Ga naar inhoud

Polyurethaan


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nog maar net info aan het opzoeken over borstvergrotingen. Maar als ik het zo lees is polyurethaan precies het van het. Slecht 1% kans op kapselvorming, verschuift niet, gaat levenslang mee,...

Maar er zal ook wel een keerzijde zijn vermoed ik want de meeste vrouwen op het forum kiezen voor andere protheses.

Waarom? Is iemand die zijn keuze voor mij wil " verdedigen". Alvast bedankt. Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik krijg 14 juli bij accz silimed siliconen met een polyurethaan laagje er op. Ik vond het een groot voordeel dat er minder kans op kapselvorming is. Het vergroeit alleen wel met je weefsel dus ik benieuwd mochten ze er uit moeten om wat voor reden dan ook of dat nog op een normale manier lukt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi belgium, welkom op het forum!!

Of polyurethaan wel of niet goed is, daar kan ik geen uitsluitsel over geven... Het enige wat ik vanmiddag zag in de shoutbox, was dat je zocht naar Hoeyberghs. Als ik je 1 tip mag geven: ga niet bij hem!!!! Hij is een echte slager, ontkent gemaakte fouten en is zo bot als wat als er problemen optreden... Lees het verhaal van kim eens.. En bekijk haar foto's eens... En ditbis nog nietbhet ergste wat hij mismaakt heeft.....

En er is nog een topic aangemaakt over hem, onlangs...

Rechtsboven is een zoekbalk waar je kim en hoeyberghs kunt zoeken. Vind je de zoekbalk niet, dan moet je even helemaal links onderaan de pagina je thema wijzigen naar: Unlimited. Dan komt de zoekbalk tevoorschijn rechtsboven!!

Succes!!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He belgium

Ik heb nu 4weken de prothese met polyurethaan( silimed)en ben zeer tevreden en ja je ziet ze nog niet zo veel maar dat zegt niks natuurlijk.

Als je hier leest hoeveel er fout gaat met andere protheses zoals draaien, kantelen,kapsel. Denk dat het met alle vormen maten merken wel eens fout kan gaan.

Maar ik ben happy en was binnen 3weken al helemaal hersteld ipv 6weken het voelt gewoon veilig.

Oké het verwijderen kost meer tijd dan anders maar als je bij een pc gaat die er ervaring mee heeft en dus de tijd maakt om ze mooi te verwijderen is dat ook geen probleem.

Succes en als je nog vragen heb stel ze maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het idd van hoeybergs gelezen, ondertussen dacht ik langs te gaan bij pc Nelissen op consult, omdat zij ook polyurethaan heeft en ook de andere soorten.

Roosjex8, mag ik vragen bij welke pc jij bent geweest? Plaatste die ook nog andere protheses ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee belgium! Ik ben afgelopen maandag geholpen door van onselen van a klinieken, en ik ben echt super blij ermee! Kan natuurlijk nog niet veel erover zeggen omdat ik pas 4 dagen po ben, maar ik weet nu wel dat ik t echt verschrikkelijk zou vinden als ik andere protheses zou hebben dan de polyurethaan en dat ze dan zouden gaan draaien of kapsel zou krijgen en n heroperatie zou moeten.. en tja t is wat "nieuwer" hier in Nederland maar steeds meer plastisch chirurgen hier in nl werken ermee en in Zuid Amerika bijna alleen maar! Ik denk dat het nadeel is dat je gewoon wat langer, ongeveer n jaar later, moet wachten op het uiteindelijke resultaat, dit vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n nadeel want een borstvergroting is niet voor een tijdje maar misschien zelfs voor je hele leven dus dat jaartje wil ik wel wachten. Wat veel ook n nadeel vinden is dqt ze bang zijn dat ze bijna niet meer dalen en dus meteen op de goede plaats geplaatst moeten worden, maar n plastische chirurg is niet voor niets n plastische chirurg, die weten echt wel wat ze doen. Ik ben er tot nu toe in ieder geval heel tevreden mee, als je nog vragen hebt ofzo kan je me ook n privé berichtje sturen, succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou accz ben ik absoluut niet tevreden over!!

Kan je helaas zo nog 10 x een reden geven :(

En een groot nadeel van pur is dat het slecht eruit te halen is...

En dat pur niet veel gebruikt wordt in NL is dat er best veel artsen niet mee willen werken...

Pur vermengt zich met je borstweefsel, helaas nemen ze dit ook mee met verwijderen van Protheses. Als je bijna tot geen weefsel hebt en ooit besluit om zonder siliconen te gaan leven heb je een probleem...

Wel vind ik de maten van slimed ideaal en idd de 3 weken klinkt heel aanlokkelijk. Na 1 week googelen was ik overtuigs.. ga hier maar is zoeken op pur of silimed en je komt heel veel te weten.

En als ik een tip mag geven..googel bij het kiezen een chirurg die ook garant staat voor vergoedingen bij complicaties...

Ik ben mezelf helaas tegen gekomen..doordat mijn prothese niet goed zit moet ik zelf mijn wissel betalen:(

Dr.Demeyere en dr Nio zijn oa goede namen/chirurgen hier op het forum.

Heel veel succes bij je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.