Ga naar inhoud

Beetje zorgen om de maat


Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Ik word 14 juli geopereerd door Frans van straten. Ik heb nu 70aa/a en ik wou graag naar een D. Hij zegt alleen dat er niet meer dan 300cc in kan omdat ik heel dun ben (ben 40kg) ik krijg anatomische druppelvormig. Heeft iemand enig idee op wat voor maat ik dan uitkom ? Ben zo bang dat ik ze te klein ga vinden.. :(

Alvast bedankt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi shilana,

Ik heb 325 cc (die 25 cc is maar een paar centimeter meer hoor) en heb anatomische.

Ik draag nu een d75 of een E70... Kijk anders even bij mijn foto's x

kan jij ergens een 70E vinden? :o ik heb al moeite met het vinden van 70D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek genoeg staan ze vaak vooraan de rek :)! Maar ik snap wat je bedoeld bij bepaalde winkels kan ik ze niet vinden en bij de Hunkemöller bijvoorbeeld kan ik ze makkelijk vinden.

Ik ga over twee weken weer naar new york naar mijn vader en dan kan ik lekker bij victoria secret winkelen!!!!! Alleen daar zijn de maten ook weer anders, dus weer laten opmeten daar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi shilana,

Ik heb 325 cc (die 25 cc is maar een paar centimeter meer hoor) en heb anatomische.

Ik draag nu een d75 of een E70... Kijk anders even bij mijn foto's x

Oh gelukkig vind die van jou supermooi dus dat stelt me wel wat gerust.. Had je ronde of druppelvormig ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 255 CC rond Natrelle Dual Plane gekregen en ben van een 70A naar een mooie 70D gegaan.

Was ook eerst erg bang dat ik ze te klein zou vinden, maar met mijn 1,74 en 55 kilo zei de arts dat ik me daarover geen zorgen moest maken.

Deze maat past precies bij mij en ik ben erg blij dat ik de arts hierin heb gevolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 255 CC rond Natrelle Dual Plane gekregen en ben van een 70A naar een mooie 70D gegaan.

Was ook eerst erg bang dat ik ze te klein zou vinden, maar met mijn 1,74 en 55 kilo zei de arts dat ik me daarover geen zorgen moest maken.

Deze maat past precies bij mij en ik ben erg blij dat ik de arts hierin heb gevolgd.

Hoi Peet 1980,

Ik heb 290 cc Natrelle dual plane gekregen en kwam ook van een a....en ik heb nu een volle B . Hoe kan het dat jij een D hebt dan...? Mss door de '70' omtrek? Ik draag nu 75 B.

Normaal zou ik dan toch zeker ook een C of D moeten hebben? Ik lees hier regelmatig dat dames een C of D cub dragen nu , terwijl ze evenveel of zelfs minder cc dan mij hebben....hoe werkt dit systeem?

Groet , Cubje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Projectie ? Wat is dat :$

Bedankt voor de reacties meiden :) x

Nou weet je bijv wat voor soort prothese je krijgt? Ik heb bijvoorbeeld natrelle 410 MX... En welk merk prothese krijg je? Er zit namelijk nog verschil in de aantal protheses ook al zijn ze dezelfde cc's.

Dit is een plaatje waarbij je goed het verschil kunt zien!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peet 1980,

Ik heb 290 cc Natrelle dual plane gekregen en kwam ook van een a....en ik heb nu een volle B . Hoe kan het dat jij een D hebt dan...? Mss door de '70' omtrek? Ik draag nu 75 B.

Normaal zou ik dan toch zeker ook een C of D moeten hebben? Ik lees hier regelmatig dat dames een C of D cub dragen nu , terwijl ze evenveel of zelfs minder cc dan mij hebben....hoe werkt dit systeem?

Groet , Cubje xx

Hey Cubje,

Normaal gezien is een 75B qua cupgrootte hetzelfde als een 70C, misschien dit ook eens passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

kan jij ergens een 70E vinden? :o ik heb al moeite met het vinden van 70D

Wehkamp ;) nooit problemen mee gehad. In winkels is idd moeilijker. 70 omvang is denk ik niet zo gangbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.