Ga naar inhoud

welke kliniek zal ik kiezen?


dallie_5

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben "dallie" en ik wil graag een borstvergroting laten doen omdat mijn borsten een beetje slap en leeg zijn geworden.
Ik wil geen enorme boobs maar gewoon natuurlijke gevulde borsten.

Ben me aan het verdiepen in verschillende klinieken om vervolgens met een aantal een afspraak te gaan maken voor een gesprek en op basis daar van wil ik gaan kiezen

Ik heb al verschillende prijzen gezien in klinieken en bij de duurde klinieken krijg ik het gevoel dat het dan ook beter is al weet ik dat dat natuurlijk echt niet zo hoeft te zijn. liefst betaal ik natuurlijk wat minder al is dat zeker geen rede voor mij om een kliniek te kiezen.

Wie heeft er tips over een goede kliniek? arts? en over implantaten? ik wil ze sowieso met ruw oppervlak en ik DENK zelf dual plain maar dat zal pas blijken in een gesprek.

Alle tips zijn welkom!!

Groetjes Maartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maartje!

Ik wilde ook een natuurlijk resultaat en heb hierin een match gevonden met Quole, Medisch Centrum Waalre. Ben bij Dr Hawinkels geweest en vond echt dat hij goed meedacht over een zo natuurlijk mogelijk resultaat :)

Ik heb ze van Mentor, daar werken zij mee. Zij adviseren ook Mentor of Natrelle - deze staan al tijden aan de top.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Dallie,

Ikzelf ben op meerdere consults geweest. Daar mn vragen gesteld, gekeken naar kliniek, PC, hoe mn vragen werden beantwoord,etc etc en afgegaan op mn gevoel.

Ik ben in totaal op de verschillende consults geweest. Prijs moet je even niet naar kijken hoe raar het ook klinkt. Uiteindelijk heb je het over je lichaam.

ikzelf heb het uiteindelijk in de Wellness Kliniek laten doen bij Dr Visser.

Ze heeft veel ervaring (25 jr) beantwoord al je vragen kort en krachtig en stelt je op je gemak.

Prijs was ook wel meegevallen...ik heb het laten doen tijdens een actie (blijkbaar....want ik had op EUR 4000 gerekend) en betaalde 2750 (incl Sportbeha twv EUR 50)

Heel veel succes met het maken van je keus...en ga vooral af op je gevoel en niet het prijskaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.