Ga naar inhoud

7 weken na ok en nog steeds harde borsten..


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nu 7 weken geleden geopereerd mooi resultaat iets kleiner dan ik had verwacht maar mooi , nu zag ik deze site en dacht kan iemand mij vertellen of het goed is dat mijn borsten na 7 weken nog steeds keihard zijn? Nja keihard gewoon hard onnatuurlijk hard.. Kan iemand mij vertellen of ik me zorgen moet maken je hoort zoveel over kapselvorming enzo ben daar echt bang voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

je borsten kunnen soms pas na een half jaar echt zacht worden,dus dat heeft waarschijnlijk wat meer tijd nodig dan je dacht.

je zult niet meteen kapsel hebben hoor,maar als je je zorgen maakt en pijn hebt etc,gewoon even je kliniek bellen en langs gaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft t zeker een half jaar geduurd voordat ze zachter werden, bij de een duurt t gewoon wat langer.

Je bent pas 7 weken po, geduld is t toverwoord ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijne zijn kei hard, en ben 3 en half maans po ong,

Ik heb er geen vertrouwen in dat ze uberhaupt zacht worden.

Het zijn en blijven nep borsten en zullen nooit zo aanvoelen als je natuirlijke borsten.

Maar het zal nog wel veranderen met een jaar hoor!

Maar verwacht er niet teveel van wijfffie

Ik bem gewoon eerlijk:)

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

Het is inderdaad nog vroeg en zullen alsmaar zachter worden. Maar de ene prothese is ook zachter dan de andere. cohesive 1 is de zachtste en cohesive 3 de hardste. Eens nazien of navragen misschien. Maar nog geen paniek hoor. Bij mij zijn ze alsmaar zachter geworden tot rond een jaar. Daarna is er niet veel meer veranderd. bij de één gaat het ook sneller dan bij de ander. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.