Ga naar inhoud

Alev : 26 maart '10 : Dr D'Hondt : Tongeren


Gast Alev

Aanbevolen berichten

Hallo damens,

Ik heet Alev en ben 23 jaar. Ik zocht voor informatie over Dr D'Hondt in Tongeren.

Op 26 Maart krijg ik een BV. Ik ben super opgewonden en verheug me er heel erg op ! Natuurlijk ben

ik ook ongeduldig, maar er zit niks anders op dan braaf afwachten ;)

Ik heb nu 75 B en wou graag een volle D. Ik krijg een McGhan 410 FF 335 of 375. Ik kan me nu vergissen in de naam volgorde of cc's. Ik wou

voor de zekerheid 1 groter maat proberen voor mijn OP en als ik het goed heb is het dan de 375.

Ik had ergens op de Topic gelezen dat ook iemand anders zich laat opereren in Tongeren op 26 Maart. Ben helaas

vergeten hoe zij heet :)

ik hoop hier dus veel ervaringen te lezen van jullie en ook ervaringen mogen delen.

Groetjesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dankjewel :)

Jaa heb mijn weg kunnen vinden. Wel een leuk forum om even

alles kwijt te raken met mensen die op hetzelfde bootje zitten ;)

Het lijkt inderdaad eeeeuwig te duren voordat ik eindelijk mag ! Maja er

zit niks anders op dan braaf te wachten ;)

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ha die Alev! Overmorgen is al zover he? Ben je al zenuwachtig of valt het wel mee met de zenuwen onder controle te houden ;) Weet je al de tijd? Hoe laat moet je daar zijn? Liefs Romashka :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Romashka

Nee ben absoluut niet zenuwachtig, alleen super opgewonden nog steeds !!!! EINDELIJKKKKKK nog even

volhouden hihi. Heb hier nogmaals gemerkt hoe erg ongeduldig ik wel niet ben zeg, verschrikkelijk ;))

Ja de tijd weet ik al 9.15 moet ik er zijn... Dus vertrek ik kwart voor 7 zodat ik goed op tijd ben daar ;))

JeeeeeJ ;)

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Sienne

Oh wat leuk zeg. Jaa geduld houd gauw op zodra het echt serieus wordt en je een consult hebt

gehad en als er een date met de dokter geregeld is ;)

Ik heb ook absoluut geen geduld hoor... Ben ook heel blij als ik ze eindelijk heb ;))

Wat voor maat heb je en wat wil je graag ??

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha hoe leuk heb je dat gedaan (.)(.)

laten we daar ( . )( . ) van maken :D

Ben nog steeds niet zenuwachtig, alleen ongeduldig. En jij ??

Al helemaal kant en klaar meiden ;))

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Jaa dankjewel Moontje

Heb me ook echt goed bezig gehouden vandaag

Ben serieus het hele huis gaan poetsen ;))) Ben dus echt bereidddd

Zou ik misschien je ww mogen om naar je foto's te kijken ?

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de zenuwen gaat het nog wel, maar als ik eraan denk dat ik straks in zo'n kamertje lig te wachten op de narcose dan word ik toch wel erg nerveus hoor! Beetje buikpijn enzo...

Ik heb nu 75A/70A en wil graag uitkomen op 75C/70D. Omtrek onder mijn borsten is wat minder geworden, 73 cm dus volgens de mevrouw van de lingeriewinkel zou ik een bh moeten nemen met 70, dus hoop 70D liefst...

Ach we zien wel, als ik maar tevreden ben over de vorm dan maakt de maat me eigenlijk ook niet zo uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.