Ga naar inhoud

(Nieuw!) Mango bikini


Gast Ava

Aanbevolen berichten

Ik heb deze bikini een tijdje terug gekregen, ik vind hem erg mooi, maar de kleur staat me niet en ook het topje is wat te klein voor me.
Ik wil er graag iemand anders blij mee maken, dus bied ik hem te koop aan! :)

Het gaat om een perzikkleurige (wat feller dan op de productfoto) gedrapeerde haltertop met een striksluiting in de nek en rug en een brazilian broekje met strikjes aan de zijkant. De bikini is nog helemaal nieuw met de verpakking erbij, hij is alleen gepast.

De top is een maat L en het broekje is een maat M, maar vallen allebei klein.

De nieuwprijs was €40,-. Bij interesse kan ik uiteraard eigen foto's schieten. ;)

Het gaat om deze bikini:

16987529_ADKHR.jpeg23087538_58-23027546_58-23027546_02-2303

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik zou hem aan iemand kado doen, aangezien je hem zelf ook had gekregen.

Heel veel succes met je verkoop.

Tsja ik ken niemand die hem zal passen, daarom staat hij ook hier. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als vriendinnen geef je dat aan elkaar,en heb je verders niemand in je omgeving,.idd verkopen,maar op forum werkt dat anders zaken zijn zaken

vind 20 euro niet veel 5.00 verzend kosten eraf,

en ook al heb je hem gekregen ,jijzelf moet ook weer een nieuwe kopen,en dan kan je die 15 euro goed gebruiken.

succes met de verkoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie bikini!! maar durf het nog niet aan om hem al te kopen, hopelijk kan je snel iemand blij maken!!

enne.. als je dus iets van iemand hebt gehad moet je het ook automatisch weer weggeven als het jou niet past ipv verkopen?

de BV was al duur zat, kan je mooi weer een nieuwe bh voor kopen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.