Ga naar inhoud

Mommyrocks : 1 juli 2014 : Dr. Kingma : Slotervaart ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo Meiden,

1 Juli is mijn dag ik ben behoorlijk nerveus. Terwijl dit mijn 2e BV wordt.

Ik heb vorig jaar juni mijn protheses eruit laten halen en nu na een jaartje "rust" gaan ze er weer in.

Tot vorig jaar had ik 280cc voor de spier en ga nu voor 410cc voor de spier. Ook krijg ik medium profile.

Ik kan niet zo heel veel info vinden van meiden die ook hun protheses voor de spier hebben. Ik weet niet met wat voor cupmaat ik eindig maar vond de Carefix Anna niet echt stevig en groot in een maat L. De Lipoelastic is ook onderweg in een maat L.

Eerst ga ik volgende week op vakantie en als ik terug kom wordt ik na 6 dagen geholpen door dokter Kingma.

Zijn er nog meer dames geholpen door haar? Ze heeft vorig jaar mijn protheses eruit gehaald en vond haar een hele fijne dokter. Vandaar dat zij ze er ook weer in plaatst.

Ook ben ik alleen met mijn vierjarige dochter en weet ik ff niet hoe ik het allemaal moet regelen. Gelukkig begint haar zomervakantie vanaf 4 juli dus dat scheelt een hoop en vooral in de ochtend met aankleden e.d.

Dokter Kingma vertelde wel dat het minder pijnlijk is voor de spier dus ik hoop daarmee ook dat mijn herstel snel zal gaan. Ik moet 2 wkn na de operatie weer werken. (In een kledingwinkel)

Hoop dat jullie advies en tips hebben.

Thanks alvast!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hopelijk heb je deze keer geen last !!!

En misschien anders kijken of je dochtertje ergens kan logeren? Of dat juist iemand bij jou komt logeren zodat jij ook een beetje ontzorgt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo meiden,

Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie.

Nu eenmaal terug slaan de zenuwen toe, dinsdag krijg ik mijn BV 415 CC voor de spier bij Dokter Kingma in het Slotervaart Ziekenhuis.

Het zal vast allemaal goed gaan maar toch ben ik bang voor het resultaat, mijn linkerborst "hangt" voor mijn gevoel in me linkerbroekzak en mijn rechterborst "staat" nog best rechtvooruit. Met het consult heb ik ook gevraagd of er misschien meer of minder CC in mijn linkerborst moest maar de dokter zei dat het verschil minimaal is dus niet nodig. Ik zal zo een foto uploaden van hoe mijn borsten nu zijn. Hoop dat jullie een reactie kunnen geven. Ik krijg overigens Menthor Moderate Plus implantaten.

Thanks alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!heb even naar je foto gekeken en het verschil in maat is minimaal,maar ik begrijp je zorgen helemaal wat betreft de vulling. Heb je al wat ervaringen gelezen over deze arts op het forum? Dat zou je nl ook wat meer zekerheid kunnen geven.

Ik denk verder dat het (heel) mooi zou worden hoor!

Ze staan mooi bij elkaar en je hebt van jezelf natuurlijk al een flink gevulde boezem;-)

Nog 5 dagen!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb nog geen ervaringen gevonden over dokter Kingma. Dese dokter heeft vorig jaar mijn implantaten na 12 jaar verwijderd en ik had een hele fijne en goede klik met haar. Vandaar dat ik ze er door haar weer laat plaatsen. In de dokter heb ik wel vertrouwen, maar blijft toch allemaal beetje eng ook voor het resultaat.

Maar super bedankt voor je reactie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt goed meid ;)

en anders heb je het er voor de operatie nog ff over? dan kan ze je geruststellen :)

ik zie zelf niet echt veel verschil hoor... wij vrouwen kijken natuurlijk altijd veel kritischer naar ons zelf dan... ;)

veel succes volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik ben ook 1 juli aan de beurt. Mijn pc is ook niet echt bekend op dit forum maar ik denk dat het met ons beide helemaal goed komt.

Nog maar een paar nachtjes slapen, gek genoeg ben ik zelf nog niet echt zenuwachtig. Komt vast nog wel haha :help:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Ja ik zal het voor de operatie nog wel met de PC bespreken. Het is wel gek, bij mijn vorige BV (13 jaar geleden) was ik helemaal niet zo zenuwachtig en had ik er meer zin in. Misschien omdat ik nu ouder ben en een kindje heb dat het dan allemaal spannender is. Bang voor dingen die misgaan enz

Jij ook heel veel succes Boho!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh meiden morgen is het mijn dag en ben echt bloednerveus.

Ben zelf aan het twijfelen of ik het wel moet doen. Terwijl ik nu helemaal niet tevreden ben.

Moet vanmiddag bellen hoe laat ik in het ziekenhuis moet zijn.

Hoop dat ik lekker vroeg kan des te sneller ben ik er weer vanaf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt heeeelemaal goed! Twijfels zijn hartstikke normaal, maar je weet waar je het voor doet toch? Ik mag morgen ook en ik ben het ene moment super blij, dan bang, dan vraag ik me af waar ik in godsnaam aan begonnen ben, dan ben ik weer lyrisch en vervolgens ga ik weer twijfelen of het niet te groot wordt (of te klein!). En ik ben bang voor het infuus en de narcose haha.

Morgen als je het allemaal achter de rug hebt ben je super blij, let maar op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook (heullllll) bang Ik was voor de BV zelfs bijna weggelopen hahahahahaha

Maar wat ben ik blij dat ik had doorgezet...Echt!!!! Het valt allemaal heel erg mee. Voor mij was het zelfs de eerste keer dat ik werd geopereerd

verstand op nul en gaan met die banaan! Vandaag lekker veel water drinken en veel afleiding zoeken;-) En vanavond nog even heeeeerlijk genieten van het op je buik liggen

Meisje, je wordt er alleen maar blij van als het achter de rug is, wedden ;-)

Succes!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kben zelf gelukkig geen seconde nerveus geweest, wel ontzettend getwijfeld over het aantal CC's.

Maar hoor van een hoop meiden als ze weer wakker zijn, nou was ik hier nou zo zenuwachtig voor!

heel veel succes morgen meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden, jullie hebben ook gelijk. Maar het is gewoon echt heel spannend.

Ga zeker vanavond nog op mijn buik slapen! Hahaha dat vindt ik heeeerlijk, ga is straks wel missen!

Boho; jij ook heeeel veeeeel succes en sterkte morgen!

Hoop dat het voor ons mee gaat vallen.

Ik heb het geluk dat een vriendinnetje van mij van vroeger verpleegster is in het ziekenhuis en op de afdeling waar ik lig. Dus die gaat me ff extra verzorgen. En de drains eruit halen, waar ik ook zoooooooo bang voor ben!! Dat vond ik tot nu toe het ergste van de operaties :(

Maar goed zit mezelf alweer gek te maken dus ik ga nog even het huis aan kant maken en op zoek naar een paar goeie joggingbroeken.

Thanks meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden.

Mommyrocks kan me je zenuwen helemaal voorstellen, maar ach je hebt een bevalling overleeft dus dit zal ook wel goed komen. ( ik vergelijk erge dingen altijd met bevallen hahahah)

Heel veel suc6 morgen, jullie gaan er vast heeeeel blij mee zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Gewoon' over je heen laten gaan .... K

Oeps ging even verkeerd .... Maar als nog 'gewoon' twijfels en angst over je heen laten gaan , komt allemaal goed !

Succes en sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kleintje.

Ze zijn bij mij ook op de spier geplaatst.

Ben ook echt blij. We hadden 410 CC afgesproken, maar eenmaal op de OK paste het niet. Dokter zei dat mijn huid net zo open stond als het jasje van een te dikke circusdirecteur. Hahahah. Dus vandaar 370 CC geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.