Ga naar inhoud

hannekeC : juni 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Hanneke en heb paar weken geleden een BV gehad.

Overmorgen worden de hechtingen eruit gehaald en ik ben heel zenuwachtig....zo erg dat ik niet eens kan slapen.

ik weet niet hoe het verwijderen van de hechtingen gaat....maar wellicht dat iemand dit mij kan vertellen.

Ik hoorde al eerder dat ze dan de knoopjes aan de uiteinden knippen en dan de hechting eruit trekken??? OMG ik val nu al flauw terwijl ik dit typ.

Kan iemand mij pleaaasssee vertellen hoe het in zn werk gaat?

Mijn dank is groot....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee bij mij zijn de hechtingen oplosbaar. maar ik heb al eens eerder hechtingen laten verwijderen van een ingreep en je voelt alleen een kriebelend gevoel als ze de hechting verwijderen. Doet echt geen pijn meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

over de hechting van een bv kan ik niet meepraten. Moet ze nog ondergaan :)

Maar wel al van andere operaties en dat valt goed mee hoor. voor je het weet is het gedaan en doet helemaal geen pijn.

Maar als je er nu al last van hebt van enkel erover te typen, raad ik aan om zeker een andere kant op te kijken en het ook even te laten weten aan diegene die ze zal verwijderen. Meestal helpt het wel om over koetjes en kalfjes te praten, dat lijd wat af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hanneke,

Gisteren zijn mijn hechtingen verwijdert en ik was hier zenuwachtiger voor dan voor de ingreep zelf 2 weken geleden haha :) lag te rillen als een rietje maar achteraf stelde het niks voor!! Ze knippen aan de zijkant het knoopje los en dan zijn ze er eigenlijk al uit. Ik zou zeggen niet meer aan denken het heeft mijn hele week verziekt voor niks ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan er werkelijk waar niks aan doen....ik slaap al 2 dagen niet omdat ik gewoon bang ben.

hoor zoveel dingen dat ik niet weet wat er gebeuren gaat...zo bang dat ik niet eens durf te bellen.

De ene zegt...joh...uiteinden worden geknipt en de rest lost zich op...

ander zegt uiteinden worden geknipt en de rest wordt eruit getrokken....

het laatste bezorgd mij pffffffff

waarom kon ik niet gewoon de oplosbare krijgen...zucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DanielleK,

kijk jij snapt me...zucht. ook ik was niet bang voor de ingreep zelf ...maar OMG nu trek ik het echt niet.

ooo ok...ze knippen dus alleen de uiteinden (zo dicht mogelijk op de borst toch) en dan raken ze van zelf los? Ze worden er dus niet met geweld eruit getrokken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

24andcounting

neen nog niet. was weer lekker geregeld. mijn pech

had in de ochtend afspraak...huisarts ziek.

kan ook niet even naar de kliniek omdat dit in Genk is en ik in NL zit.

dus gebeld met praktijkhouder....en die gaat ze zo verwijderen (1530 uur)

en pff.....ik houd t niet meer vol......zit vol spanning niet normaal

ik laat je weten of ik het ervaar als "pleister" lostrekken of wat anders ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel Marlies....hoop dat ik het ook zo ervaar.

heb t gevoel dat t mis gaat.

had nl eerst afspraak voor vrijdag....gister werd ik gebeld of het vandaag kon.

ik in de ochtend naar huisarts...is ie ziek. WTF

na wat gepraat etc afgesproken dat de praktijkhouder de hechtingen straks gaat verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo...ik heb het overleefd

jeetje wat een gedoe. het verwijderen van de hechtingen viel gelukkig mee...maar mijn hemel..moest gewoon meer dan een halfuur wachten....

gelukkig is het voorbij....dank jullie wel dames....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.