hannekeC Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Hanneke en heb paar weken geleden een BV gehad. Overmorgen worden de hechtingen eruit gehaald en ik ben heel zenuwachtig....zo erg dat ik niet eens kan slapen. ik weet niet hoe het verwijderen van de hechtingen gaat....maar wellicht dat iemand dit mij kan vertellen. Ik hoorde al eerder dat ze dan de knoopjes aan de uiteinden knippen en dan de hechting eruit trekken??? OMG ik val nu al flauw terwijl ik dit typ. Kan iemand mij pleaaasssee vertellen hoe het in zn werk gaat? Mijn dank is groot....
Guest Maris Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Hee bij mij zijn de hechtingen oplosbaar. maar ik heb al eens eerder hechtingen laten verwijderen van een ingreep en je voelt alleen een kriebelend gevoel als ze de hechting verwijderen. Doet echt geen pijn meis!
Mke Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 over de hechting van een bv kan ik niet meepraten. Moet ze nog ondergaan Maar wel al van andere operaties en dat valt goed mee hoor. voor je het weet is het gedaan en doet helemaal geen pijn. Maar als je er nu al last van hebt van enkel erover te typen, raad ik aan om zeker een andere kant op te kijken en het ook even te laten weten aan diegene die ze zal verwijderen. Meestal helpt het wel om over koetjes en kalfjes te praten, dat lijd wat af!
DanielleK Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Hoi Hanneke, Gisteren zijn mijn hechtingen verwijdert en ik was hier zenuwachtiger voor dan voor de ingreep zelf 2 weken geleden haha lag te rillen als een rietje maar achteraf stelde het niks voor!! Ze knippen aan de zijkant het knoopje los en dan zijn ze er eigenlijk al uit. Ik zou zeggen niet meer aan denken het heeft mijn hele week verziekt voor niks
hannekeC Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 ik kan er werkelijk waar niks aan doen....ik slaap al 2 dagen niet omdat ik gewoon bang ben.hoor zoveel dingen dat ik niet weet wat er gebeuren gaat...zo bang dat ik niet eens durf te bellen.De ene zegt...joh...uiteinden worden geknipt en de rest lost zich op...ander zegt uiteinden worden geknipt en de rest wordt eruit getrokken....het laatste bezorgd mij pffffffffwaarom kon ik niet gewoon de oplosbare krijgen...zucht
hannekeC Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 Hoi DanielleK,kijk jij snapt me...zucht. ook ik was niet bang voor de ingreep zelf ...maar OMG nu trek ik het echt niet.ooo ok...ze knippen dus alleen de uiteinden (zo dicht mogelijk op de borst toch) en dan raken ze van zelf los? Ze worden er dus niet met geweld eruit getrokken??
Guest Maris Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Ze knippen de knoopjes eraf en ze trekken zeker niet met geweld. Dat gaat gewoon soepel.
pearll Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 ik heb er werkelijk niks van gevoeld, het was knip knip en klaar! er werd bij mij ook niks uitgetrokken hoor geloof ik mn hechtingen losste zelf op!
hannekeC Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 oooo...dus ze worden er wel uitgehaald.....zo jammer dat ik nu geen borrel mag nemen.
DanielleK Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Volgens mij zijn het oplosbare ( als ik door al dag zenuwachtige gepraat alles goed begrepen heb ) alleen hebben de draadjes nu al een week geen functie meer dus knippen ze de knoopjes los, trekken is echt niet nodig
hannekeC Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 dank jullie wel dames....en worden de pleisters en gaasjes dan ook definitief verwijderd of krijg ik dan weer nieuwe?( het begint bij mij nl een beetje te irriteren...wellicht door het weer?)
DanielleK Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Alles gaat er van af, bij mij tenminste gisteren wel.. Vond het een eng idee nu moeten me boobers het zelf doen haha. Tot nog toe nergens last van gehad, heb het ook nog maar een keer bekeken vind t zoiets naars haha
24andcounting Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Ben je inmiddels al geweest?! Ik vond het ook rete spannend maar ze waren al helemaal opgelost haha! Voelde bijna niks! Alleen het gevoel wat je altijd hebt als je een pleister eraf trekt maar was echt niet pijnlijk te noemen
hannekeC Posted June 26, 2014 Author Posted June 26, 2014 24andcounting neen nog niet. was weer lekker geregeld. mijn pech had in de ochtend afspraak...huisarts ziek. kan ook niet even naar de kliniek omdat dit in Genk is en ik in NL zit. dus gebeld met praktijkhouder....en die gaat ze zo verwijderen (1530 uur) en pff.....ik houd t niet meer vol......zit vol spanning niet normaal ik laat je weten of ik het ervaar als "pleister" lostrekken of wat anders
Marlies1984 Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Ik ben net terug van t losknippen van de knoopjes. Voel je niks van, rest lost zichzelf op. Niet bang zijn!!
hannekeC Posted June 26, 2014 Author Posted June 26, 2014 dank je wel Marlies....hoop dat ik het ook zo ervaar.heb t gevoel dat t mis gaat.had nl eerst afspraak voor vrijdag....gister werd ik gebeld of het vandaag kon.ik in de ochtend naar huisarts...is ie ziek. WTFna wat gepraat etc afgesproken dat de praktijkhouder de hechtingen straks gaat verwijderen.
hannekeC Posted June 26, 2014 Author Posted June 26, 2014 zo...ik heb het overleefdjeetje wat een gedoe. het verwijderen van de hechtingen viel gelukkig mee...maar mijn hemel..moest gewoon meer dan een halfuur wachten....gelukkig is het voorbij....dank jullie wel dames....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.