Ga naar inhoud

Rocile : 11 december 2014 : Dr. Rysavy : Bernhoven ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ben weer op consult geweest vanwege het niet mogen stoppen van medicatie. Wil graag weten wat er voor risico's aan zijn. Ik heb veel meer kans op nabloedingen. Helaas was Nio ietwat kortaf en was mijn fijne gevoel bij hem wel wat bekoelt. Ik snap dat het gesneden koek is voor hem maar niet voor mij!

Ben ook niet blij met de extra kosten voor grote protheses.

Word volgende week gebeld voor meet info!

Erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

ik ben bij plovier geweest Be-clinic. Zeer fijn gesprek gehad en heb mijn afspraak al staan. Ik ben 1,73 en 63 kilo met een leeggelopen b75. Het word voor mij +/- 600 cc dualpane. Wat ik van Plovier weet is dat hij het maximale eruit wil halen om zo ook teleurstellingen achteraf te voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk als je grote borsten wilt hebben je beter bij een pc kan gaan die ervaring heeft met borstvergroting met een groot aantal cc en niet een pc die daar tegen op kijkt ..Straks worden je grote tieten lelijk en ga je terug naar die pc en dan zegt hij ;,,ik zei toch dat zoveel cc onnatuurlijk eruit ziet!" .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Hoi,

Ik zat al een poosje mee te lezen op dit forum en zag nu dat rocile bij dr Rysavy gaat vrijdag.

Ik ben bij hem geweest en hij is echt een super pc, ik ben 4dec geopereerd voor een 325cc rond . Zelf had ik 75A.

(ben een fanatieke sporter dus voor mij was een goeie c-cup voeldoende :) )

Dr rysavy luisterd goed naar wat je wilt en doet ook zijn uiterste best om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken, na de ok is hij 2x bij mij geweest om te kijken hoe het ging, dit vond ik erg netjes van hem.

Ook de assistentes zijn erg aardig , let er wel op dat als je in de middag moet je wellicht een nacht mag blijven ik hoefde pas om kwart over 1 me te melden en werd om half 3 naar de ok gereden en moest blijven.

Heel veel succes vrijdag :D

Sorry als er iets fout staat of gaat ben net nieuw op dit forum :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De operatie zit erop!

Helemaal geweldig gegaan.super ziekenhuis en super arts!

Om kwart over 10 gemeld . Kreeg eigen kamer. Tegen 11 uur geopereerd en

na uitslapen weer naar mijn eigen kamer tegen 1 uur.

Ik was wel beetje duizelig van narcose maat had zo ontzettende zin in koffie en brood dat zr dat voor mij haalden. Heerlijk!

Nog even medicijnen gehaald door mijn man. Ik nog een bak koffie en toen heel even gedoezeld.

Tegen half 4 monter het ziekenhuis uit rn langs de Mac geweest! Haha

Nu wel moe maar zeker geen pijn. Hoop dat dat zo blijft.

Ik heb een drukvest aan die ik morgen mag wisselen voor een sportbh dus kan ik het uiteindelijke resultaat niet goed zien.

Heeeeeeeel benieuwd .

Ik heb foto's van voor en na en zal die eerdaags plaatsen

Maat voor nu petje af voor dr.Rysavy en Bernhovenziekenhuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.