Ga naar inhoud

the devils fountain (rimpels/lijntjes tussen borsten)


Chantelle

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik zat met een vraag. Na het krijgen van mijn kind en de periode van borstvoeding zijn mijn borsten geslonken van een stevige volle c naar een kleine slappe c.
Doordat mijn borsten nu zo slap zijn en ik een zijslaper ben heb ik sinds enige tijd opgemerkt dat ik rimpels heb tussen mijn borsten. De bekende slaaprimpels a.k.a. the devils fountain. Je ziet dit weleens bij al oudere dames maar ik ben pas 30! Ik vind dit enorm lelijk en zit in de spiegel constant naar die plek te staren. Hoe is dit op korte tijd zo erg kunnen worden?
Mijn vriend en moeder zeggen dat ze amper iets zien maar ik denk dat ze dat maar zeggen om me gerust te stellen. Wel heb ik gemerkt dat het bij kunstlicht minder hard opvalt dan in daglicht.
Ik heb ondertussen al geprobeerd om een speciale bh te dragen: la decolette of de chest-a-peel opgeplakt.
Dit helpt wel een beetje maar mijn vriend vind het enorm belachelijk en onnodig. Het is ook wel mega onsexy ;-)
Nu ben ik ook al een hele tijd aan het twijfelen over een borstvergroting.
Ik heb ook reeds een eerste consult gehad en de pc zei dat dit door een bv wel wat zou verminderen.
Heeft iemand van jullie hetzelfde voorgehad en hier ervaring mee?
Wordt het inderdaad minder?
Als ik eindelijk terug volle borsten heb wil ik wel kunnen pronken met mijn decollete en niet de aandacht nog meer vestigen op iets wat ik lelijk vindt... :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier geen ervaring mee dus durf niet te zeggen of de lijntjes dan ook minder zullen worden?

Ik zal gelijk het topic even verplaatsen voor je ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat het minder wordt eerlijk gezegd, eerder erger.

Je borsten worden zwaarder door de implantaten en zullen dus tegen elkaar aandrukken waardoor je die rimpel nog steeds houd. Ik merk zelf ook wel eens het eerste half uurtje nadat ik opsta dat ik in bepaald licht ook een beetje een rimpeltje heb, maar gelukkig trekt het wel weg.

Dus de enige oplossing is denk ik jezelf aan te leren op je rug te slapen.. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het zit eigenlijk niet echt tussen de borsten maar vooral in het midden erboven (een beetje zoals een waaier) als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Heb een tijdje op mijn rug geslapen en toen was het minder maar vriend wil lekker lepeltje lepeltje liggen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik merk dat ik bij bepaalde lichtinval (daglicht) en als ik dicht bij de spiegel sta last begin te krijgen van fijne lijntjes (rimpeltjes) tussen en boven mijn decollete. Ze lopen zo'n beetje in waaiervorm.
Normaal heb je deze rimpels het ergst net na het opstaan maar ik merk dat ze bij mij toch niet meer helemaal wegtrekken.
Weet iemand hier een behandeling tegen?
Zou je dit kunnen behandelen met fillers? Ik las iets over restylane.
Kan dit ook voor fijne lijntjes of moet je daar echt al diepe groeven voor hebben om enig resultaat te zien?

Iemand ervaringen hiermee?
Word dit ook wat strakgetrokken met een bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Heb je die Radiesse zelf geprobeerd en die nekcreme? Of iemand anders hier ervaring ermee?

Ja ik slaap inderdaad op men zij. Maar kan echt niet op men rug slapen en vriend vind het helemaal niet gezellig als ik het wel probeer. Hij wil me lekker kunnen vastnemen.. Hij snapt ook helemaal niet waar ik me zorgen om maak en inderdaad. In de winter met ander licht valt het veel minder op maar ik stoor mezelf er enorm aan. Dus wil ik er echt iets aan laten doen. Zo kunnen de lijnen in elk geval niet nog dieper gaan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.