Jump to content

Borstvergroting en liposuctie in 1 keer

Chantelle

Recommended Posts

Posted

Wie van jullie heeft een borstvergroting en lipo in 1 keer laten doen?
Valt dit een beetje mee (met kleine kinderen).
Hoelang heb je hulp in het huishouden nodig?
Zijn er dames die dit hebben laten doen en me wat info en ervaringen kunnen geven?
Alvast bedankt!

Posted

Ik! 1,5 week geleden. Gaat sinds gisteren weer redelijk maar is wel,pittig en de eerste dagen heb je wel hulp nodig. Ik heb 3 kleine kids. Prothese voor de spier geplaatst, dat maakt t herstel makkelijker. Van lipo echt geen last gehad. Waar ga je je laten opereren?

Posted

Ik ben me nog maar aan het oriënteren.
Wij zijn momenteel nog bezig voor een tweede kindje maar het spookt al een hele tijd door mijn hoofd. Dus erna maak ik er zeker werk van :-)
Zou het zo graag willen laten doen maar ben er tegelijk zo bang voor...
Dus volgens jou heb je van je lipo niet zoveel pijn? Welke zones heb je laten doen?
Ik zou graag buik en heupen laten doen.
Valt het drukpak wat mee met dit warme weer? Kan je het verstoppen onder kledij?
Kan jij je kids al tillen en merken ze er eigenlijk iets van?
Nog veel succes met je herstel!

Posted

Het ja ik heb bovenhuis onderbuik en heupen laten doen. Bij mij zijn ze vergeten 1 zone in rekening te brengen en we hebben ook nog korting gevraagd en gekregen. Ik was voor de borstvergroting en de lipo bij elkaar 8000 euro kwijt. Nee je hebt na de lipo alleen een spierpijn gevoel. Ik moet die buikwand nu alleen nog de nacht om en lekker zit het niet maar het is maar tot donderdag dan ben ik ervan af. Je ziet onder kleding niks van die band. Ik heb 3 kids, van 4, 3 en 20 maand. Ik mag ze niet tillen maar het lukt allemaal wel. Eerste week wel echt hulp gehad! Ik heb de prothese voor de spier wat scheelt in het herstel. Ik heb 1 borst die nog wat meer opgezet is door het vocht dus moet echt wel een beetje rustig aan doen. Koken doe ik wel en de was opvouwen. Verder helaas nog niet zoveel terwijl ik wel graag wil! Even geduld nog...

Boven buik bedoel ik dus... Autocorrectie...:S

Posted

Bedankt voor je antwoorden.
Ik hoop dat het hier in België goedkoper kan want het is toch wel een serieus bedrag.

Ik ben soms wel bang dat mijn buik niet meer helemaal strak komt eens het vet eruit is...
Ben jij al lekker strak terug?

Posted

Hey hoi nee er zit nu nog veel vocht. En helemaal strak wordt het niet maar dat hoeft ook niet meer, ik heb tenslotte ook 3 kindjes gedragen en gebaard. Er is al wel verschil te zien. Het duurt maanden voordat het uiteindelijke resultaat van de lipo zichtbaar is.

Mocht ik het echt helemaal strak willen hebben moet ik later nog voor een buikwandcorrectie gaan. Maar dat doe ik niet, ben helemaal tevreden zo.

• 3 weeks later...
  • 1 year later...
Posted

Ik denk eraan om naast mijn bv ook ineens een liposuctie te laten uitvoeren.

Ik heb mijn zinnen gezet op deze 2 artsen bij wie ik binnenkort ook een consult plan. Dat ze goed zijn in bv weet ik maar wie zou nu het beste zijn voor liposuctie?

Iemand ervaring?

Ook met het laten uitvoeren van deze 2 ingrepen tezamen?

Krijg je dan korting?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Hallo,

ik sta net in dezelfde situatie. Beide artsen zijn me aangeraden en ik zou graag buiten bv ook lipo laten doen van buik...

Ik weet ook niet met welke eerst contact op te nemen.

ik hou je op de hoogte als ik meer weet.

Ilse

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.