Ga naar inhoud

littekens en de zon


wiske1

Aanbevolen berichten

Hoi, ik weet niet zo goed waar ik het neer moet zetten dus doe dat maar hier. Het geldt voor iedereen immers.

In de informatie voor mijn borstlift staat dat ik wel in de zon mag, mits ik littekens bedek of insmeer met een sunblock. Maar is dat voor als je echt in je bikini in de zon zou gaan liggen of voor alles?

Als ik nu in een bh en een hemdje in de zon op het terras zit, kan dat kwaad of moet ik dan ook insmeren met sunblock? Ik hoef niet per se vol te bakken in bikini maar nu durf ik helemaal niet zo goed in de zon meer en dat vind ik toch ook een beetje jammer.

Hoe gaan jullie daar mee om?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op bovenstaande... Als je een dun iets aan hebt, kan het er helaas toch een beetje doorheen komen. Dan wordt de huid behoorlijk heet, wat je littekens roder kan maken.

Ik zou dus zeker even goed oppassen, niet topless zonnen en gewoon voor je je bikini aantrekt er een sunblock of factor 50 onder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.