nachtuiltje

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis

Recommended Posts

Guest evi1981

Dat maakt inderdaad super veel goed!

Ja we houden ons maar aan het magische woordje!!!

Bedankt om me moed te geven

ooh Moontje blij verast,me bh,s uit Polen zijn binnengekomen vanmiddag

luxe verpakt in een bhdoosje per bh,erg netjes dus.

en wat een mooie kwaliteit!!!

mooier in echt dan op afbeelding van de site,en dat is vaak andersom vind ik,plaatjes mooier dan in echt,nou dit is andersom ,nu weet ik niet of dat bij allen zo is,maar deze 2 die ik besteld heb dus wel,en blij dat ik ben,echt wel dus he!!!

de ene is een 75F en de andere een 75G,zitten beide goed,al de 75F net aan ermee door kan,hihi

de witte is zooooo mooi,ik wou al zo lang een mooie aparte witte,en die heb ik nu,ook de andere,ben ik verlieft op

ik word vaste klant vermoed ik,al ik nu eerst ook eens bij La senza en Asos ga bestellen en uitproberen

foto,s staan in me album

:43:
Yeahaaa!!! Eindelijk de buit binnen hihi, wat fijn dat de kwaliteit zo meevalt!!!
Nou, ben natuurlijk meteen gaan spieken, wat staan ze je supergoed!!!
Die witte zit echt perfect!!! 75G is echt de maat voor jou!!! En inderdaad heel mooi afgewerkt!!! Ben stik blij voor je, eindelijk mooie bh's in jouw maat gevonden!!! Geniet er maar van!

Jaaaaaa Eef,en of ik blij ben,ja zeker ook met de kwaliteit van de stof,en ze zijn echt zacht en mooi afgewerkt,hele goede beugels erin,die witte is echt met satijn,heel mooi

ja die witte staat en zit beter en mooier he,klopt ja,

Guest evi1981

Hey moontje,

Net je foto's bekeken.

En hoe noemt die site????

Die witte is echt supermooi en sexy, zit perfect de andere is een beetje nipt maar mag nog net hé!!

Ik heb al een hele lijst bij mijn favorieten staan van jullie site's, zal flink mogen gaan sparen

Hiii Evi

ja die witte zit ook iets fijner,en die is mooi he,jammer dat het er lastig afstraalt op de foto,s,maar hij is echt heel mooi,en idd sexy ook,zocht al zo lanmg een mooie aparte witte,en nu heb ik er dan 1 hihi

ja die andere is net aan,eigenlijk niet echt de goede maat voor me,

verders heb ik gereageerd in je topic

Guest evi1981

Misschien niet de perfecte maat maar mag nog hé.

Zolang hij maar goed zit dat is het belangrijkste

Veel liefs

nou ik moet niet gek doen hoor qua bewegen ahahaha en dat bevalt me eigenlijk al niet,maar afijn,vind hem te leuk en mooi om hem niet te dragen hahaha

ik zat toch al een beetje te twijfelen of hij wel kon,maar als jij zegt kan net,dan vind ik dat dus ook hihi

Hey Moon

Ook hier effe reageren op je mooie gescoorde bh's

Die witte is super sexy en heeft wat romantische helemaal

mijn ding ook,mooie stof en je boobs zien er daarin Super uit.

Die andere bh haha past ook maar zo te zien net, lijkt het wel een push-up,

maar ziet er toch mooi en uitdagend uit,zal je man wel leuk vinden

Ik weet nu dan ook dat ik daar ook mooi kan bestellen,nog denk

ik 4 weekjes wachten en dan laat ik me kaart rollen

haha, o ja,

ben gisteren al stiekum wat gaan passen in de lingerie zaak,

kon het niet laten,75F past niet te klein

,

maar een 75G is net aan,pfff,die beugels zitten nu niet

echt als ik zeg comfortabel dr omheen,groter hadden ze niet!

Nou van mij mogen ze nu zo blijven

hoor anders heb ik dadelijk echt

probleempje met leuke lingerie.

Misschien dat ze nog gaan slinken hahaha

,tjee zeg heb nu ook echte meloenen

Hey Moontje, ik ga zo eens even spieken naar je nieuwe bh's!!! Mij uitlachen dat mn bh's uit Polen komen en daar heb je zelf ook besteld hahahahah. Gaaf zijn ze he? Jammer dat die ene bij mij te klein was en dat ik hem terug moest sturen maar die andere past wel heel goed gelukkig. Het zijn echt mooie bh;s, idd leuk ook dat het apart in doosjes komt. Ik ga er ook zeker vaker bestellen!!!

Mooooooi!!!! Die 75F lijkt me wel iets te klein voor je, dat had ik ook bij die ene die ik teruggestuurd heb, maar bij jou kan hij wel want jij krijgt er geen 4 borsten door, wat ik wel had. Die witte zit als gegoten, staat je heel goed!!!!! Tja, ik zou het toch voortaan bij een 75 G houden hoor hahhahah. Gelukkig hebben ze die op die site ook genoeg!!!

Veel plezier ermee....ja mannetje zal er ook wel blij mee zijn hahahah

xx

Angela,zei ik toch meteen al,dat ga jij niet redden met een F hihi

me tje volle grote boobie,s

ja die witte is erg mooi he,en ik heb speciaal voor senza en asos toch maar een creditcard geregelt,daar hebben ze ook zulke mooie spullen,niet alleen bh,s maar ook topjes en zwemgoed enzo

Daffy,thanks,ja is erg mooi spul daar,ben normaal gewend dat je bh door de brievenbus word gepropt in een envelope,dit vond ik erg netjes,alleen had ik gewoon betaald met em bankpas dus duurde het ene eeuw eerde rik het binnen had,beter ff anders bestellen en betalen volgende keer.

ja die puch up is wat te klein ja,maar goed,had nu wel goed de kans beide maten eens te passen hahahahaha

ja dat je dubbele borsten krijgt is niet mooi nee,zeker niet in een strak truitje ofzo,maar pieker soms toch hem te verkopen en of terug te sturen,ben bang dat me bandjes knappen ofzo,zo voelt het dan in elk geval als ik hem aan heb

die zwarte van jou vind ik erg mooi ook

ik word er zeker vaste klant,en wacht nu met smart op de sale

Wat heb je een mooie titten man,pfff...en je bhs zijn ook super leuk,maar een G kan je wel hebben hey!

Thanks lieve Vlinderke

ja probeer nog steeds in alle merken een F maar ene kan net en heb er ook al eens 80F gehad die ik dus echt niet aan krijg hahahaaahah

heb er nu 3van Ann Summers besteld,wel allen G