Ga naar inhoud

De meeste gênante vragen over bv


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ga in december een borstvergroting laten doen. Nu heb ik nog veel vragen en Mss ook wel gekke vragen.. Ik ga ze op jullie afvuren :)

- kan je nadien terug gewoon op je buik slapen? Na hoeveel maanden kan dat terug

- mag je nooit meer push up bh dragen? (Is niet de bedoeling vroeg het me gewoon af)

- vanaf wanneer na de opertie kan je terug seks hebben?

- vanaf wanneer kan je vriend terug te goei uw borsten vasthouden zoals voordien?

-iemand vertelden mij dat je een bv hebt dat je bv valt recht op je. Borsten, het kan afstoten ineens of ineens kantelt is dat zo? Moet je dan heel u leven voorzichtig leven stel nu mijn kinderen botsten er tegen of stampen er perongluk op zijn dat rampen?

- hoe veranderd je seks leven met nieuwe boobies ? :)

- vond je man of vriend je eens zo aantrekkelijk ?

- zijn er dingen die bij jullie opkomen ..

Shoot girls !!!

Bedankt Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi!

Leuke en logische vragen heb je!

Ik zal mijn ervaring met jullie/je delen.

-ik kon na een half jaar weer op m'n buik slapen, daarvoor voelde het alsof ik op 2 waterbalonnen lag.

Vreemd genoeg ben ik sinds m'n bv een rugslaper geworden dus erg vaak lig ik niet zo.

-volgens mij kan je weer sex hebben zo snel als jij dat wilt maar zal je partner wat rustig aan moeten doen en je sportbh aanhouden tegen t "ergste" schudden is wel handig.

Voor t betere gooi en smijtwerk moest ik wat langer geduld hebben, dat voelde niet fijn.

-hm dat weet ik zo gauw niet meer, duurde best lang aangezien m'n huid en tepels erg gevoelig waren.

-daar heb ik totaal geen ervaring mee, geen stoeiende kinderen hier, ik heb wel eens gelezen op t forum over een meisje die een ongeluk had met haar fiets en er erg veel pijn door had.

Maar weet niet of dat nou kwam doordat het ongeluk zo heftig was of door haar bv.

-uh, lastige vraag voor mij, kort na m'n operatie ben ik gaan scheiden van m'n man en met hem had ik nauwelijks nog een sexleven.

Ik denk wel dat ik leuker ben geworden in bed aangezien m'n zelfvertrouwen echt onwijs veel beter is geworden.

Voorheen liep ik nooit in m'n blootje rond en nu (nog steeds) heb ik er totaal geen moeite mee.

-mijn nieuwe vriend kan niet van m'n boobs afblijven en vindt ze supersexy.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na 3 maanden weer op mijn buik slapen. Push up bh's verschilt per arts, de een zegt 3 maanden, de ander een half jaar en weer een ander zegt 1 jaar. ;)

Als je borsten goed ingekapselt zijn kunnen ze wel tegen een stootje hoor, ik bots regelmatig tegen mensen/dingen op. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olaaa!!

ik draaide met 4 weken in mn slaap door op mn buik, vanaf 6 weken ben k weer lekker om mn buikje gaan slapen soms nog met een kussentje eronder want echt er vollop liggen ligt nog niet lekker!!

push up verschilt indd per PC! sommige zeggen 6 weken anderen een jaar!

ik zou denk ik na een week wel weer seks kunnen hebben gehad, weet niet in hoeveel het verschilt in 'hardheid' seks met een man of met een vrouw, maar mijn vriendin zou het na een week wel weer mogen proberen haha,

mijn tepels waren wel echt zwaaaar over gevoelig de eerste 5 weken, zelfs mn badjas was teveel, maar nu mogen ze raak graaien haah

ik werk met kinderen en de eerste 3 weken liep ik regelmatig tegen dingen aan met mn tiet, ff wennen aan het volume, maaar ze gaan geen kant op hoor haha, maar di verschilt nog met anatomisch en rond geloof ik... ik heb rond.

nou mijn sex leven veranderd zodanig dat ik nu mijn shirt en of bh uitdurf tijdens de sex hahaha! eeeen heb dan atm geen vriendin, mijn ex is er weg van haha!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan door te vroeg push-ups dragen last krijgen van symmastia, dat is dat de aanhechting van de borst als het ware loslaat en je een soort uniboob krijgt, google maar eens. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

nu 8 dgn po en ze zijn super gevoelig dus mijn ventje moet er heel voorzichtig mee zijn,

denk dat het nog lang op de rug slapen zal worden, alhoewel ik me soms betrap dat ik al beetje schuin ga liggen, op mijn buik slapen deed ik nauwelijks

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het geen genante vragen hoor,alles is al een keer besproken hier op t forum ook :)\

# zodra je kan mag je weer op je buik slapen,al is dat de eerste week helemaal niet fijn,dus zal je wel uit je hoofd laten :)

(ik kan niet meer op mn buik liggen doet zeer)

# na 6 wkn mag je een push up aan ,maar elke arts adviseerd anders dus even aan je eigen arts vragen ,sommigen zeggen liever pas na 1 jaar!

# sex mag meteen ,als je durft haha,zolang je niet te wild wil doen he.

# je vriend mag pas je boobs vast houden als je na 6 weken hersteld ben ,nee grapje dat mag zodra jij t wilt hoor.

# je moet altyd zuinig zijn op je siliconen ja,des te langer gaan ze mee,en ja kids die op je springen zal zeker pijnlijk zijn,dat wil je echt niet!

# de sex word er alleen maar beter op,je voelt je veel beter ,geeft je zelfvertrouwen etc!

# mn man vond me ervoor net zo aantrekkelijk als nu met siliconen, hij vond mn kleintjes ook heerlijk ,maar deze grote ook zalig,dus ja..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag girls,

Heb nog enkele vragen .. Ik zou als alles goed verloopt en niks opdoe :) en voor een vrouw is dat toch niet zo simpel maar heb maar 1 doel in december mijn boobies laten vergroten en dat zal wel lukken. Als ik iets wil dan houd niemand mij tegen en ga ik ervoor :) tot ergernis van mijn vriend soms.. Hij zegt dat ik er te hard mee bezig ben en ik kan hem geen ongelijk geven maar ik zal pas rust hebben als ik ze heb :) eerder blijf ik een freak:) nu even mijn verhaal zou dus in december men bv kunnen laten doen maar ik zit met 2 kindjes 4 en 6j zou het lukken om ze smorgens naar school te brengen de dag na de operatie of is dat echt niet te doen? En plan ik ze dan best niet in de kerstvakantie dzt mijn vriend thuis is voor mij te zorgen en de kids op te vangen? Want mijn vriend wilt geen verlof nemen de eerste dagen na de bv hij zegt jij wilt dat dan moet je de pijn erbij nemen. Oké gelijk maar de zorg voor de kids ik vrees dat dat even niet gaat lukken hoe los ik dit op? In de kerstvakantie zijn ze thuis en vrees ik dat ik het rusten toch moet beperken kids hebben altijd wel hulp nodig met iets kan ik werkelijk niets daarna of valt het mee? Mijn vriend werkt hard dus ik vrees dat ik er alleen voor sta en ze niet in bad of bed kan leggen of er te goei voor zorgen .. Dilemma Mss beter toch dan laten doen dat ze naar school kunnen en ik kan rusten ? Wat zoude jullie doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste dagen kan je ze echt niet zelf naar school brengen, dan lig je plat op bed haha! (Ik wel zeker 4 dagen, en daarna kon ik nog een week bijna niks door de pijnstillers en vermoeidheid).

Het is heel belangrijk dat je de eerste 6 weken echt rustig aan doet, je herstelt maar 1 keer en dat moet wel goed gebeuren. :)

Dus lastige situatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

de eerste paar dagen is het zeker geen goed idee om ze naar school te brengen,

ik liep de eerste paar dagen de straat mee op en neer met de hond maar dat was al gauw teveel, kreeg vollop last van stuwing enzo, was ook zwaar kort ademig en benauwd, moet er niet aan denken dat ik dan nog 2 kids in de gaten moet houden, of een handje moet geven!!

wat ava indd ook zegt je herstelt maar 1x en daar moet je echt goed de tijd voor nemen anders kan je nog een keer onder het mes! dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker, k zou zeker voor de eerste week andere maatregelen treffen,

ik werk zelf op een bso n ben pas na 2 weken begonnen met werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je je vriend niet overtuigen om mee te gaan naar het consult met de pc?

en zo ook enkele mooie resultaten laten bekijken ;-)

mss dat hij dan wel een handje toesteekt !!

de eerste dagen heb je toch zeker hulp nodig hoor, je mag je niet overbelasten, niet goed voor de wonden en hij wilt toch ook dat ze mooi recht komen te staan ;-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha kleinBtje, die van mij alleen als ze geperst worden in mijn sportbh met mijn borstband om, als ik die uit doe komen ze onmiddellijk piepen!! heel gevoelig

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is gewoon een super gevoel :) er hangt meer hihi

voelt eerst raar hoor

ik kom van niets

maar kan er nog steeds niet 100% van genieten hoor

constant sportbh, borstband, gevoelig, jeuk, steekjes, stijf, voorzichtig zijn ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

O o haha en ze zijn nu al zo gevoelig!

Voel je ook gewicht aan de voorkant?

Dat je echt zwaardere borsten hebt?

Ik merk daar helemaal niks van! Ik dacht eerst dat het echt heel zwaar zou voelen, die 1200 gram aan implantaat, maar totaal niet dus! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij gaat mee naar de pc dus hij zal het dan wel horen:) maar hij is er niet tegen maar op vlak van werken zal hij niet minderen ook al heb ik dan hulp nodig. Hij is er niet tegen maar ook niet voor ale hij zegt als jij dat wil moet jij dzt weten maar mij helpen nadien hij van van principe wie schoon wilt zijn moet maar tegen pijn kunnen. Oké das waar maar ik heb gewoon die dagen nadien hulp nodig! Zo niet ga ik wel bij men mama logeren :) maar hij zal hopelijk wel bijdraaien. Vanaf wanneer kan ik dan wel de kids naar school brengen? Na hoeveel dagen kan ik terug uit men bed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh meid hangt van persoon tot persoon af hoor en ook wat je laat doen denk ik.

je pc weet het beste, ivm met de kids kan ik je geen raad geven, ik liep al van de eerste dag rond, wel als een zombie ;-)

ben zelfs naar een feestje geweest maar ben ook als eerste naar huis gegaan, terwijl ik normaal digene ben die als laatste blijft!! was blij dat ik mijn bedje zag.

ik bleef de eerste dagen niet constant in mijn bedje liggen, was wel suf en moe, vooral door de medicatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen met slapen in bed gelegen, ik vind, en dat is mijn mening, dat je je van in bed liggen juist ellendig gaat voelen ik deed de hele dag even op de bank zitten rondje door het huis even op een stoel zitten rondje door het huis, evem mee de hond uit of mee naar de supermarkt, heel lang op dr bank zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Even wat "kind" oplossingen die misschien mogelijk zijn:

-Laten ophalen/brengen door een andere schoolmoeder?

-Je vriend laten wegbrengen is geen optie?

-Zelfstandig lopen? ( mits het verantwoord is natuurlijk)

-Vragen of ze een paar dagen bij oma mogen blijven slapen, vandaaruit naar school gebracht worden, overblijven op school, en dat Oma ze dan weer ophaalt en thuis brengt.

-Naar de Bso (om een deel van de dag te ontlasten)

Ik denk echter dat het qwa planning makkelijker is om het in de vakantie te doen, mede omdat je vriend dan ook vrij is en de kinderen kan vermaken, en je niet op uur en tijd op school hoeft te zijn. Maar lig jij boven en hoor je vanalles beneden lig je natuurlijk ook niet rustig.....Of ze gaan in de vakantie lekker uit logeren...

Dan is het huis maar minder schoon, maar je vriend heb je echt nodig om te ondersteunen. Je kan het ( zeker met de 2 kids) denk ik echt niet alleen.

Lastig lastig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je geen moeder hebt of iemand die je kinderen kan opvangen dan een asdvertentie zetten voor nanny vor 1,5 weken.

dan kan je het ook onder schooltijden doen.

dus meer keuze

en onderschooltijd kan ze je helpen met huishouden.

Dat zal je ontspannen. en dat is je geld wel waard en voor de kinderen er een feestje van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.