Jump to content

Hallo Dames! eindelijk eens tijd om mijzelf voor te stellen aan jullie!

LeChick

Recommended Posts

Posted

Dag dames!!

Ik ben LeChick 28 jaar jong en heb twee prachtige kinderen.

In 2007 heb ik een borstvergroting ondergaan bij Diana Gabriels en ben ik geopereerd door dr R. Roddi.

Ik heb 325 cc gekregen voor de spier, en nu twee kids verder en een aantal jaar is het bijna tijd voor een wissel.

Moet eerlijk bekennen dat ze door mijn zwangerschap eigelijk nog mooier zijn geworden, je zou andersom denken maar nee!

Ik zit te denken om mij in groningen umcg eens te orienteren maar weet dat de wachttijd aardig lang is vandaar dat ik op tijd begin met mijn zoektocht. Wil ze niet tot het uitersre bewaren....(de 10 jaar).

Ik ben op deze site voor info en om er lekker over te kletsen.

Ik ben eerder ergens lid van geweest maar dit is helaas niet meer zoals het was.

Dus zoek ik de gezelligheid en informatie bij jullie!!!

Groetjes en liefssssss

Posted

Hoi hoi

Mag ik vragen waarom je het tijd vindt worden voor een wissel, waarom je daarover twijfelt?

Je bent, als ik goed reken, nog maar 7 jaar po, dus nog lang niet toe aan een wissel vanwege de levensduur van je prothesen. Verder vind je je borsten nog mooi, zelfs mooier na je zwangerschappen. Waarom ga je je dan toch orienteren op een wissel?

Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar ik probeer je te begrijpen :)

xx BB

Posted

Ze zeiden mij 10 jaar...en zit straks aan de 8 jaar plus dat er toen een wachtlijst van bijna een jaar was ongeveer dus had Elf op 9 jaar gerekent puur omdat ik het beetje eng vind tot uiterste te wachten....

Posted

Ja ging uit bad :):) niet verzopen haha

Posted

Welkom op het forum!

Gezelligheid kun je hier zeker vinden ;)

Wachtlijst van een jaar is wel lang zeg!

Veel plezier op het forum!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.