nachtuiltje

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis

Recommended Posts

Ja daar moeten we nu nog maar niet aan denken,is nog ver weg gelukkig.

ja ik ga zeker dan foto,s maken,had al geprobeerd ,maar heb ze snel gewist,me ongie buik erbij hahaa nee ff wachten dus,wel vind ik op foto,s dat ze nog beetje zelfde lijken,terwijl dat in echt niet is,maar mischien dat een ander het toch anders ziet

Guest evi1981

hey moontje

ben jaloers op je hoor, zonder bh mogen slapen!!!

ik heb toch nog altijd bang om op mijn zij te slapen, doe het al wel enkele dagen hoor maar zit me dan druk te maken dat ze misschien opzij gaan schuiven of zo (kan waarschijnlijk helemaal niet

)

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's volgende week.

Groetjes

*** Hey Moontje,

Goed om te lezen dat het al zo goed met je gaat! En dat je zo supertevreden bent overal mee, echt heel fijn!

En wat lees ik nou, ga je morgen al beginnen op de sportschool? Ahhhh heerlijk man, ik wil ook echt heel graag weer gaan pumpen! Morgen ga ik naar de pc en ga dan vragen wanneer ik mag starten, ben a.s. woensdag 6 weken po. Misschien met heel weinig gewicht dat het al mag, hoop t echt!

En lekker he, zonder bh slapen!! Ik slaap nu ook al anderhalve week zonder, echt zalig, en inderdaad lekker op de zij!

Nou, hopelijk ben je snel niet meer ongesteld want ben razendbenieuwd naar nieuwe foto's

Groetjes van Ingrid.

Hi Evi

je kan gewoon op je zij slapen hoor,er verschuift niks

en je zal zeker volgende week nieuwe foto,s kunnen bekijken in me album

Ingrid,

ja maandag weer sporten,maar enkel nog maar Cardio hoor,de rest komt over 2weken pas he,maar een begin is er dan weer,heerlijk! mis het zo !

ja volgende week heb ik nieuwe foto,s en dan kan je weer zien waar ik nu zo happy mee ben en trots op ben,me buik ook,is echt al stukken platter,al het vocht er nog niet geheel uit is hoor,maar al wel weer stukken minder

Hey Moon,

Me2!!! Wil je foto's zien! ;-) Ik heb je verhalen in een vogelvucht mee gelezen en het klinkt allemaal toppie. Succes de komende periode met al je plannen en ik weet zeer dat je er super uit gaat zien.

X Patries

Hey, hahaha, wat valt edr nou te lachen? Hahaha... Tsja...

;-)

Nou ik ben ook heeeeeel benieuwd wat er nou zo grappig is.....

hihihi onderonsje wat bijna naar buiten kwam

nou me pukkeltjestijd is aangebroken

dacht dit keer er geen last van te krijgen-hebben,nou tot ik vanaaf onder de douche stapte,ondekte ze,kan door me ongie zijn,maar denk zelf van de wisseloperatie,zo irri he

hopenlijk gaan ze snel weer weg,en laat ze wegblijven

ik ga eind deze week foto,s maken weer

sinds ik zonder bh en korset slaap,kom ik de nachten goed door,maar owee na me koffie smorgens,de rommel weer aan,oei valt tegen zeg,kan er maar niet aan wennen,zeker niet aan de korset

nog 2weken en dan ben ik ervan af,gelukkig.

verders gaatie super hoor,of er eigenlijk nooit iet sgebeurd is met me borsten,op de zwaarte na dan,die merk ik nog steeds wel,dat wennen duurt net iets langer denk

Hey girly, klopt. De zwaardte is bij mij ook altijd aanwezig gebleven. Ik voel ze nu ook nog. Goede bh's en sportbh's dragen in de toekomst want ook je schouders en nek ga je voelen door de zwaardte. Maar mooi zijn ze dan weer wel en dat is ook belangrijk! ;-)

nou,ik moet zeggen,de 750 die voelde ik echt niet hoor,dus had gedacht dat deze 250 meer een kleine overgang zou zijn,maar nee,idd me schouders en nek voel ik,met bh aan,dus zal ik zeker voelen als ik)eens' overdag zonder bh mag.

heb ook besloten dat ik het niet meer doe met triangel bikini,s verlopig,ga voor as zomer een leuke hippe met beugel zoeken,vind het vaak nog mooier staan ook

Guest evi1981

ah de zomer, was het al maar zover hé!!!

Voor de rest alles goed met je?

Hier gaat alles prima enkel terug redelijk stijf 's morgens is door op mijn zij te slapen denk ik.

Groetjes

Hey Moontje ,

Hoe gaat het met je?

Jij mag al lekker in blote tieten slapen he , hm , lijkt me zaaaalig

.Klote dat je het dan 's morgens weer aan moet doen , wanneer mag alles bij jou volledig uit ?

Ben nu terug aan't werken dus veel minder tijd om op het forum te zitten

maar ja , that's life he !!

Heb er echt wel veel plezier aan gehad tijdens men herstel , allemaal leuke meiden hier dus ik ga het wel een beetje blijven onderhouden he

Werken vandaag viel goed mee eigenlijk , lekker terug onder de mensen dan voel ik me weer nuttig he.En met de boobies gaat het eigenlijk heeeeeeel erg goed , slapen gaat ook al veel beter , ze zijn al aan het indalen dus wat wil je nog meer he

Veel liefs meid

Nadja xx

Heey Moontje,

Wat fijn dat het zo goed herstelt allemaal!

Ik ben ontzettend benieuwd naar je buikfoto's, zou ik die mogen zien?

Liefs