Ga naar inhoud

Alev : 26 maart '10 : Dr D'Hondt : Tongeren


Gast Alev

Aanbevolen berichten

Hihi,ja idd had ik ook met schakelen en snel het stuur draaien.En vooral achteruit zetten pfff.....voel ik nog steeds. Maar ja op de autobaan is wel te doen ja,beter dan binnendoor rijden al die rotondens en zo. En die rechte stuk naar Tongeren is ook makkelijk! Had na 2 weken ook zelf gereden! Het was wel weer eeven wennen ;) Hey fijn dat je niet te veel spullen mee naar school sleept,nergens voor nodig nu,eerst maar goed herstellen he. :) MSN lijkt me ook heel leuk! Ik heb mijn msn adres bij mijn profiel staan ;) kunnen we wel af en toe kletsen hihi,lijkt me leuk. Alvast goede reis morgen naar je bevrijende gevoel haha. :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heyy dames !!

Ik wou even netjes afscheid nemen van jullie, omdat ik mij hier ga afmelden...

Super bedankt voor alle informatie die jullie met mij gedeeld hebben incl. foto's en steun natuurlijk !

Wens jullie allemaal super veel plezier met jullie (toekomstige) nieuwe boobies ;) !! :1big_boobs:

En ook allemaal succes in het leven, Enjoy life !!

Thnx nogmaals !

Liefsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.