Ga naar inhoud

lipofilling bij rimpels?


Nies

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

zoals sommige van jullie weten heb ik al snel last van rimpling en plooien..

nou heb ik 30 juni een gesprek bij de pc en ga ik het hier uiteraard over hebben..

na veel zoeken op dit forum ben ik erachter dat er weleens lipofilling word voorgesteld bij rimpels alleen kan ik hier helaas verder geen informatie over vinden en zou vooral graag ervaringen willen weten van andere meiden die lipofilling hebben gehad bij rimpels?

Ik wil namelijk als hij dit eventueel voorstelt al weten of ik het wel zou willen..

ok mijn vragen voor diegene:

* Heeft het geholpen? is de rimpeling weg?

* ben je tevreden met het resultaat hiervan?

* sport jij? en zijn hierdoor de rimpels weer teruggekomen? / of zijn door afvallen ze weer teruggekomen?

alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ook kan niks op het forum vinden over meiden die lipofilling hebben gedaan bij rimpels... heb wel eentje gevonden die een her heeft gehad dat wel... maar vraag me toch af wat het resultaat van lipo is...

neee word alleen maar erger.. zodra ik me bh laat vallen zie je gelijk de rimpels aan de binnenkant :( ....

bij jou waren ze toch minder geworden? of was dat iemand anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

Hallo, ik las toevallig in de toppic "second opnion Dr Demeyere" onderstaande tekst. Het gaat over lipofilling. Mss interssant. Ik heb wel het hele verhaal niet gelezen. Dit antwoord staat bijna helemaal op het einde van de toppic. Ik hoop dat je er iets mee bent.

hier is het :

Haii haii bedankt voor je reactie. Het is idd een vervelende situatie dit, ben keihard bezig voor een oplossing. Lipofilling is tijdelijk omdat ze door liposuctie ergens anders op je lichaam vet wegzuigen en dat ik je borsten spuiten. Maar het is en blijft vet dus als je we afvalt dan val je bij je borsten natuurlijk als eerste af. Aangezien ik wedstrijden doe in bikini fitness zit ik zoieso al laag in vetpercentage en richting mijn wedstrijd periode zal ik zo droog mogelijk worden dus lipofilling ben ik het niet mee eens, kies er niet voor om ieder jaar zoveel geld neer te leggen voor lipofilling. Wat betreft kleinere prothese, ja dan had ik net zo goed mijn borsten niet hoeven vergroten. Dat is iets wat de pc had moeten inschatten. Zou toch raar zijn dat niemand dus grotere borsten zou kunnen nemen met weinig borstweefsel! Er zijn vast wel oplossingen die gedaan kunnen worden, daarvan ben ik overtuigd. Heb verschillende verhalen gelezen van meiden met dezelfde situatie, sterker nog hun zijn zelfs groter gegaan als wat ze hadden om de pocket volledig te vullen. Kijk ik ben geen arts en heb er geen verstand van, kan alleen maar kijken naar andere ervaringen! Maar het antwoord lipofilling of protheses eruit vind ik te makkelijk gezegd.

groetjes,

nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje nicky voor je reactie :)

volgensmij heb ik dit al eerder gelezen.. als dit zo is is het inderdaad allesbehalve een optie voor mij :blink:

Ik doe niet aan bikinicontest maar ben wel bezig zo droog mogelijk te worden..

ik dacht msshn blijft ingespoten vet wel gewoon zitten?? eigenlijk beetje stom dat ik dat denk :huh:

ik merk ook dat bijna niemand ervaring hier mee heeft.. heb nog steeds geen 'ervaringreactie' gekregen in ieder geval en ook niks kunnen vinden op dit forum... zal dan denk ik geen goede optie wezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

Inderdaad, er komen niet veel reacties. Waarschijnlijk is dit iets dat niet vaak voorkomt. Ik denk dat het het beste is aan je arts te vragen. NOg enkele daagjes geduld ;-) Laat je dan ook iets weten op het forum?

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik zie in je signature dat je ze nu Voor de spier hebt,

heb je al eens nagedacht over Dual Plane of Onder de spier plaatsing?

Dan zit de spier (deels) over je prothese heen, waardoor de prothese 'bedekt' is ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is echt weer vallen en opstaan... Aan de zijkant is idd veel minder geworden bij het gewoon staan zie je niets maar als ik lig duiken ze weer op.. Die deuk boven komt ook weer om de hoek kijken ben wel weer een kilo afgevallen maar dat kan toch niet gelijk bij je borsten te zien zijn? Mijn linker borst is in mijn ogen perfect met rechts moet iets Miss gegaan zijn..mijn littrken loopt ook ruim een cm door onder mijn borst vandaan en als ik me armen omhoog doe hangt hij ook veel lager... Heb ook nooit pijn gehad aan die kant maar kan der niet op slapen, begint ook te steken de hele dag.. Wel was die tiet altijd al kleiner ( ja nog kleiner) ;-) Phf ik heb al mijn controles al gehad dus kijk het nog ff aan, ben zo bang dat ze me afschepen met de woorden dat ik gewoon te dun ben. De Velthuis kliniek wilde me niet eens helpen en hun hebben der nooit wat over gezegt ook niet als ik er naar vroeg was allemaal echt geen probleem... Ben echt benieuwd wat ze bij jou gaan doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik laat zeker weten wat er gezegd gaat worden ;)

hopelijk goed nieuws!

tijgertje ik hoop ook dat hij een onder de spier plaatsing voorstelt.. maar ik ben bang dat lipofilling voorgesteld gaat worden.. msshn??? ik wou er toch wat meer over weten voordat ik dat gesprek heb.. maar aangezien ik geen reacties krijg van mensen die het gedaan hebben denk ik dat ik zowiezo nee zeg wat betreft lipofilling.. zeker na het lezen van dat stukje uit de topic second opinion... zonde als ik volgend jaar weer zou moeten en dat elk jaar weer :blink::blink:

@booblis: als je afvalt gaat het meestal gelijk bij je tiet weg.... ik heb gister me vetpercentage opgemeten en die is nu 1% omhoog gegaan... dus moet je voorstellen als die 1% er weer af is.. laat staan als ik me vetpercentage van 15% heb gehaald wat uiteindelijk mijn doel is.. !

ik vind het wel raar hoor dat velthuis je niet wilt helpen.. ik heb eindelijk een topic gevonden van ene pam A en die was ook bij velthuis geopereerd en kreeg lipofilling of plaatsing onder de spier aangeboden.. vergoed!!

ze heeft voor lipofilling gekozen.. alleen nu weet ik niet wat het resultaat na lange termijn nou is.. daar kan ik niks meer over vinden :( Ik zal als ik jou was toch over een tijdje weer een afspraak maken hoor! msshn dat ze je dan wat serieuzer nemen! als ik maandag afgescheept word laat ik het er in ieder geval niet bij zitten ..... ik wil tevreden zijn met me borsten en dat ben ik op dit moment zeker niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Lady's volgens mij is lipofilling niet tijdelijk hoor! Het is alleen zo dat het de eerste x minder wordt omdat deel afsterft en deel blijft zitten, daarom heb je vaak meerdere sessies.

Je kan ook zorgen dat je lichaam is zoals je wilt dat het is ( kwa vet), en dan kijken waar je over hebt ( binnenkant benen, buik, etc.) en dat in je borsten laten plaatsen!

Ik zou ook even buiten forum zoeken. Ik ben zelf ook opzoek, vindt mijn boobs wat te puntig en denk dat beetje extra vet eromheen niet zou misstaan, om alles wat ronder te maken!

Ik heb trouwens wel ooit een verhaal van iemand gelezen hier! Misschien 'vet' intikken of iets bij zoeken

groetjesssxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.