weken po, nou heb ik zaterdag een feestje en een kei leuk jurkje gekocht, wat er met sportbh echt niet uit ziet!

hoe erg is het als ik 4uurtjes een gewone bh aan heb???

heb m in een goede (veelste dure) zaak gekocht dus is een goed ondersteunende stevige bh!

zwelling is zo goed als weg en heb vanaf dag 2po geen pijn gehad..

ik denk zelf dat het geen kwaad kan als ik daarna meteen netjes mn sport bhtje aan trek..

en de meningen van artsen zijn daarover verdeeld!

de een zegt 6 weken dag en nacht sportbh de ander 3weken dag en nacht en dan alleen snachts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

erg is dat ding he.. ben blij dat ik de martelband dit x niet nodig had!

8weken is de eerste x dat ik dat hoor,.. normaal is 6.. hij zal er zijn reden wel voor hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop dat ik me vergis hihi, maar toch wel blij met de ondersteuning van de band ;-)

gisteren staan koken zonder band om en daarna beetje opruimen, was enz..., ik was blij dat ik hem terug kon aandoen en de zetel in kon duiken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff vraagje (niet genant ;) )

ben ma a.s 3weken po, nou heb ik zaterdag een feestje en een kei leuk jurkje gekocht, wat er met sportbh echt niet uit ziet!

hoe erg is het als ik 4uurtjes een gewone bh aan heb???

heb m in een goede (veelste dure) zaak gekocht dus is een goed ondersteunende stevige bh!

zwelling is zo goed als weg en heb vanaf dag 2po geen pijn gehad..

ik denk zelf dat het geen kwaad kan als ik daarna meteen netjes mn sport bhtje aan trek..

en de meningen van artsen zijn daarover verdeeld!

de een zegt 6 weken dag en nacht sportbh de ander 3weken dag en nacht en dan alleen snachts..

Ha Nicole ,

Voor die paar uurtjes ... ach .. Kijk ga je daar staan springen en dansen ... Dan is het wat anders , toch .

en trouwens je hebt een bh om ! Als je verder geen pijn hebt , wat let je . Neem voor de zekerheid je

sport bh wel mee. Feest voorbij ... sport bh weer om . Veel plezier .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, helemaal eens met caro!

Als je die bh kunt verdragen voor die vier uurtjes, dan kan het best..

Ik was hier altijd heel terughoudend in, maar ergens ben ik misschien altijd een beetje té voorzichtig geweest. Dus als jij daar op dat feestje niet als een wilde gaat dansen en vooral je ellebogen niet hoger dan je schouders heft (wat echt heel belangrijk is) dan kan het best wel.

Trek de hoogste schoenen aan die je hebt, des te minder dans je ;)

En neem idd je sportbh en een vestje, of bolero mee, voor als je het helemaal gehad hebt met die andere bh ;)

Bolero laat je niet-sexy sportbh verdwijnen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, helemaal eens met caro!

Als je die bh kunt verdragen voor die vier uurtjes, dan kan het best..

Ik was hier altijd heel terughoudend in, maar ergens ben ik misschien altijd een beetje té voorzichtig geweest. Dus als jij daar op dat feestje niet als een wilde gaat dansen en vooral je ellebogen niet hoger dan je schouders heft (wat echt heel belangrijk is) dan kan het best wel.

Trek de hoogste schoenen aan die je hebt, des te minder dans je ;)

En neem idd je sportbh en een vestje, of bolero mee, voor als je het helemaal gehad hebt met die andere bh ;)

Bolero laat je niet-sexy sportbh verdwijnen ;)

xx BB

Ha ha , geweldige tip ! Trek de hoogste schoenen aan die je hebt, des te minder dans je !! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dankjewel!

Denk ook dat het niet heel veel kwaad kan maar wil ook voorzichtig zijn..

Woon hier midden in het centrum dus als ik last krijg hoeft ik alleen maar de trap op om mn sport bh te halen!

Wel lastig om niet te juichen als Nederland de wedstrijd wint, moest me afgelopen zondag wel in houden..

maar alles voor mn boobiessss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha zo is dat ALLES VOOR DE BOOBIES :-)

hey Best_boobie goede tip ivm de bolero ;-) die martelband nu in de zomer is al niet zo leuk :-/ maarja so be it hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha zo is dat ALLES VOOR DE BOOBIES :-)

hey Best_boobie goede tip ivm de bolero ;-) die martelband nu in de zomer is al niet zo leuk :-/ maarja so be it hihi

heb ooit van iemand gehoord die knipte het tenen gedeelte van dr sok af en toen leek het net of ze een topje onder dr kleding had..

misschien heb je er wat aan..

ik deed veel strapless topjes aan met een bolero erop of een jasje dan krijg je m ook best goed weg gewerkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg je een beetje het zelfde effect als met strapless topjes toch? ooh dacht dat die sokken ook voor weg te werken was ;)

zo zijn er toch nog best veel trucjes!

yep idd :) net een strapless topje, maar denk dat zij dat toen niet had of zo :) een stretch rokje zit over het hle vlak strakker, terwijl bij een strapless topje vaak zo een elastiek aan de bovenkant zit, en die kan na een tijdje gaan irriteren misschien :)

Trucjes zat idd. Je moet ze alleen weer even boven water halen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames met bv

Mijn vriend vindt het er heel mooi uitzien maar hij vraagt zich af hoe voelt het?

Zijn ze even kneedbaar :)? Merken jullie man/vriend een verschil? En is het te evenaren met natuurlijke borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou bij mij voel je wel dat ze wat steviger zijn, maar bij een vriendin van mij moet je echt heeeeeel goed knijpen moeilijk doen om het te voelen, ligt een beetje aan je aantal cc's en hoeveel eigen weefsel je hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kneedbaar!!! eerste twee weken zeker NIET ;-)

mijn vriend mag wrijven,...

ze zullen wel zachter worden, maar denk hoe meer borstweefsel je hebt hoe zachter ze worden dus dat is niet in mijn geval zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo meiden, ik had graag massa's verhalen gelezen hier onder :) mijn vraag ..

Mijn vriend begint aan alles te twijfelen in december krijg ik mijn nieuwe boobies en hij stekt alles in vraag.. Ga ik ze wel mooi vinden?

En hoe gaat dat aanvoelen?

Is het nog natuurlijk?

Kan ik er voldoenden in kneden zoals voordien?

Eerlijk dames, hoe vindt jullie vriend de nieuwe boobies van jou?

Is hij te vrede of mist hij de natuurlijke oude boobies?

Heeft er iemand een afkeer van gekregen?

Mijn vriend zegt het hoeft echt niet schat! Liever niet maar ik wil het voor mezelf!

Graag eerlijke verhalen ..

Alles mag ik wil alles weten :)

Dank jullie wel !! Mijn huidige foto is mijn situatie nu.. (Lijkt veel maar is goeie push up)

Heb een kleine slappe a cup na 2 zwangerschappen en borstvoeding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man vindt het zeer aangenaam om een volle cup vast te houden ipv een leeg A cupje.

Alleen mag hij er nu nog niet te veel mee spelen ;-) sommige bewegingen doen nog pijn, maar ik leg zijn handen op mijn borsten en dan spelen we samen :-)

Hij zegt al wel dat ze al veel soepeler beginnen aan te voelen dan in het begin.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede vragen heb je :) ik heb ze dual plane en cohesive 1. Mijn vriend vind ze prachtig! Kan er niet van af blijven, kan er ook alles mee doen zoals voorheen hoor. Ze zijn zacht, (wel eens waar iets harder dan echte boobs) en mijn vriend deelt deze mening. Ze gaan gewoon op en neer, ze vormen gewoon mooi in een bh, en ze zijn best zacht! Het enige wat hij er jammer aan vind is dat mijn tepels echt heel anders aanvoelen als er aan gezeten word. Vind dat niet meer zo fijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.