Ga naar inhoud

Alev : 26 maart '10 : Dr D'Hondt : Tongeren


Gast Alev

Aanbevolen berichten

Hey die Alevvvvv! :) Eindelijk is al bijna zover he!!! Zie je wel,de tijd gaat toch snel! Morgen is al je Grote Dag,waar je zolang op gewacht had! Dan is wel ook voorbij met de salto´s in de bed he ;) Alleen maar rug slapen nog pfff.....zal wel in het begin wennen zijn.Maar je weet wel wat voor je dat doet,en dan zal het wel ook wat makkelijker gaan. Zorg voor je nodige rust,ook middag dutjes zullen niet verkeerd zijn,als je voelt dat je moe bent.En laat je ook lekker verzorgen! Ik zag dat Amber voor je er moet zijn,misschien zien jullie wel elkaar nog achter het gordijntje hihi ;) wie weet... :) Ik wil je in iedere geval HEEL VEEL SUCCES wensen voor morgen en ben heel erg benieuwd naar je verslaagje! Heel veel liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heyyy Damens

Ik dank jullie allemaaaal !!! :109:

Ja eindelijk is het dan zo ver hihihi HE HE Al moet ik zeggen dat dit nu nog langer duurt

Eigenlijk he, hoe minder je moet wachten hoe langer het eigenlijk lijkt... Ik heb nog steeds GEEN zenuwen, maar denk

als ik morgen naar binnen stap en me moet uitkleden, het dan wel begint..

Mijn omgeving is super zenuwachtig voor mijn OP morgen maar ik ben eerder

opgewonden :D

Romashka, op mijn rug slapen zie ik echt super tegen op. Heb nu al 2 maanden geoefend, maar hielt

het niet lang vol en draaide me om lekker op mijn buik... Maja morgen kan ik niet anders dan op mijn rug slapen he ;))

Ik denk dat ik vanavond niet kan slapen :(((( Kon het gister avond al niet, werd vaak wakker en droomde over borsten :11: Vreemd

om dit te zeggen als vrouw zijnde hihi, maar zal wel komen omdat ik er de hele tijd aan dacht......

Middag dutjes ga ik zeker houden. Heb net mijn laatste wandeling gemaakt met mijn hond, 1.5 uur gelopen...

Jaa wie weet, zou het wel leuk vinden om Amber even te zien, maar ik weet niet of dat mogelijk

is en of dat gaat lukken... :)))

Veeeeeeeeeel liefs !!

Heyy ik ben alev van het forum, zo gaat dat dan haha ;)

Moontje : Kon helaas niet reageren op onze berichten gister. Geen idee waarom ik er niet meer op kon

reageren maar dankjewel echt lief van je :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Ja ik mag er om 9.15 zijn, mag iets langer uitslapen haha

Dankjewel, Wens jou ook veel succes en sterkte en Amber jou ook natuurlijk !!! ;)))

Meiden, we gaan een super zomer tegemoed ;))

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt wel goed met de zenuwen morgen hoor als je er binnenstapt! Dan denk je eraan wat je over een paar kleine uurtjes voor terug krijgt en is zo weer over met het zenuwe gedoe. Maar dat geoefen op de rug proberen te slapen,en toch uiteindelij stiekem op je buik weer draaien,dat moet je wel vanaf morgen niet meer uitoefennen he? Dus wees hard met je zelf en alleen op je rug he! Op zij zou het ook wel mogen volgens hun,maar dat lukt je toch niet denk ik,dat voelt echt vreemd aan. Maar in iedere geval VEEL SUCCES morgen :) Liefsssssss. Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewelll meid, echt fijn hoor zoveel steun :)

Jaaa Ah ik moet eerlijk zijn dat ik bang ben voor het spuitje wat ik krijg, narcose dus... Haat naalden .....

De rest zal ik niet meer krijgen, als ik wakker ben dan heb ik ze ;))

Ik ben nog zenuwachtiger als ik een presentatie moet geven haha, vreemd dat ik het nu niet zo voel..

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo is dat ook, gewoon positief blijven en het komt allemaal goed.Van de naald,had ik persoonlijk helemaal niks van gemerkt! Is bij me zo snel gegaan allemaal,snel nog even papieren ondertekenen,nogmaals prothesen passen (omdat ik tussen twee maten twijfelde), aftekenen,en mocht ik zo al naar onder,anesthesist erbij,tongpircieng uit hihi,uitkleden,hemdje aan en lag ik al binnen no time op de operatie tafel,naldje erin zuurstof mask erop en weg was ik,na 5 min. (voor mijn gevoel) was ik weer wakker en had ze al! Is toch ideaal,voordat je het zelf weet ben je al trootste eigenaaresse van twee mooie (.)(.) ;) Dus,het komt allemaal goed morgen! Blij voor je dat je niet zenuwachtig bent! Zo moet het ook. Liefs Romashka :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Ben benieuwd hoe het met je gaat nu. Je klink al heel snel heel goed! ;)

Hier alles oke,maar ben voorbereid op het ergste :unsure:

Grappig om je wel gesproken maar niet gezien te hebben. Ik zag wel je vriendin!

Beterschap!!

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy meid

Met mij gaat het wel goed. Heb NOG niet zo echt last ofzo, voel een druk maar

is goed uit te houden.... Gebruik mijn broertje als slaafje even ;)

Ja ik kletste echt veel he sorry haha... maar was zo happy

Hoe gaat het met jou !? Wou echt naar je toe komen toen ik net

het kamertje inliep, maar dacht je zult wel net ontwaken uit je narcose dat ik

je toch me rust wou laten (A)

Ik ben ook erg benieuwd naar morgen, hoe we ons dan zullen voelen ;)

Vond het ook wel grappig, maar jammer dat ik je niet even zag... Ja mijn vriendin

zei ook jou gezien te hebben ;)

Beterschap

Liefssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik zal even kort mijn verhaal doen :))

Uhmm naja ik raakte allereerst in lichte paniek omdat mijn vriendin, die zou rijden, 20 min te laat was !!!! Toen raakte ik in

lichte paniek omdat er een file was hihi, maar dat was net voor Maastricht centrum waar we uit moesten..... (A)

Nou ik was er 3 kwartier te vroeg... Heb even moeten wachten, papier gedoe enz enz, keuze voor de gewenste siliconen....

Na alle procedures was het zo ver ;)) Ik heb me mogen uitkleden, Lieve Amber lag naast me achter gordijntjes bij te komen ;)

Toen liepen we naar de OP kamer en kreeg ik mijn narcose... Na een gegeven moment werd ik wakker, super lekker

warme dekens en zacht muziek, PERFECT ;))

Schijnbaar kletste ik erg veel, voor en na mijn OP meteen haha tja sorry Amber ;))) Jou pech haha

Heb er een uurtje gelegen toen mocht ik al gaan. Lekker gegeten bij 'de Pauze' maar kwam niet verder dan een paar hapjes...

Nu gaat het nog redelijk goed, heb niet echt pijn, voel wel een druk en heb het gevoel alsof het verband

mijn huid naar onder trekt waardoor ik niet mijn borstkas naar voren kan .... Donderdag moet ik er weer om half 1 zijn, dan mag het verband eraf...

Het is verschrikkelijkkkkkkkkk om niks te kunnen doen, echt niks voor mij, maja moet er even doorheen :))

Zo dat was het even in het kort...

Liefsssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyy excella,

Dankjewellll ;) Heb net na jou een klein verhaaltje geplaatst ;))

Gaat wel redelijk goed ;) Heb net een wandeling van 1.5 uur achter mijn rug... SLECHT HE

maja beweeg mij boven lijf er niet zo bij, maar blijf nu braaf zitten hoor (A)

Thnx nogmaals

Liefsssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey die Alev!!!biggrin.gif

GEFELICITEERD meid! Eindelijk heb je ze he!!!43.gif

Ik was gisteren niet thuis geweest,vandaar kon je niet gelijk schrijven,maar ik had echt de heel dag nog aan je gedacht hoe het zou gegaan zijn,en heel blij om te horen,dat het toch allemaal reuze mee viel35.gif . Gelukkig.smile.gif

Jammer,dat je niet veel bij De Pauze kon eten,maar dat was ook te verwachten hoorwink.gif ,ik hoop wel dat je vriendin het wel lekker vond32.gif .

Hoe is het vandaag met je? Heb je nog lekker kunnen slapen? Voel je je niet stijf? Ging het wel een beetje om alleen op de rug te moeten slapen?Was dat uit te houden? Want er zal  je wel mee voorlopig moeten doen he6.gif .

En ben ook heel erg benieuwd wat is het bij je uiteindelijk geworden (hoeveel cc's4.gif )

Jammer ook dat je Amber net gezien had,maar misschien zien jullie wel elkaar,als de tape eraf moet,als het tenminste rond zelfde tijd wordt,het afspraakje dan hihi.

Ik hoor het graag hoe het met je gaat.

Liefs.Romashkabiggrin.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja heel herkenbaar dat je aan 1 stuk door zat te ratelen na de narcose! Grappig he, had ik ook.

Wat fijn dat je je zo goed voelt, en 1,5 uur wandelen? Pffff! Nou dat kon ik niet hihi. Voel je dat niet aan je borsten nu?

Loop je nu als een 80-jarig vrouwtje :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Romashka

Dankjewelllllllllllll, Jaaa eindelijk heb ik ze haha :D

Ah joh maakt niet uit, super lief van je aan me gedacht hebt en dat je nu mailt Dankjewel ;)

Ja het is allemaal reuze meegevallen. Vandaag voel ik me echt erg belabberd,... Was nog wezen wandelen dat heeft serieus 3 uur geduurd in totaal, Heb

wel nog een dik half uur tussen door gezeten, of nog langer zelfs... en nu ben ik kapot moe :(( Ik weet eigenlijk niet eens of ik

wel zo lang mag wandelen, maar morgen blijf ik thuis hoor....

Heb nu hoofdpijn en ben duizelig, net proberen te slapen, maar als pa lief en mijn broertje gaan discussiëren tja wordt je gauw wakker :(( Maja

ook dit overleef ik wel, was er gister beter aan :)

Op mijn rug slapen hmm is hatelijk, lukt niet goed. Ik ben echt heeel vaak wakker geworden :(( Maja moet overal doorheen even ;) Ben blij dat ik

ze heb echt waar. Heb gekozen voor 375 cc en ik heb MF niet FF wat ik dacht :))

Ik heb ook jeuk tussen mijn borsten echt verschrikkelijk, wil nu al de tape eraf !! Maar moet nog wachten........

Hoe gaat het met jou meid ??

Liefsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy excella

Haha jaa ik heb veel gekletst ;) Daarvoor en daarna hihi

Heb net ook gewandeld zoals je in kan lezen in het berichtje net hiervoor... Jaa ik voelde na een

gegeven moment wel steken onder mijn borst maar ik was te ver

om snel thuis te zijn... Ik denk dat ik dacht het wel aan te kunnen maar ben nu erg belabberd en moe... blijf

nu eens zeker 2 dagen gewoon echt thuis, ga niet eens wandelen.....

Hoe gaat het met jou ?

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Alev,joepiedepoepieee je hebt je nieuwe aanwinsten :43:

je hebt hetzelfde als mijn,ik heb ook 375 MF,jij had toch ook macghan?

ja erg he,de dag na operatie is alles een beetje stijf,maar als je die dag doorben,kan je alles aan hoor,wees gerust.

ja ik heb denk ik wel een nacht of 4gedraaid en gekeert en geprobeerd wat het beste en lekkerst lag.

beterschap en rustig aan....

greetzzz moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha!Met mij gaat het prima, :) heb helemaal geen pijn meer.Alleen nog wel last van de Mondor´s Cords,maar dat zal ook wel met de tijd vanzelf verdwijnen,als het goed is,maar dat is best wel irritant hoor.   Is wel minder dat je je vandaag wat minder goed voelt,maar is wel normaal de eerste paar dagen na operatie,ook die nawerking van de narcose, daarom voel je je ook zo belabberd en moe.Maar dat zal ook naderhand beter worden.Ikzelf was een week lang moe en doodop... Ik zou het niet weten of het wel goed is om zo lang te wandelen,maar in mijn ogen zal het wel geen kwaad kunnen,dan voel je je tenminste niet zo stijf van alleen op de rug te moeten liggen. Tja en die discussis van je pa en broertje,zal zeker wel voor je vermoeidelijk zijn als je er steeds wakker van wordt,is niet te bedoeling he ;) .Wat de cc´s betreft,dat had ik al gedacht,dat je voor 375 cc zou kiezen hihi :) ,ben heel erg benieuwed wat het resultaat bij je wordt ;) . Nou meis,rust lekker uit en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat. Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Moontje

Hahah jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !!!!!! :101: Klopt heb de mcghan :D

Zou ik je ww mogen om naar je fotos te kijken !?

Jaaa ik heb het wel goed voor elkaar gekregen denk ik zelf hoor... Ik heb met kussen echt een lekker plekkie

in de hoek van mijn bed gemaakt tegen de muur, waardoor ik vandaag beter sliep dan gister in ieder geval. Ook geen chance om me

om te draaien...

Gister heb ik me te moe gemaakt, 2 x in slaap gevallen op de bank en dan in bed ben ik maar 1 keer wakker geworden en viel

gauw weer in slaap.... 's morgens ben je echt super stijf ja pffff de rest van de dag valt dit gelukkig nog wel mee.... :)))

Dankjewel meid !

Liefsssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Romashka

Fijn om te horen dat het goed met je gaat !! Wat is de moder's cords ?? :75: Hechtingen ??

Jaa dat wandelen laat ik nu ook echt braaf zijn. Was ook niet de planning om zo lang te wandelen, we dachten aan een half uurtje

tot max uur maar het was zo gezellig dat de tijd echt weer eens vlooooog. Schrok zelf van de tijd... en merkte dat ik het liefs

niet meer terug wou lopen, maar aanstellen doen we niet he :P

Ik voelde me gister een misselijk en duizelig... Nu op dit moment voel ik me ook een beetje dizzy, maar moet gewoon vaak slapen wat

op de bank echt snel gebeurt... Dat komt wel goed allemaal :))) We hadden het er al over gehad dat we beide moeite hebben met stil zitten he haha

jij had dan geluk dat het regende in die week(end) en tja zoals je merkt is het bij mij nu niet zo slecht weer laatste paar dagen na mn OP..... Dus dan ga

je toch sneller naar buiten.... :((

Jaa meid als dat er inpast wil ik ze liever !! Vond wel grappig, net voordat we de kamertje uitliepen draade de DR zich nogmaals om en vroeg: en vind je

ze zeker niet te groot !?? Toen hij dat zei had ik zoiets van hmmm dus dan zie je toch wel wat verschil tussen die 2 borsten hihi... dus ik: Nee hoor :37:

Het paste gewoon que maat dus WAAROM niet denk ik dan toch meid ;))

Dankje meid, als het me lukt fotos te maken over een paar dagen doe ik dat goed... Het zit nu zo goed ingepakt

en heb nog een beetje last dat ik daarmee nog even wil wachten ;)

Liefsssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Alev,zal je me ww doorberichten prive.

ik wil die van jou ook nog is zien graag,we heben elkaars foto,s al gezien,maar ik zie er zoveel dat ik ze soms verwar met elkaar.

of ben ik nu mis met een ander?

afijn,ik stuur hem je evend door.

ja klopt,ik heb ook de mac ghan MF 375cc

ik had hiervoor 80A,jij?

heerlijk dat je je zo goed voelt,houden zo,maar wel rustig aan,beterschap alsnog

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.