Ga naar inhoud

Alev : 26 maart '10 : Dr D'Hondt : Tongeren


Gast Alev

Aanbevolen berichten

Gast Suzanne25

Hoi Alev,

Ik denk dat ik nu dan ook voor de 375 CC ga dan.. In principe moet het erin passen, maar ik laat er vrijdag nog eens naar kijken!

Mag ik misschien je wachtwoord om je foto's te bekijken? Dan heb ik een beetje een idee wat me te wachten staat! Ik ben wel echt benieuwd, het komt nu echt dichtbij! Nog 3 dagen joeeehoee!!

Groetjes Suzanne,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heyyy Amber,

Jaa het jeukt echt verschrikkelijkkkkkkkkk en je kan niet fatsoenlijk krabben. Jaaa blaar doet echt

pijn, dat gaasje blijft nog telkens plakken en ik moet het er zo nu en dan aftrekken :((

Ja we moeten nog even doorbijten ja ;)) Dan mag het er binnenkort af !

Ik heb ook helemaal geen pijn meer gelukkig !!! Ik ben erg benieuwd naar mijn wond.. Hoop dat het goed aant het genezen is...soms voel ik een druk

onder mijn linkerborst.... alleen nu weet ik niet zeker of het het wondje is of er net naast.. het is

een klein gedeelte die soms wat raar aanvoelt als ik gelopen heb... heb net gewandeld en voelde het na

een gegeven weer een beetje. Maar het is minder en heb er verder geen last van... dus hoop dat dat gevoel van het genezen komt ofzo ;)

Soms ben ik ook nog wel duizelig hoor... Dan ga ik lekker liggen zodat ik wat kan rusten... Het is nog steeds hard

nodig om middag dutjes te houden of rustig te liggen....

Liefsssssssss

Suzanne

Ik stuur je via een PB mijn wachtwoord door. Dan kan je kijken hoe het er nu uitziet

heb geen fotos naakt van hoe het er nu uitziet, wel met kleding en bh.... Je moet maar

kijken wat jij het liefst wilt, maar als het erin zou passen waarom niet :)

Kan zeer goed begrijpen dat je zenuwachtig bent :DDD Geloof me zelfs de laatste paar uren

lijken echt eeeeuwig te duren haha ;))

Liefsssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd,na zoveel jaar te verheugen heb je ze eindelijk! ;) , dus even doorbijten,want het gaat uiteindelijk ook wel over,jij bent zo wie zo heel positief ingesteld! Tja,met de washandjes zich wassen,komt me ook heel bekend voor en de haren doen iemand anders vragen hihi.Maar de eerste dag douchen nadat het tape eraf is,is wel echt heerlijk! Ik kon wel snel wennen om mijn bh uit te doen,het voelde niet echt vreemd of zo,maar voelde meteen mijn eigen! Ben er al zo aan gewend!!! Kan me al niet meer anders voorstellen. :) Ik had ook sinds eerste dag al pijn onder mijn borsten aan mijn ribben,zo gevoel net als ik daar blauw plek had of zo,maar was niks te zien.Nu ben ik wel achter gekomen wat het is.Dat waren/zijn Mondor´s Cords wat ik nu nog steeds heb (verstopte bloedadertjes),dat is best wel pijnlijk en irritaant,maar als het goed is,zal ook vanzelf weg gaan na een tijdje.Waar heb jij het pijnlijke gevoel precies? Liefs Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa komt ook allemaal goed joh. Morgen nog en de donderdag mag ik al vroeg vertrekken vanuit huis dussss dan ben ik er lekker van af

kan ik heerlijk krabben hihi. Zat vandaag met een vriendin bij bakker bart en mijn borsten jeukten... dus sloeg ik maar mijn armen over me heen en kon dan

onopgemerkt rustig krabben haha :DD

Kan me zeer goed voorstellen dat het heerlijk is. Ben niet zo een bad mens maar heb daar eens echt zin in, helaas hebben we geen bad haha :DD

maar douchen is natuurlijk ook super lux na zo een tijdje ;))

Hmm ja het is aan de onderkant van mijn linker borst... meer een beetje aan de binnen kant... het ''pijn'' voel ik aan de

uiteinde van mijn snee, althans dat voelt een beetje zo. Ik krijg het eerder als ik loop het het lijkt net alsof

er iets tegen aandrukt, beetje branderig soms en steekjes... ja vind het lastig om het uit te leggen, het lijken verschillende dingen door elkaar... maar misschien

begrijp je wat ik bedoel en heb je het zelfde

Anders ben ik wel benieuwd naar wat jij voelt en hoe jij het omschrijft..... Ik heb dit ook alleen onder mijn linkerborst...

Het is echt inderdaaaaad een erg irritant gevoel !!!

Liefsssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm okej dankje moontje.... Ben benieuwd ;)

Ja dat het een opluchting zal zijn kan ik me erggg goed voorstellen wat dat

is ook het laatste wat nog moet gebeuren, dan is alles eraf wat eraf moet :D

Liefssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne?? Vertel... :) Is die al eraf? Heerlijk he,dadelijk meteen douche in springen he? Lekker!!! Heb je nog Amber deze keer wel kon zien??? Ik denk van wel hihi,anders was je al lang op de forum geweest om te vertellen hoe het met de tape ging... ;) haha. Nee,echt...hoe is het verlopen,alles in orde,valt het mee met geirreteerde huid en heb je je hechtingen kunnen zien? Ben benieuwd wat je er van het resultaat vind,nu dat je alles kan zien ;) Liefs.Romashka :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy meid

Wat ben je toch een schat :D Echt lief dat je het meteen vraagt

Ik ben net thuis heb nog met pa wat gegeten en Belgische Pralines gekocht voor zijn collega's op het werk. hij heeft

gezegd dat hij even naar Belgie moest, tja dan zijn er wensen :D

Uhm ja denk wel dat ik haar gezien heb. Er kwam wel een meid binnen maar ze vroeg niks en ik dus ook niet

Kan best zijn dat zij het was geen idee :))

Jaa verband is er af en de hechtingen zagen er ook goed uit. Zwelling heb ik ook zo goed als niet meer... Wel beetje irritatie

maar lang niet zo erg als tussen mijn borsten. Daar ziet het er nu nog uit als een slachtveld..... ;)

Nu denk ik eigenlijk toch wel stiekem van shit, had ik toch maar een maatje groter gepakt, maar ze zijn opgevuld daar ben ik blij mee. Een mogelijk

verdere OP is het een beetje te liften. Ik heb echt overtollig huid bij mijn borsten. Nu zien ze er wel goed uit

maar als de siliconen straks wat gaan zakken kan het best zijn dat dat wel eens nodig is... Maar daarvoor moet ik eerst

een goed baantje hebben en sparen, dus ik praat hier nu over 2 jaar verder minimaal :))

But no rushhhh heb mijn borsten mooier dan eerst :D

Ik ga nu meteen douchen meid, maar wou eerst reageren op jou bericht. Dus als ik straks klaar ben met douchen

dan maak ik wat fotos en zet ze er meteen op goed dan zien jullie hoe het er nu uitziet.....

Tot zo

Liefssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alev Super dat het allemaal goed verlopen is! :101: En het er goed uitziet! :123:Een maatje groter hmm…:huh: hihi ik had het ook wel eens gedacht, herinner ik me nog, :152: toen de zwelling wat mijner was ;) maar nu ben er toch dik tevreden mee en wil het nu ook niet meer anders, wil ook niet dat het nep gaat uitzien bij me en het moet toch nog natuurlijk blijven ogen ! :DZeker ben ik benieuwd naar het resultaat van je en nieuwe foto´s!!! Maar heb wel geduld hoor hihi, kan me voorstellen hoe graag je nu onder de douche springt! Geniet er lekker van. :3: Fijn om te horen,dat de hechtingen ook goed uitzagen! Wel jammer van die plekje tussen je borsten,mag je het met iets smeren dan,dat het minder erg uitziet en pijn doet? :oLekker he Belgische Pralines…mmm dat zou ik ook willen. :32: Misschien volgende keer,als ik er op controle ga over een paar weekjes.Wel jammer dat je Amber niet gesproken had (misschien was ze dat ook niet,anders had ze je gesproken denk ik…) Maar ja, we blijven er toch met elkaar op het forum kletsen hihi. We hadden ook al met een paar meiden elkaar op Hyves gevonden, alleen daar zeggen we niks over onze bv´s hihi, :36: wel heel leuk om elkaar wel eens te kunnen zien! Wat een weer weer zeg, was net van plan nog wat in de tuin te doen…:63: even afwachten tot het droog wordt dan maar. Ik hoor het wel weer van je,rust maar lekker uit en douche ze! :48: Liefs .Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy meid

Jaa had gehoopt dat douchen lekker zou zijn, AUW, het brandde echt enorm zeg, daar waar het tape eraf is gehaald. Dat is ook rood en geirriteerd

en heb nog 2 blaren ontdekt aan de buitenkant van mijn borst. Ik weet niet heb het niet gevraagd, ze gaan vanzelf wel over. Er zit gelukkig niks meer op zodat

het irriteerd.. ;)

Heb de fotos erop gezet... Kan je even kijken. Ik denk wel dat de dokter gelijk heeft met de borst lift, maar ik laat me tijd en geniet

er eerst eens van. Jaa ik dat iedereen dat wel denkt. Eerst zijn ze groter en ben je happy en dan zakt het weer wat af.... Maja ik ben alsnog tevreden

en alles verliep goed. Kan ook al echt veel wat niet goed is omdat ik er toch rekening mee moet houden rustig aan te doen, het is pas een

week voorbij......

Haha pralines zijn echt lekker ja, we mochten er beide 1 uit kiezen om te '''''proeven''''' yummm :D

Kan best zijn dat zij dat niet was nee, maja wie weet, wat maakt het ook uit we spreken elkaar hier op de forum. Al moet ik zeggen dat ik

jou wel eens wil zien hihi, we hebben echt een hoop gekletst hier op de site. Ik heb helaas geen hyves maar wel facebook dus mocht je dat

hebben ook leuk natuurlijk. Haha neee tuurlijk zeggen we daar niks over ;))) Niemand hoort het te weten zo direct

Trok net eens voor de gein mijn bikini topje aan en uhmm ja het bedekte mijn tepels.... is al voldoende toch hahah :DD

Jaa het weer is echt verschrikkelijk :(( Ik wil graag wandelen maar dat lukt niet met onze ezel... Die heeft trouwens gister een konijn achterna gezeten en heeft

zijn uitlaatriem gewooooon kapot getrokken !!!! Pa zei dat hij moest stoppen en moest komen, tot zijn verbazing luisterde hij ook nog... Hij luisterd niet namelijk

en als hij doorhad dat hij zich los heeft getrokken van zijn riem was die zo weg haha....

Maja ga zo tegen de avond even wandelen met een vriend als het weer het toe wil laten !! I hope so !

Liefssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, vind ze net goed groter was teveel geweest denk ik. Maar ja dat is uiteindelijk smaak

Wel goed dat het verband eraf is!

En gewoon lekker een lift wanneer je ziet dat ze teveel aan het zakken zijn, altijd lastig die huidoverschot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, ja heb echt te veel huid, maar liften

kan later altijd nog ja :)

Dat het verband eraf is is echt een grote opluchting, kon er niet tegen :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb net even je verhaal gelezen over liften ik ben bij 3 klinieken geweest en er was maar 1 kliniek die dat zij dat ik een loft moest heb het niet laten doen bij die genen dus geen lift laten doen tot nu toe ziet het er mooi uit maar ze zijn nu pas 4halve week po dus ja ik ben benieuwt maar nu ben ik dus ook erg benieuwt naar jou fotos

dus zou ik je ww mogen

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alev! Heb net nog even je foto´s gepiept,ze zijn heel mooi geworden! ;) ,natuurlijk moeten ze nog indalen en hun plekje vinden,maar vergelijken met het begin,zijn ze mooi opgevuld nu! Echt toppie! Vind het ook heel passend bij je,had echt geen maatje groter gemoeten. Gewoon perfect! Na een paar weekjes worden ze veel mooier en zachter,nu wordt ik nog meer benieuwd hoe het zou worden over een tijdje ;) En die lift...dat kan altijd later nog,als het moet,zo nodig vind ik het nu ook weer niet. Wat jammer voor die blaren zeg,laten we hopen dat nu verband af is,heb je er geen last meer van :) Wel jammer dat je geen Hyves hebt,ik ben zelf wel op de FaceBook aangemeld,maar kom er nooit op... :( Heb net alsnog een rondje met mijn hond kunnen lopen,lekker ondanks dat vieze weer van vandaag. haha bikinitopje die alleen de tepels bedekken hihi,dat is zeker genoeg ja ;) ,dat was bij mij ook hetzelfde verhaal hah, maar ben wel op zoek naar een nieuwe bikini ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Jawel he, ze zien er in ieder geval wel beter uit dan eerst. Hoe ze eruit zien na het indalen en wat ik daarna ga doen zien we

dan nog wel :) Dankje meid, ja ze zijn nu iets zachter, maar duurt nog wel even

voordat ze echt zacht zijn... Ik ben dan ook benieuwd hoor meid, maar we moeten beide wachten haha. Ik hoop dat ze niet

te veel indalen ofzo en ze nog mooi vol blijven..

Ja de blaren zijn echt lelijk en lastig, maar het verband is er gelukkig van af en nu kan het ademen en genezen allemaal. Ja helaas meid, heb geen hyves

maar wel facebook ja... Wel prive anders had je alsnog erop kunnen kijken... ;)) Jammer dat je facebook niet gebruikt. Ik ken een hoop mensen

uit het buitelnland dus voor mij was facebook gunstiger dan hyves...

Ah lekker, jou hond luistert tenminste haha :DD Die van ons neemt zich de benen als hij de kans heeft ;)

Nieuwe bikini's moet ik ook echt halen haha, alleen tepel dekking is niet genoeg (A)

Liefssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

loft is lift foutje van me hiihih

nee daar was ik niet geweest vondt ik eerlijk gezegt tever rijden als er iets is moet ik toch weer daar heen en dat wilde we niet

maar ik heb je fotos gekeken zien er goed uit hoor je kan je dat altijd nog doen

wat jij heb heb ik ook maar wel maar minder mijn tepelhof zit hoger moet zeggen ik vindt het tot nu toe goed zo ik ga toch niet toples en met bh zie je er niets van toch

ik heb ook fotos maar wil ze er op zetten als ik vind dat ze mooi zijn erg ben ik he hahah

dus die hou je nog tegoed

maar wel fijn he dat alles achter de rug is

nou fijne paas dagen he

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Leeg

Achsoooo haha okej begrijp het nu :D Ik dacht al weer een woord waar ik niks van af weet

ben ik dan zo dom :D

Ja ik zou zoiets ook niet doen. Daarom wacht ik er zeker nog een tijdje mee. Moet zo wie zo nog

werken na mijn studie en goed sparen.. We zien met de tijd ook wel of ik dat zelf wil, ik zal ook niet topless rondlopen

of mee doen aan de playboy hahaha

Ohhww haha je goed hoor als jij denkt dat het perfect is dan wil ik graag

je foto's zien :)) Maar iedereen heeft hier foto's erop staan waar ze niet

tevreden mee zijn ;))

Dankjewelllll, fijne pasen !!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alev!

Hoe is het meid met je? Al precies een weekje verder he.rolleyes.gif

Hoe voel je je? Al niet meer zo vermoeiend, als in het begin?blink.gif

Nog steeds tevreden met het resultaat?blush.gif

Ja, is wel jammer,dat ik bij de facebook nooit kom,ken niet veel mensen eigenlijk...mijn familie woont in Rusland en daar hebben ze eigen ''Hyves''...hihi Maar je had me toch kunnen zien bij mijn avator3.gif , misschien plaats ik wel straks een andere foto'tje wie weet hihi.

Mijn hond luistert idd goed,ben er ook heel blij mee,neem ook niiot het riem mee als ik met haar ga wandelen,word er ook dan van die onnodige getrek van haar bespaard4.gif

Ben vandaag precies 4 weken PO.Gaat toch wel erg snel de tijd,heb zo gevoel,dat het pas een weekje geleden is gebeurd...1.gif

Dus nog een paar weekjes en ga ik ook lekker shoppen en nieuwe lingerie en bikini's inkopen5.gif ,heb er echt veel zin in!!!57.gif

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy meid

Jaa voel me echt goed, Geen pijn geen steken. Heb vandaag mijn sportbh wat strakker getrokken... UHmm te strak omdat ik om 4 uur

wakker werd en het niet goed aanvoelde :D Maar nu zit het gewoon goed gepusht zodat het goed in vorm blijft.

No pain anymore, slik wel ibuprofen omdat ze ontstekingsremmend zijn (voor de zekerheid) ;)

Ik ben wel redelijk tevreden ja.. Alleen mijn tepelhof ligt inderdaad wat laat maar daar maak ik me nu het minstttt druk om. Zorg voor later :P

Nu geniet ik er wel volop van ja :D

Helaas zie ik jou foto niet zo goed meid :(( Maar jammer hoor dat je niet op face zit. Hebben ze in rusland ook hyves ja :D Gappig

ja dan heb je face niet nodig ;)

Haha ja al 4 weken geleden he. gohh gaat echt snel ! Het ging super langzaam voor de OP he ;)) Haha.

Ben blij dat je je zo goed voelt meid. Ik verheug me ook echt op het shoppennnnn. Wou gister een bloes aan trekken

met druk knoppen, dacht wel handig bij Dr D'Hondt maar uhmm.. het paste niet :D

Je hebt eecht geluk met je hond ;)) ruilen ?? Op dit van mij kan je zitten :D

Liefssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne meissie???? Hoe is het met je nu? Lang niks meer gehoord,was zelf afgelopen week veel in de tuin bezig geweest met zo weer! Maar nu er weer regent en donker is,zit alweer achter mijn pc-tje.Ben benieuwd hoe het met je gaat? Was je vandaag naar D´hondt geweest om je hechtingen te verwijderen? En de plijsertjes? Nu kan je ze helemaal bewonderen dan,als het goed is! Ben benieuwd ;) Hoop dat je al zo goed als geen pijn meer hebt en weer wat meer kan doen. Nog steeds blij met het resultaat? Ik hoor het graag van je meid,had nog aan je vakker gedacht. :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy meidddd

Jaa gaat goed met mij dankjewel, Hoe gaat het met jou ?? Helaas waar ja, we hebben elkaar een tijdje

neit gesproken. Hoop dat alles okej is met je ;)

Kan ik zeer goed begrijpen, wie gaat er nou achter zijn/haar pc zitten met zo een lekker weer ;)) Ik was ook vaak

buiten wandelen, had bezoek in het weekend 11 man ;) Verder moet ik studeren voor 2 toetsen die ik volgende week vrijdag

heb en de dinsdag erop :((( Hatelijk maja helaas hoort het erbij als je studeert he ;)

Met de pijn, tja ik voel echt helemaal niks meer ! Kan al een week mijn truitjes makkelijk aan en uit trekken met mijn

armen over mijn hoofd. Kan langer wandelen zonder last te hebben. Voel ze bijna niet meer. Ben erg tevreden meid ! Ze lijken

al ietjesss ingedaald, tenminste ik vind ze er nu iets beter uit vinden dan in het begin ;))

Zelfs zonder BH ziet het er super uit haha, even een momentje getest thuis, truitje aan zonder BH ;)) PRITTYYYY

UHmm hechtingen gaan er morgen uit schat. Ik heb het laten verschuiven omdat we vandaag een project moesten

afronden en inleveren. Is net iets belangrijker he !! Dus moet er morgen om kwart over 5 zijn ;)) Zooo fijn dan kan alles

eraf en eruit. 1 van mijn pleisters had wat los gelaten meteen na 2 a 3 dagen.... nu zit het vreemd genoeg weer vast haha :)

Hoe verloopt het bij jou meid ? Al helemaal gewend natuurlijk ofniet !? Al een maand zie ik, gaat eigenlijk erg vlot he als je het

achter je rug hebt ;)

Moest ook nog wel vaker aan je denken hoor meid, maar ik dacht ik wacht nog even na mijn hechtingen dan heb ik meteen

wat hierover te vertellen hihi

Liefsssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meis!Wat fijn dat met je al zo goed gaat !!! Had van je niks anders verwacht hoor  ;)  jij bent altijd zo positief over alles, echt super! En dat je je kleren over het hoofd al aan kan doen is goede teken hoor! Ben je goed aan het herstellen!  En wat goed,dat je er helemaal tevreden over bent! Dat is te bedoeling he :) En het is natuurlijk te begrijpen met het weer!  En vooral met je toetsen,dat gaat idd voor!!! Wens je alvast heel veel succes ermee volgende week en week erop. Zet hem op wink.gif   Spannend zeg, dat de hechtingen van je morgen eruit zijn,dat zal een bevrijden gevoel geven,zal je wel merken :)   Za veranderen nu goed van vorm he,dat merkte ik ook al toen en zien er meer natuurlijker uit,dan in het begin. Tja…al iets meer dan 1 maand geleden weer voor me,en zo gevoel,net als het gisteren gebeurde,dat gaat idd zo snel,als je het achter je rug hebt. En met wachten op je bv duurde dat zooooo  lang….pfff…Ben er echt super tevreden mee! Heb bijna nergens meer last meer van,alleen nog zwaar tillen en kracht met mijn armen te zetten,doe ik nog niet,wil eerst mijn verplichte 6 weekjes braaf wachten,dan begin ik langzaam mijn oude leventje op te pakken en meer durven te doen. Dan weet ik het in iedere geval,dat ik het goed mijn best had gedaan tijdens mijn herstel :)  En ben er idd helemaal gewend aan mijn nieuwe boobies hihi.Kan en wou ze absoluut niet meer missen ;)   Doe maar rustig aan alsnog met alles te willen doen en leer ze! Ik hoor het nog wel hoe het met je gaat.  Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi ja ach er zijn zat negatieve mensen he, dan mogen wij wel positief zijn hoor. Ik hoor jou ook nooit

negatief, hou ik wel van ! Ja ben echt tevreden, super happyyyy ;)

Precies daarom meid, dacht dan verschuif ik het naar morgen. Rij er zelf heen, auto rijden lukt ook wel redelijk goed... Soms

beetje last met schakelen maja op de autobaan lukt dat easy ;) En vanuit Maastricht naar Tongeren is maar een klein stukje, als ik

op da ene weg ben naar Tongeren, dat lange rechte stuk, dan hoef ik ook al zo goed als niet te schakelen ;)

Kan me goed voorstellen dat je je dan echt bevrijd voelt !! Dan ben je echt van alles verlost en hoef je na een paar weken

alleen nog langs voor controle ;) Verheug me echt super op morgen joh hihi EINDELIJK ;) Klopt voor de BV duurde het echt kapotttttt lang, zelfs

het laatste half uurtje lijkt eeuwig !

Jaa ik til ook niet echt zwaar, althans dat hoop en denk ik haha. Neem bijvoorbeeld mijn laptop niet mee naar school en in mijn

tas zit niet meer dan een flesje water, schrift, pen en portemonnee ;)

Haha jaaaaaaaaa bettyboobsssss :D

Ja hoor laat zeker nog wat van me horen. Heb je eventueel msn if you like, kunnen we ook zo contact behouden.

Liefssssssssss

Ha meis!Wat fijn dat met je al zo goed gaat !!! Had van je niks anders verwacht hoor  ;)  jij bent altijd zo positief over alles, echt super! En dat je je kleren over het hoofd al aan kan doen is goede teken hoor! Ben je goed aan het herstellen!  En wat goed,dat je er helemaal tevreden over bent! Dat is te bedoeling he :) En het is natuurlijk te begrijpen met het weer!  En vooral met je toetsen,dat gaat idd voor!!! Wens je alvast heel veel succes ermee volgende week en week erop. Zet hem op wink.gif   Spannend zeg, dat de hechtingen van je morgen eruit zijn,dat zal een bevrijden gevoel geven,zal je wel merken :)   Za veranderen nu goed van vorm he,dat merkte ik ook al toen en zien er meer natuurlijker uit,dan in het begin. Tja…al iets meer dan 1 maand geleden weer voor me,en zo gevoel,net als het gisteren gebeurde,dat gaat idd zo snel,als je het achter je rug hebt. En met wachten op je bv duurde dat zooooo  lang….pfff…Ben er echt super tevreden mee! Heb bijna nergens meer last meer van,alleen nog zwaar tillen en kracht met mijn armen te zetten,doe ik nog niet,wil eerst mijn verplichte 6 weekjes braaf wachten,dan begin ik langzaam mijn oude leventje op te pakken en meer durven te doen. Dan weet ik het in iedere geval,dat ik het goed mijn best had gedaan tijdens mijn herstel :)  En ben er idd helemaal gewend aan mijn nieuwe boobies hihi.Kan en wou ze absoluut niet meer missen ;)   Doe maar rustig aan alsnog met alles te willen doen en leer ze! Ik hoor het nog wel hoe het met je gaat.  Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.