Ga naar inhoud

Freestyle : 9 juli 2015 : Dr. Lommen : Vlietland Ziekenhuis


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Dames!

Lange tijd ben ik niet actief geweest op het forum. Niet omdat ik het niet meer wilde maar omdat ik het op allerlei manieren constand uitstelde... Je kent het wel. " Eerst nog even afvallen" of "misschien beter als we eerst verhuizen" ....

Na een korte maar heftige periode waarin mijn moeder ziek werd en overleden is aan een hersen tumor heb ik de knoop echt definitief doorgehakt en ben ik aan mezelf gaan werken! Mijn ideaal, mijn droom lijf met de daarbij horende droomborsten staan dus op mn priority list!! haha

Ik train nu sinds half april jl. 4x per week met een pt (die hoopt dat ik het podium op durf in de bikini klassen maar dat weet ik nog niet hoor!) en hij helpt me super om in de shape te komen die ik al zo lang wil! alleen merk ik dat er van mn kleine stevige borsten die ik alleen wat groter wilde toen der tijd, nu helemaal niets meer overblijft!! Dus de knoop is door alleen nog even uitzoeken waar en bij wie.... en een twijfelaar zoals ik heeft veel info nodig dus alle tips en goede suggesties zijn vanharte welkom!!!!!!

Ik hoop dat de site t tegenwoordig doet op android ;)

Groetjes Freestyle XOXO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Goede morgen!!

Inmiddels weer een hele tijd verder maar begin dit jaar heb ik eindelijk durven bellen!! haha
Eerst een afspraak gemaakt bij Diana Gabriels, maar ook bij mij ging dit meerdere keren verkeerd en toen ik eenmaal een afspraak had en de veeeel te kleine en overvolle wachtkamer inliep en daarna ook nog die bizarre vragenlijst in mn handen gedrukt kreeg heb ik me omgedraaid en ben weer vrolijk verder gaan zoeken! dit was echt bizar gewoon...

Maar goed, uiteinedlijk heb ik nu gekozen voor pc dr.Lommen in het vlietland in Schiedam.

lekker dichtbij, niet te gek duur en goede verhalen en recenties

Eenmaal een afspraak gemaakt en op gesprek geweest en al mn twijfels waren weg. De pc zelf en zn assistente waren super vriendelijk en vooral heel duidelijk! ik had er direct een goed gevoel bij dus dit word hem!!

Vervolgens moest ik het op mn werk vertellen. Dus met lood in mn schoenen er naartoe maar gelukkig werd het goed opgevat en alles is geregeld!! 16 Juli gaat het gebeuren!! en erna gelijk 4 weken grote vakantie dus voldoende tijd om te herstellen!!!

Gister naar de anesthesist geweest en alles was verder goed. Kom ik op mn werk wordt ik gebeld door het zh dat ze me verkeerd ingepland hadden want de ok is de 16e gesloten wegens vakantie!! paniek!!! maar gelukkig heb ik een super lieve baas en wordt alles nu een weekje vervroegd! Ik vind het zooooo spannend!!!

zijn dr nog meer dames hier die door dr.Lommen of in het Vlietland zijn geholpen?

Ik ben ook zo benieuwd naar jullie ervaringen!! Ik ga nog even verder neuzen hier en wens jullie alle een fijne dag!!

Groetjes Freestle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Wat goed dat je het nu toch gaat doen!

En gefeliciteerd met je datum. Is al snel ook!

Ik word zelf 13 juli geholpen Door dr straten. Dus ik kan je verder nog niks vertellen haha.

Maar wat super. Die laatste weekjes hoop dat ze voorbij vliegen voor ons...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.