Ga naar inhoud

geduld hebben of meer aan de hand


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit al een aantal dagen te twijfelen of de ontwikkeling van mijn bv nu normaal is of niet. Ik heb 5 weken geleden een bv gehad bij De Meyere en ben over het algemeen heel erg tevreden over hoe het gegaan is.

Ik heb in het begin heel erg last gehad van zwelling en blauwe plekken, voornamelijk in linkerborst.

Ik wou even het volgende aan jullie voorleggen, die linkerborst blijft nu hoog zitten, er veranderd heel weinig terwijl de rechter prima zakt.

Er is een behoorlijk verschil in bolling aan de bovenkant

Ik weet dat het twee verschillende wonden zijn en dus ook verschillend genezen maar maak me toch best zorgen.

Moet ik toch even aan de alarmbel trekken of komt jullie dit bekent voor?

Groeten

Valeska

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Moeilijk te zeggen zo... De borst die niet blauw was zit hoger he?

Stuur Demeyere gewoon even een mail. Altijd beter dat de PC er zelf even naar kijkt. Stuur je hem deze foto's door en dan hoor je er wel iets over. Waarom zou je in onzekerheid blijven zitten?

Email Demeyere: bruno.demeyere@artemedis.com

Ben zelf twee jaar geleden geopereerd en bij mij veranderde er veel het eerste half jaar. Maar stuur gewoon ff een mail en bel ff dat je hem gemaild hebt. Des te sneller heb je reactie

;)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist terug van controle en ze is er van overtuigd dat het helemaal goed komt. Het heeft gewoonlijk nodig. Daarbij loopt 1 borst wat voor qua genezing en de ander heeft iets meer tijd nodig. Vandaar het grote contrast.. Misschien is dit bij jou ook zo!

Tijd nodig bedoel ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie allemaal voor de reacties.

@ marlies; fijn dat het volgens de PC helemaal goedkomt !

@ best boobie; klopt de borst die zo blauw was is goed gezakt, maar de andere stond vanaf het begin al behoorlijk dikker. Heb toen al liters water gedronken en dat heeft wat geholpen.

Ik heb dr De Meyere vorige week al proberen bellen, maar kreeg de assistente/secretaresse en volgens haar moest ik maar even wachten tot de 3 maanden achter de rug waren.

Dank je wel voor de email, ik probeer toch maar even opnieuw te bellen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.