Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Hiiii Pat en Ingrid

sorry sorry sorry

zie jullie berichten nu pas,had niet verwacht dat er nog iemand wat neer zou zetten,want was al half begraven hier lol

Pat hopenlijk jij ook goede en fijne kerst en wisseling gehad?

met me boobs alles op en top in orde,ben happy!

Ingrid

ja ik heb van me lipo wel wat ondervonden aan pijntjes,me heupen en onderrug gingen prima,maar me buik en maaggebied waren wel pijnlijk,en dat geduld wat je moet hebben he,qua herstel,vreselijk zo lang dat je resultaat ziet,heb met me buik enorme geduld moeten hebben,stond wle maanden bol en afijn dacht wat heb ik gedaan,maar nu helemaal happy dat ik het ooit gedaan heb,nu ga ik ok nog eens me bovenbenen doen,waneer ik gaatje vind voor het herstel.

oei wegsnijden klinkt heftig zeg,een lift dan,en dan een lipo jeetje jij durft wle he,neem nog steeds me petje voor je moed af hoor,eerlijk!

waneer ga je??

liefssss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hey Moontje,

Nee meisje, je bent niet half begraven hoor ;-)

Wat heeft t lang geduurd voordat je kon genieten van je buikie, maar nu ben je dus wel helemaal tevreden, fijn!! Leuk dat je een lipo aan de bovenbenen gaat doen, je wilt lekker strak blijven he haha.

Ik ben vorige week woensdag geholpen, lipo armen en bovenbenen, en dan de overtollige lappen weggesneden, en dát waren flinke lappen, hij heeft de foto laten zien dat ze daar allemaal uitgespreid lagen, amaai...!! Gelijktijdig heeft ie mijn rechterborst ook open gemaakt, want die prothese zag je onderaan wat "uitpuilen" hij dacht dat het met een beetje liften wel mooi zou worden, maar zag toen ik lag dat de borst toch wat naar de oksel zakte, dus heeft ie de hele prothese eruit gehaald, pocket terug dicht gehecht van binnen en kleiner gemaakt, en toch nog wat huid weggesneden eronder. Ziet er allemaal weer toppie uit nu dus!! Litteken wordt weer een heel mooi fijn lijntje, ook bij armen en benen, zulke mooie fijne wondjes super. Ik heb ook gelijk t vet van de amen hergebruikt voor in de neus-mondplooi (lipofilling), en dat is ook supermooi gelukt, heel subtiel maar voor mij een hele grote verbetering! Nu alleen weer dat rot-compressieondergoed dragen ey, bah, correctieshort en mouwen, en sportbh, helemaal weer a-sexy op t moment dus pfftt :-)

Vind t wel heel leuk dat je weer ff boven water bent!! Geen leuke bh's meer in de aanbieding LOL

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.