Ga naar inhoud

Even voorstellen :-)


Kybi85

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Bianca ben 29 jaar en heb een zoontje van 4 jaar.

Ik overweeg al vanaf mijn 17de bv en in 2011 ermee bezig geweest en consult gehad bij bergman kliniek in heerenveen? Voelde me hier niet echt fijn en aangezien ziekenfonds het niet wilde vergoeden heb ik alles afgezegd. Mijn lieve moeder die heeft mij nu vorige week aangeboden mijn bv te bekostigen omdat ik hier al zo lang mee zit, en nu vind ik het doodeng. Ik had altijd een nette volle cup a wellis waar wat klein maar kon ermee door, na zwangerschap zijn het doperwtjes op een plankje geworden, bh's kopen is een drama en word ik ook echt depressief van want alles waar een beetje vulling inzit gaat bij mij openstaan wat ik voorheen dus nooit had. Kon altijd slagen voor een push-up a cup en nu.........drama! :-(

Ben mij nu goed aan het informeren over alle voor en nadelen en waar ik het zal laten doen. Er zijn zoveel klinieken dat ik niet weet welke ik moet kiezen en welke artsen nou echt goed zijn. Zit zelf nu te denken aan kliniek veldhoven te eindhoven en plastisch chirurg D. Schiettecatte.

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje goed adviseren welke kliniek, arts en prothese.

Groetjes Bianca


Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

succes met je zoektocht, probeer een aantal consulten in te plannen met verschillende PC's zodat je een goed beeld krijgt wat er allemaal mogelijk is voor jou borsten!

wat lief van je mama! mijn stiefvader heeft voor mij de helft van de operatie voorgeschoten haha. we boffen maar met zulke familie!

verder qua kliniek,PC of protheses is het echt ff kijken waar jij je zelf fijn bij voelt!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.