Ga naar inhoud

Smile43 : 22 oktober 2014 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Heb vorige week mijn 1e consult gehad bij v. Selms in het SLAZ, ik ben 4 jaar geleden al bij hem geweest en heb na nog 4 jaar nog slappere bosten en wil er nu toch echt voor gaan!!!!

Dacht heel lang als het er in een BH nog redelijk uitziet ach.... maar nu ze steeds uit mijn BH glijden wil ik het toch echt. Alleen mijn man nog overtuigen....die vindt het maar een hoop geld enzo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Smile,

de meeste mensen hier hebben een lift met prothesen. 5 weken geleden heb ik ook een lift zonder prothesen gehad, bij dr vd Weij in de Boerhaave kliniek. Als je me een vriendenverzoek stuurt kan je mijn foto's bekijken.

Het verschil is enorm, denk niet dat je er spijt van gaat krijgen. Maar het is wel een flink bedrag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je cupmaat nu? Ik ben ook bij Van Selms geweest jaren geleden, maar omdat ik toen ook over implantaten dacht, hebben we het niet uitgebreid gehad over borstlift zonder implantaten. Hoe lang is de wachttijd nu in het SLAZ? Niceday heeft ook een lift zonder prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, leuk om respons te krijgen en wat dingen samen te delen op dit forum.

Ik heb nu een D cup en v. Selms zei ook dat dit wel zo zou blijven en echt alleen huid weg te halen en mijn tepel zo'n 8 a 9 cm hoger zou plaatsen.

Op het 1e consult heb ik 4 weken moeten wachten maar daarna kun je geloof ik wel snel geopereerd worden. Ik wil zelf eerst met mijn gezin op vakantie en heb daarom aangegeven begin september evt onder het mes te willen gaan.

Alleen heb ik wel twijfels...kon ook bij dr Nio en hou ik wel een D cup over en tja de littekens maar geloof dat iedereen hier wel met af en toe wat twijfel aan dit avontuur begint.....hihihi :106:

Ik heb je (wiske) een vriendschapsverzoek gestuurd, wil graag je foto's zien. Is jouw cupmaat erg veranderd??

Fijne dag.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd zodat je mijn foto's kunt bekijken. Mijn voorstituatie staat er ook op. Nu zijn mijn borsten altijd zo geweest zoals je op de voor-foto's ziet, die vorm hebben ze gewoon van nature. Zoals je ziet is het enorm veranderd. Ik moest ze altijd een beetje "oprollen" in een bh.

Bij mijn consult gaf vd Weij ook aan dat hij het weefsel zou herstructureren. Het is dus niet alleen het verwijderen van huid, je borst wordt ook weer opnieuw in vorm gebracht.

Wat cupmaat betreft: vandaag ben ik 5 weken PO en vanmorgen heb ik bh's gepast. Mijn oude 80B bh's pas ik niet meer omdat mijn borsten nu veel voller zijn en meer naar voren staan. Ik ben dus zelfs een cupmaat gegroeid :D maar dat komt puur door de vorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, ziet er echt goed uit en niks kleinere plattere borsten dus!!!!! Heerlijk toch.

Maar hoe doen ze dat weefsel dan herstuctureren of modelleren ???? Weet iemand dat ?

Ik dacht dat de vorm werd gemaakt middels de huid waarin het weefsel zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schijnt het weefsel te kunnen hechten op de borstspier, maar de dames met ervaring weten er vast meer van. Een D cup is een mooie maat om te liften. Ik houd wellicht niet veel over. Twijfel je tussen Nio en Van Selms? Wat goed dat de wachttijden zo kort zijn. Is de prijs 3900 euro als ik vragen mag? Dat las ik weer ergens anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet (maar dat zou ik aan je pc vragen) wordt het weefsel in vorm gebracht en vastgezet aan de borstspier. Het is dus niet alleen de huid die de vorm bepaalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weefsel in vorm brengen en evt vastzetten aan de spier is zeker iets dat ik dan nog ga navragen. Maar als iemand er wat meer van weet hoor ik het graag.

Ik ben blij dat het bij mij zonder implantaat kan en ongeacht je cupmaat beter een stevige borst..... dan dat slappe... is mijn idee erover.

En ik twijfel inderdaad tussen Nio en v Selms, heb van Nio het e.e.a. al gezien maar v. Selms heb ik al gesproken en was een erg rustige man die ook wel goed staat aangeschreven als pc ook bij ECA voorheen Jan van Gooijen kliniek, dusss En de genoemde prijs klopt idd.

Ik ga morgen ook nog naar Diana Gabriels maar ben er eigenlijk al uit dat het die niet gaat worden. Alhoewel de prijs daar nog lager schijnt te zijn...maar ik ga niet op mijn lichaam bezuinigen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je liftresultaten van dr Nio gezien? Ik kan zo weinig vinden. Heb van Van Selms maar een resultaat gezien, maar dat was met prothese erbij. Succes morgen! Ben het met je eens, ik vind mijn kleine cup op zich niet erg, als het maar gelijk is en strak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Nio kun je wat zien op de site van Parkkliniek. Van v. Selms kan ik inderdaad niet veel vinden, maar op de e.o.a. manier heb ik wel vertrouwen in zijn kunde. 2 Vriendinnen van mij zijn zeer tevreden over hem. (1 borstvergroting en 1 lift met proth.)

Misschien dat ik na morgen nog wel ergens op consult wil, maar meer dan 3 ga ik niet doen. En in principe denk ik net als 4 jaar geleden dat ik het op V. Selms ga houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Het is een lastige beslissing he, ik ben ook veel op consult geweest bij verschillende PC's en heb lang getwijfeld. Toch blij dat ik het gedaan heb, al vallen de littekens mij wel tegen. Ze zijn bij mij, onderin dan, nog dik en rood/paars. Maar dat komt volgens mijn huisarts helemaal goed. Ik heb zelf wel wat kleinere borsten nu, maar dat komt alleen maar doordat er nu minder huid is.

Ik ben ook door van der Weij geopereerd. Hij is heel goed. Van Selms zou ik eerst gaan, hele aardige man maar voelde toch beter bij van der Weij. Dat herstructureren lees ik nu ook voor het eerst :P Nou begrijp ik wat beter hoe hij ze zo gelijk heeft kunnen krijgen haha.

Succes met je consult en je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij Diana Gabriels geweest. Tijdstip van de afspraak liep 1 uur uit. Zaten een hoop mensen in de wachtkamer te wachten op hun ingreep/operatie en die liepen ook erg uit qua tijdschema.... Maar goed zij adviseerde evt toch een prothese bij de lift te plaatsen omdat ik anders geen volume in de bovenkant van de borst zou krijgen.

Dus nu twijfel ik ????

Heb wel direct aangegeven dat ik geen silliconen wilde en een zoutwater prothese kon ook zei ze, maar die gaan minder lang mee.

Als ik al voor een prothese erbij zou willen gaan dan denk ik aan Monobloc Hydrogel.

Heb voor aanstaande vrijdag een 1e consult afspraak bij de Boerhave kliniek en daarna hak ik de knoop door....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je twijfel begrijp ik wel, heb precies hetzelfde gehad en het heeft mij ook nog een rondje extra consulten opgeleverd voor ik eruit was. Bij twijfel niet oversteken ;)

Het beste advies dat ik je kan geven is om je twijfel gewoon met een plastisch chirurg (Diana is dat niet!) te bespreken. Laat ook gewoon voor de spiegel zien welk effect jij wil bereiken. Je krijgt dan wel een antwoord dat bij jouw specifieke situatie past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de Boerhave kliniek geweest en...

Hier zeiden ze ook dat het prima zonder implantaat kan!!!! Ik heb een D cup en dat blijft waarschijnlijk zo, wellicht dat ze ook in een C cup passen straks maar ik heb genoeg weefsel om er zonder implantaat een mooie borst van te maken.

Ik ben blij want ik wilde het ook liever zonder....en v. Selms zei ook dat het kon dus ik ga dus zowiezo voor zonder!!!

Ik heb nog gevraagd wat men inwendig met het borstweefsel doet om het te modelleren maar dat is me toch niet helemaal duidelijk geworden...beetje vaag verhaal over vastzetten maar niet hoe of waaraan.....???

Ga nog een 2e consult bij v. Selms doen want die heeft op de e.o.a. manier gevoelsmatig mijn voorkeur. Ik hoop dan begin september geopereerd te kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi BB, Dr. V. Selms opereert mij in het SLAZ.

Ik heb al veel gelezen op dit forum, jammer genoeg niet heel veel over meiden die alleen voor een borstlift gaan. Ik zal zo veel mogelijk verslag doen van mijn ervaring en zo hopelijk een bijdrage te leveren aan dit "mooie" forum....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week ook geopereerd in het SLAZ door Dr. van Selms ivm een borstvergroting! Ik weet je verder dus niet zo veel te vertellen over een lift.. maar kan wel zeggen dat ik deze man een dikke pluim wil geven! ben zoooo blij en had me geen mooier resultaat kunnen wensen (ook al ben ik pas 9 dagen PO het ziet er al geweldig uit)! Heel veel succes alvast, je hebt qua pc een goede keus gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Smile,

Ik zie dat je 20 oktober bij Selms onder het mes gaat. Ik ben ook bij hem op consult geweest en later nog bij Nio en vd Weij. Ik legde aan v d Weij een aantal zaken voor die v Selms had voorgesteld: borstband dragen, drains en tijdens de operatie zou v Selms kijken welke protheses het beste zouden passen. Volgens vd Weij (ik had 'm nog niet verteld wie de eerste consulterend arts was) zijn dit alledrie "achterhaalde, obsolete" technieken (!!). De borstband omdat dat betekent dat de pocket groter gemaakt wordt dan nodig, de drains omdat dit betekent het openen van de pocket te ruw gebeurd. Als de pocket goed gemaakt wordt is er nauwelijks wondvocht stelt hij. En het beslissen over de prothesen tijdens de operatie kun je voorkomen door goed op te meten en bovendien is het niet de smaak van de chirurg die bepalend dient te zijn , maar de smaak van de dame in kwestie.

Dussss. ik dacht ik geef 'm even mee. Het is sowieso lastig om aan goede objectieve informatie te komen. Alle ervaringen hier zijn ook n=1 ervaringen van mensen die toevallig een goede of slechte ervaring hebben gehad.

Ik ga 16 oktober onder het mes bij vd Weij. Ook een borstlift met prothesen. Dat worden 250 cc ronde silicone prothesen voor de spier. Dus we gaan nagenoeg tegelijk, spannend he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Birdie,

Bedankt voor je berichtje...Allereerst hoeft er bij mij geen pokket gemaakt te worden omdat er geen implantaten in gaan. Echter wat de drains betreft is het niet een achterhaalde kwestie ....bij elke operatie (snijden in weefsel) komt bloed en wondvocht vrij...hoe dan ook. Dit wordt door het lichaam wel opgelost maar een drain kan helpen bloeduitstortingen en de ergste zwelling te voorkomen. Althans dat is de kennis die ik heb opgedaan.

Verder weet ik van een vriendin van mij dat v Selms de band adviseert ivm met het inkapselen van de prothese op de juiste plek. Dit zou niets met de ruimte van de pokkets te maken hebben. Althans zo weet zij mij te vertellen...

Ik denk dat iedere pc in zijn eigen straatje...praat... gaat ook om een goed gevoel bij je pc.

Maar zeker leuk dat we in dezelfde periode er voooooor gaaaaaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk hoor, iedere arts heeft zn eigen stokpaardjes en mn chirurgen weten het zelf altijd het beste. Deze vd Weij is daar bepaald geen uitzondering op. Ik vond v Selms absoluut de meest sympthieke arts. Een goed gevoel is belangrijk, maar ik vertrouw mijn eigen gevoel niet zo op een terrein waar ik zo weinig vanaf weet. Ik begrijp daarom ook niet dat het zó moeilijk is objectieve, goed geinformeerde informatie te vinden over operaties die zoveel worden uitgevoerd!

Dat van dat vastgroeien van de prothesen op de juiste plek klopt, maar dat impliceert dus dat de pockets groter gemaakt worden dan de afmeting van de prothesen. Nou ja, het is in ieder geval fijn als je nog wat mensen kunt treffen die zich door v Selms hebben laten behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.