Ga naar inhoud

welke bh na operatie


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

8 juli heb ik m'n bv gepland staan bij Frans Straten, t wordt 375cc hp duale planet. Ik heb nu 75b en m'n wijdte vlak onder m'n borst is 76,5. Ik moet op de dag van de operatie zelf n beha meebrengen en ben nu dus volop aan t oriënteren. Waar hebben jullie goede ervaringen mee en evt nog tips..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op zoek naar BH's.

Nu werd er door meerdere de Hema BH aangeraden met voorsluiting maar die is niet meer te krijgen?

Is zo'n rits voor fijn of zijn die haakjes fijner of maakt dat verder niet uit?

En hebben jullie nog meer sites? Vind die jij noemt Jennifer vrij duur :) Maar online-care heeft maar 7 dagen ruilen en dan moet ik het wel heel last minute ruilen. Weten jullie ook of die Carefix Anna normaal valt of juist klein of groot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op zoek naar BH's.

Nu werd er door meerdere de Hema BH aangeraden met voorsluiting maar die is niet meer te krijgen?

Is zo'n rits voor fijn of zijn die haakjes fijner of maakt dat verder niet uit?

En hebben jullie nog meer sites? Vind die jij noemt Jennifer vrij duur :) Maar online-care heeft maar 7 dagen ruilen en dan moet ik het wel heel last minute ruilen. Weten jullie ook of die Carefix Anna normaal valt of juist klein of groot?

Ze hebben een tabel op de verpakking staan, waar alle maten weer onder vallen.. En dat komt ook super overeen.

Ik heb helaas geen verpakking meer maar misschien dat je het wel ergens kunt vinden?

Ik heb een M van die Carefix Anna en heb een 70d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke super, ga ik dat eens googelen. :)

Hi,

Ik heb ook de Carefix Anna, 2x besteld. Zit idd heerlijk!

Had een 75B en heb er 400 CC bij gekregen. Heb op advies een maat L genomen omdat ze juist 1 maat kleiner vallen en het zit nu precies goed.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb de Fila gehad.. Kreeg blaren van dat ding ! Heb nu en Lipo elastic extra new. Echt een heerlijke bh ! Heb ook het gevoel alsof hij mn borsten meer nara elkaar drukt..

Ik heb ook de fila maar krijg er ook wondjes van! Krijg nu ook de lipo extra maar kun je die ook dragen van week 2 tot 6, of echt alleen in de eerste 2 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de fila maar krijg er ook wondjes van! Krijg nu ook de lipo extra maar kun je die ook dragen van week 2 tot 6, of echt alleen in de eerste 2 weken?

Ik draag de lipo extra new na 10 weken nog steeds s nachts. Hij zit toch wel heel fijn en ik durf nog steeds niet zonder te slapen s nachts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag de lipo extra new na 10 weken nog steeds s nachts. Hij zit toch wel heel fijn en ik durf nog steeds niet zonder te slapen s nachts.

Spannend is dat he :P durfde eerst ook niet maar heb 't maar gewoon gedaan, anders zit ik voor eeuwig aan die bh vast haha. Het gaat nu wel maar is soms nog wel ongemakkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend is dat he :P durfde eerst ook niet maar heb 't maar gewoon gedaan, anders zit ik voor eeuwig aan die bh vast haha. Het gaat nu wel maar is soms nog wel ongemakkelijk.

Haha je hebt gelijk ik moet het maar gewoon doen! Vanavond maar eens zonder slapen. Erg sexy is die bh ook niet. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.