Jump to content

Dames lees aub mijn verhaal even....mijn ervaring met de Wellness kliniek

Naat71

Recommended Posts

Posted

Lieve Dames,

Nogmaals zou ik mijn verhaal onder de aandacht willen brengen, zeker voor de nieuwe leden.

Ik wacht namelijk nog steeds op een oplossing en wat ik het ergste vind....heb hun 1 april wat vragen gesteld en zelfs na meerder mails en telefoontjes met de Wellness kliniek hoor ik gewoon niets! Ze hadden mij beloofd terug te bellen, laten mij daar dagen op wachten, daarna weer gebeld moest ik mijn vragen nogmaals maar eens mailen ( 7e keer) en zou ik netjes antwoord krijgen ook dit is WEER niet gebeurd... tot op de dag van vandaag nog steeds niets gehoord!!! ONMENSELIJK NAAR MIJN MENING!

Let wel! Op facebook zijn alle negatieve reacties verwijderd en ben ik gedeblokkeerd en de wellness kliniek zet nu alleen maar positieve berichten op hun facebook wat dus misleidend is!! Zo kan je geen eerlijke keuze maken tussen de juiste kliniek!

De bedoeling van een borstoperatie is toch niet de bedoeling ongelukkig ervan te worden?!

Posted

Hoi Naat71,

Heb jouw verhaal gevolgd en vind het echt heel erg!

Ik ben zelf een zeer tevreden klant van de Wellnesskliniek, maar moest ik jouw verhaal te horen gekregen hebben voor mijn operatie zou ik waarschijnlijk afgehaakt zijn.

Hoop dat dit voor jou toch nog een goede afloop krijgt!

Groetjes

Nath

Posted

Ben heel blij dat het bij jou wel goed is gegaan! Zo hoort het ook!

Heel veel geluk met je borsten.

Groetjes,

Nathalie

Posted

Lieve Naat71

ik heb je verhalen gelezen en moet zeggen dat ik goed geschrokken ben... het spijt me heel erg en vind het echt naar voor je. Ik hoop en duim voor je én hoop dat ondanks alle ellende dat er toch een gepaste oplossing komt...een oplossing die JIJ verdient.

Heel veel sterkte meis....je verhaal heeft me echt geraakt....

knuffel van mij...

Posted

Heej Naat, ik weet niet of wellness een specifieke klachtenafhandeling jeeft, dat je een officiële klacht kan indien, anders miss tijd een hogere instantie zoals NvVP in te schakelen en anders dreigen met een rechtzaak en de media. Meestal vinden ze dat iets minder grappig en luisteren ze dan wel. Toen ik bij ACCZ t woord klacht liet vallen kreeg ik wel meteen telefoon van ze en blabla second opinion. Mja pech voor hen, ik hou t bij de klacht.

Posted

Heb alles doorgelezen, Heftig zeg!

Wat erg dat ze niet thuis geven en zo met je om gaan!

Ik snap ook niet waarom dit allemaal zo lang zou moeten duren!

En als je nog een persoonlijke afspraak maakt met Dr. Visser, of heb je dat al gedaan? Ik zou dan iemand meenemen, sta je je toch wat sterker.

En als er nog niet goed geluisterd wordt dreigen met de media, dat wil ook vaak wel helpen.

Heel goed voorbereiden en je mails ed meenemen zodat je haar direct kan confronteren met hoe je behandeld wordt door hun.

Ik hoop echt voor je dat er uiteindelijk toch een passende oplossing komt!

Sterkte!

Ik ga 7 juli onder het met bij Dr. Verdonck van de Wellness kliniek, over hem heb ik nog geen negatieve verhalen gelezen, dus heb wel vertrouwen in hem.

Maar over zowel Dr. Visser en Dr. Damen heb ik al meer negatieve verhalen gelezen. Had eesrt een afspraak bij Dr. Damen, deze heb ik om die reden ook niet door laten gaan.

Maar het blijft spannend! zekerheden krijg je niet en er blijven risico's aan vast zitten!

• 3 weeks later...
Posted

Sterkte meid!!! Vind het heel rot voor je en hoop dat je snel een oplossing vindt, zodat je blij bent met je boobies. Denk aan je!!!

Xxx

Posted

De wellness kliniek leest nu sowieso mee ;)

Heb je de prothese voor of achter de spier ?

Maar als ik je bericht goed begrijp gaat L visser je niet meer helpen en zou je dan een andere arts krijgen ,?

Dan zou ik toch voor de grotere protheses gaan en hopen op goed geluk en dan door andere arts...

Vol blijven houden , blijven bellen , mailen enzo enzo

En inderdaad heel goed wat Barbielena zegt

Posted

De wellness kliniek zorgt vaak voor een mooie paar borsten

Maar zodra er complicaties zijn dan geven ze niet snel thuis en weten ze ook niet echt goed te handelen en op te lossen .

Wat ik ook wel gemerkt heb is dat als je van jezelf een hele kleine strakke a of b cup hebt dan gaat alles vaak goed maar zodra je van jezelf al wat grotere borsten hebt of een beetje hang of wat scheve borsten blablabla dan word het resultaat niet zoals het hoort te zijn bij de kliniek ...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.