Ga naar inhoud

nieuwe boobs mét of zonder lift???


Laura369

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Over zo'n twee weken ben ik ingepland voor een borstvergroting mét lift. Maar is dat wel nodig, die lift.. ... :107:

Ik ben een 29-jarige mama van twee kindjes, en na de zwangerschappen/borstvoedingen/enkele kilo's minder, blijft er bijna niets meer over van mijn vroegere 70D. Alles is helemaal plat, op de gekende theezakjes onderaan m'n borst... :103:

Toen ik de eerste keer bij de chirurg op consultatie ging, was ik erg mager en had ik écht geen vet meer in m'n borsten zitten. Dat moést zonder andere keuze een lift zijn, als ik geen double bubble wilde hebben, zei m'n chirurg toen.

Maar maanden later (ik had wat tijd nodig om te beslissen) keerde ik terug, 5 kilootjes zwaarder, en zei hij "Goh, als je écht schrik hebt voor die littekens, en wel oke bent met een wat 'oudere borst' en geen 'borst van een 18jarige', dan kunnen we misschien wel vullen zonder lift ook".

Nu heb ik tóch gekozen voor de implantaten (300cc dual plane anatomisch), én de lift, omdat ik nadien niet nog eens onder het mes wil.

Maar ik ben als de dood voor de littekens.. helemaal rond de tepel en ankervormig naar beneden.. pff... en ik wil eerlijk gezegd zo natuurlijk uitziende borsten als maar mogelijk zijn.

Ik vind het eigenlijk wel vervelend dat ik van de PC de keuze krijg en er geen 'beste' optie is... want wat als ik verkeerd kies?!

Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

Veel groetjes vol twijfel!

Laura

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura,

Ik was er ook van overtuigd dat ik een lift nodig zou hebben om mijn theezakjes nog wat op te kunnen leuken maar dit was volgens mijn pc gelukkig niet nodig. Wel adviseerde hij om alleen voor de spier te plaatsen omdat ik anders wel meer kans zou hebben op een double bouble. Gelukkig was ik zelf ook voorstander van voor de spier.

Zij zijn bij mij mooi opgevuld met een high profile en ronde prothese en ik zou nu zelfs wel weer wat meer hang erin willen....haha kan je nagaan.

Ik weet natuurlijk niet hou jouw voorsituatie is maar je kan eventueel bij mijn foto's kijken of het een beetje overeenkomt? Misschien is een second opinion bij een andere arts misschien sowieso wel een idee aangezien je zelf zo twijfelt....

succes! saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura...

Bij mij ook het eerste wat de pc zei ja dat word liften...

Ik zelf heb daarvoor niet gekozen ivm herstel en de littekens een andere optie was rond om de tepel wat huid weghalen achter de spier plaatsen met een high profil ronde prothese door het achter de spier te plaatsen toch zo natuurlijk mogelijk..

Ik heb vorige week mijn vergroting/opvulling gehad en een tepel hof correctie met wat huis weg halen daar en als ik eerlijk ben ze zijn prachtig bijna geen pijn en geen extra littekens misschien dat je dat eens kan bespreken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit vind ik altijd wel lastig. Vaak ligt het ook aan de stand van je tepel of het wel of niet kan.

Bij jou zou het evt wel kunnen volgens de pc.

Ik heb mijn theezakjes ook laten vullen en geen lift gedaan. Dit omdat ik op dit moment nog niet die littekens wilde hebben. Mijn pc begreep dit en was het er mee eens. Ik heb Ultra high profile gekregen om natuurlijk die borst zo veel mogelijk te vullen. Ik had ooit een E cup en ben naar een C gegaan. Ik had dus echt wel wat huid over. Nu na mijn operatie heb ik een G en ben hier heel blij mee. Als ik in de toekomst moet wisselen dan zal ik misschien wel voor een lift gaan omdat we dan weer wat jaren verder zijn en de zwaarte kracht zijn werk blijft doen. Ik heb mijn protheses voor de spier gekregen en zou het ook liever niet anders hebben gehad.

Het is dus wel mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dankje voor jullie reacties!

Ik ben intussen geopereerd, net een weekje geleden!

Ik ben eind juni nog naar een tweede chirurg gegaan, die net hetzelfde zei als degene die me nu geopereerd heeft.. Daar was ik vet mee :-) het kon dus beide richtingen uit.

ik heb dan uiteindelijk na nog een gesprek met m'n chirurg, en ook op aanraden van mijn man, toch gekozen om ook de lift te laten doen. op die manier zien ze er toch mooier 'op hun plek' uit op dit moment. en moet ik ook geen nieuwe operatie hebben de komende paar jaren om de hele boel te laten liften.

De littekens zijn natuurlijk niet zo prachtig op dit moment, een weekje na de operatie, maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt! (of dat hoop ik toch :1: )

Ik heb 300 cc gekregen, anatomische implantaten van mentor, high profile. ik kon niet zo breed gaan van implantaat, max. 10 cm denk ik, en op die manier heb ik de meeste projectie.

Hopelijk zakken ze wel nog wat, ze zitten nu nog vrij hoog, maar ik vind het persoonlijk wel mooi gedaan.

dus nu is het het magische woordje! geduld :6: en een paar weken/maanden wachten tot ze op hun plaats en littekenvrij zijn!

groetjes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey leuk om van je terug te horen!

Fijn dat je nu al zo tevreden bent. Ik denk dat je een hele goede keus hebt gemaakt. Nu heb je alles in een keer gehad om het zo maar te zeggen en je bent nog heel jong dus dat komt vast helemaal goed met die littekens.

Succes met je herstel! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik denk ook dat het de goede keuze waas, maar ik kan natuurlijk ook niet meer terug nu :-) dus moét het maar de goede keuze zijn ;-)

Ik heb nog niet echt een goed idee van de maat.. de sportbh die me aangemeten is, is een 80e, maar ik heb altijd 70-75 van omtrek gehad. Ik gok dat ik op een 70e ga uitkomen eens alle zwelling weg is, maar eigenlijk heb ik geen idee :-). Mijn oude bh's (pré babies/borstvoeding/vermageren) zijn nu nét te klein. Nog een paar weken wachten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen prothesen en was bang dat het uit zou zakken, maar dat deed het niet. Ook na acht jaar niet. Wel mooi als je straks je oude bh's zou passen, dan heb je gewoon je oude volume weer terug. Bij mij zijn ze wel flink groter geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja... heb t ff getest voor je... ben nu 5 wkn post ok. wilde graag een beetje mijn hang modelletje houden en ja hoor.... ik kan er nu dus een pen onder houden zonder hem vast te houden!

ik had na 2 kids en totaal 30mnd bv een lege a met aleen wat vulling onderin dus totaal een profiel boven mn tepel. nu met 365cc (en geen lift) mijn borstvoedings tieten weer terug! heel mooi en natuurlijk! ik heb ze voor de spier ivm paardrijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi :-) Ik kan helemaaaal geen pen meer klemmen onder mijn borsten nu, anderhalve week geleden daarentegen :-). dat is nog mijn enige bezorgdheid (op het genezen van de littekens na), dat ze 'te' hoog zouden blijven zitten.. ik vind dat ze best m'n leven/leeftijd ook zouden mogen tonen, met dus wat meer 'hang' onderaan. Maar bon, hangen zullen ze nu sowieso niet meer doen, alleen hoop ik dat de spier nog wat lost en ze dus onderaan meer volume krijgen, nu is het onderaan nog wat afgeplat en wijzen m'n tepels nog niet mooi recht/naar boven. Maar ik ben ook nog maar een week ver. Ik moest een implantaat achter de spier nemen omdat mijn huid te dun was bovenaan en ik te weinig vetweefsel had.

Volgens m'n vriendinnen valt het ook helemaal niet op, die nieuwe borsten, en dat vind ik net super! Ik wilde inderdaad gewoon mijn oude volume terug :-) (voor m'n man had het gerust nog een maatje of twee meer mogen zijn :-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.