lili88 Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Hi meiden,Ongeveer 3 maanden geleden heb ik mijn bv gehad. Tot dusver enorm blij ermee! Veel pijn gehad maar het resultaat maakte alles goed. Vooral gezien de voorsituatie mag ik heel heel blij zijn met dit resultaat zonder lift.Maaaaar, nu komt er toch duidelijk een double bubble tevoorschijn. Dacht het al een tijdje maar het word wel steeds beter zichtbaar.Nu vroeg ik me af of er meer meiden zijn met deze ervaring.Word dit erger, brengt het complicaties met zich mee?Ik ben nu nog op het punt dat ik denk: laat maar zo. In bh/bikini kleding zijn ze prachtig en bloot ook wel, ligt eraan hoe ik sta, en het is nu alleen nog een soort rand die je ziet zitten.Ben benieuwd naar ervaringen. Xx liliHet is trouwens alleen links x
Blueberry Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Hi meis, heb je een foto van je double bubble? Ik moet eerlijk zeggen ik weet er niet zoveel over, maar veel meiden gaan weer onder het mes als ze een double bubble hebben. Ik zou het sowieso wel even met je PC bespreken. Mocht je toch een her willen heb je hem tijdig laten weten dat je er last van hebt. Succes! Xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.