Ga naar inhoud

Graag wat hulp en advies!


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels 27 en denk al zeker 10 jaar na over een borstvergroting. Ik heb nu eindelijk genoeg gespaard en heb besloten er voor te gaan!

Inmiddels heb ik ook al een passessie gehad in het Medisch Centrum Amstelveen bij dokter van de Kar.

We kwamen erop uit dat 300 CC het beste bij mijn lichaam zou passen.

Nou lees ik hier echter dat je borsten na een vergroting toch wel kleiner kunnen uitvallen en twijfel ik nu weer enorm...

Ik heb cup A en ben heel smal van boven (dunne taille en kleine omtrek) , maar verder heb ik wel heupen en billen.

Ze zei dat als ik groter zou gaan dat je dan snel met je armen tegen je borsten de hele tijd aan zou komen. Zijn er hier meiden die hier ook last van hebben?

En weet iemand waar je ongeveer op uit komt als je cup A hebt en 300 CC laat plaatsen, ik wil zelf toch wel heel graag op een D cup uit komen en dat dat er ook zo uit ziet. Met mijn maat 36 van onderen met flinke billen kan ik

dat makkelijk hebben.

Alvast heel erg bedankt voor het mee denken.

Groetjes K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, kan er meer in dan 300cc? Als dat niet kan zou ik het niet doen. Misschien dat een andere pc die mogelijkheid wel ziet. Je zou eens bij andere pc's op consult kunnen gaan om te kijken wat zij erover denken. Misschien sluit dat meer aan bij jou wens. Ik heb zelf 275cc gehad dual plane. ik hadeerst een a cup. Je kan bij mijn foto's kijken. Ik ben 1.66 en weeg 48 kg.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maris,

Dank je wel voor je berichtje. Ze zei het kan wel, maar ze dacht dat ik er erg last van ging hebben als ik met mn armen zou bewegen, dat ze er dan de hele tijd tegen aan zouden komen.

Ik ben niet zo dun als jij, ik ben zelf 1.70 en weeg 55 kg (maat XS van boven en 36 van onderen)

Ik ga dat idd maar eens doen, ik ben bang dat ik er straks niet tevreden mee ben en ze te klein ga vinden en een heroperatie zie ik niet echt zitten!

Ik wil echt minimaal een C en liever nog een D.

Je foto s zijn heel mooi!

Snap niks van die verschillen in protheses en het aantal CC, zie hier zoveel verschillende verhalen en met meer CC dat het niet perse groter hoeft uit te vallen.

Bij het medisch centrum amstelveen gebruiken ze Mentor prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Met 300cc kom je als het goed is wel op een mooie c uit! Tenminste, dat heb ik mij door mijn pc laten vertellen :) Ik word aanstaande donderdag geopereerd, dus dan zou ik het je met zekerheid kunnen vertellen! Ik krijg tussen de 300/350 cc, dual plane, mentor protheses (ik weet even niet meer of het high of extra high profile was..). Ik heb nu ook een A cup en van boven ook maat xs, dus misschien dat dat ongeveer hetzelfde uit zou vallen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

In cupmaten denken is vrij lastig, de een kan een cup C heel anders zien dan de ander en overigens is het zo bij nepborsten dat ze altijd kleiner ogen dan dat de bh label aangeeft...

De ene 300 cc is de andere niet.. Het ligt ook aan het profiel wat je krijgt.. de low profile is bijvoorbeeld veel breder en heeft minder projectie dan de high profile.. Hoe hoger het profiel, hoe smaller de prothese en hoe meer projectie deze dan heeft.. Projectie houdt in in hoeverre hij naar voren komt..

snap je het nog?

Ik heb zelf 500 cc extra high profile en dual plane geplaatst... Ik ben 1,63 en weeg 53 kilo en ik heb totaal geen last van borsten die tegen mijn armen aan komen...

Misschien nog eens elders op consult en als je dan nog eens op consult gaat neem foto's mee van borsten die je mooi vindt zodat de pc een goede kijk heeft op jouw wensen!!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 185 85 kg en ik krijg een wissel 370 grms xtra high anatomisch. Mijn resultaat is hopelijk een naturelborst die past bij mijn lijf. Juist omdat ik zo groot ben valt alles al heeel erg op. Ik heb nu 270 cc en dat ziet er al groot uit. Ik draag nu ook D of E.

Alleen nu moet het wel gewisseld en heb ik ondertussen meer plek dus wat meer cc.

Het is ook wat je zelf wilt bereiken. Ik ben ook al wat ouder dat scheelt ook natuurlijk.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej!

Ik kom ook met mijn armen tegen mijn borsten, das omdat ze dus aan de zijkant een beetje uitsteken ten opzichte van mijn ribbenkast, maar ach, ik vind het totaal niet storend (alleen iets moeilijker je oksels te scheren zo haha).

Ga vooral ook eens op consult bij andere PC's, dan krijg je beter zicht op de mogelijkheden. De ene 300cc is de andere niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.