Rocile

Rocile : 11 december 2014 : Dr. Rysavy : Bernhoven ziekenhuis

Recommended Posts

Hallo

Ik heb gisteren mijn consult gehad voor een borstvergroting. Heb aangegeven dat ik graag een zeer volle boezem wil. De arts is uiteindelijk uitgekomen op 520 cc. Had daarvan geen pasprotheses dus moet eerdaags nogmaals. De arts gaf aan dat hij niet van onnatuurlijk houd. Eenmaal thuis vroeg ik mij af of ik een andere arts moet raadplegen? Ik heb nu een 80 B en wil graag naar zeker een F.

Graag reacties......

Bij welke arts ben je geweest?

Ik zelf heb nu ook ongeveer een b cup en ik ga voor 600 cc om op n goedde e-f cup uit te komen. Zeker nog n keer gaan passen als de protheses er zijn hoor, suc6

Guest Ava

Ik heb 600cc en draag een 70G. Houd er wel rekening mee dat je bh-maat groter wordt dan dat het er op het oog uit ziet. Mijne ogen meer als een grote D of E vind ik zelf.

Bergman Drs. Verschuur. Prima kerel maar moet echt aandringen op grotere protheses. Lees hier eigenlijk vaker dat de borsten kleiner uitvallen. Wil zekerheid dat ik niet teleurgesteld ben na de operatie

Guest Jennifer120884

Hoi hoi, ik denk dat je met 520 wel ver komt hoor. Helemaal als je al een B hebt van jezelf.

Waarom ga je niet naar dr. Nio? Die is ervaren in grote implantaten. Xxx

Ik ga zeker als deze arts niet verder wil een andere arts raadplegen. Zit Drs Nio bij bergman? En Ava wat was jij cipmaat voor de operatie? Ben zeer benieuwd

Guest Ava

Nio werkt in het SLAZ, maar ook in de Parkkliniek (waar hij duurder is.

)

Voor mijn operatie droeg ik een 75A/B, maar zonder bh was ik hartstikke plat haha!

Ava Ging de arts zonder meer akkoord met het aantal cc? En had je veel last na de operatie? Aangezien je denk ik gezien je leeftijd geen kinderen hebt gehad.

Guest Ava

Ja, het zou makkelijk kunnen volgens hem, ik had genoeg weefsel om het implantaat goed te bedekken, hij stelde zelfs nog voor om groter te gaan. Ik moet zeggen dat hij gelijk had, ondanks mijn vrij lage gewicht voor mijn lengte zijn ze natuurlijk, ik heb geen zichtbare randen en dergelijke.

De eerste 1/2 weken waren natuurlijk lastig en natuurlijk ook wel eens pijn bij het opstaan, maar als ik er nu op terug kijk heb ik er niet heel veel last/pijn van gehad. Voelde me meer beroerd door de pijnstillers.

(En nee, nog geen kinderen gehad haha!)

Ik ga zeker nog eens vragen of de 520 bij mij het maximum is! Thanx

Guest Jennifer120884

Meis, hoe lang ben je dan en wat weeg je? Ik ben 1m78 en weeg 60 kilo en Nio vertrok geen spier toen we het over 700cc hadden

Ik heb zelf 535cc uhp en ben van een slappe C naar volle G gegaan hiermee.

Het hangt ook af van welke prothese je krijgt. Wat is de projectie van de prothese die je krijgt bijvoorbeeld.

Ik ben 165 en weeg 65 kilo. De prothese is rond .

De arts in kwestie is echter geen voorstander van overdone haha.

Ik lees hier veel vergrotingen van meer cc dan de 525 die hij als uiterste voor mij aangaf.

Zoals gezegd had hij ook niet de juiste pasprotheses dus moet ik terug en zal zeker deze verhalen aanhalen