Ga naar inhoud

Daanie : 26 juni 2014 : Dr. Fresow : Quole


Aanbevolen berichten

Hallo,

Het blauw ging heel snel weg bij mij.

Behalve aan een borst.

ik ben nu 6 weken po en nog steeds blauw aan een kant..

Hebben anderen dit ook meegemaakt misschien?

Bij mij is het blauw inmiddels ook al heel ver weg aan het gaan! Ik weet natuurlijk nog niet hoe het er na 6 weken uit gaat zien, maar verwacht wel dat het blauw dan volledig weg is eigenlijk (verwacht over een paar dagen al..). Wat zegt je pc hiervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi heb je foto's van het resultaat ? ik krijg wss ongeveer dezelfde cc's, x

Hoi! Ik ga mijn vriend deze week foto's laten maken! Krijg het er zelf minder goed op dan wanneer iemand anders het doet haha, dus dan kun je zien hoe het is geworden :) Ik ben er zelf echt al super trots op :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi damesss,

Ik ben ruim 2 weken po en voel sinds drie dagen in mijn linkerborst flinke steken. Dit is vooral als ik mijn arm naar achteren beweeg, maar ook ooit met zoiets als een glas optillen een dekbed van je af 'proberen' te gooien. Het is ook altijd op dezelfde plek, net naast mijn tepel richting de oksel. Soms zijn ze echt pijnlijk en voelt het alsof er als het ware iets scheurt, maar meestal van die kleine speldenprikjes. Nu heb ik gehoord dat steken normaal is, maar is er toch iemand die mij misschien gerust kan stellen? En waardoor komen die steken eigenlijk?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Die steken worden veroorzaakt omdat je zenuwen zich aan het herstellen zijn, ook gaat de binnenkant van je borsten langzaam aan genezen dat duurt altijd langer dan bijv de genezing van je littekens, dus geen zorgen, hoort er allemaal bij, en heeft allemaal tijd nodig

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje dames!! Ik ben weer gerust gesteld haha!

Nee inderdaad, verwacht ook nog niet dat ik geheel pijnvrij zal zijn de komende weken. Alleen het ging ineens zo goed en toen kwam dat, dat ik er even enigszins van schrok. Maaaar nu ben ik weer rustig! Ik ben niet zo heel goed in geduld hebben, wat je met een bv juist wél moet hebben haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb foto's gemaakt, maar ik krijg ze niet geupload in mijn galerij... Ik krijg iedere keer een foutmelding. Heb het vanaf meerdere pcs geprobeerd maar het lukt dus niet :( heb admin hierover bericht dus hopelijk wordt het opgelost zodat de foto's alsnog erop kunnen komen! Zet ze liever niet hier in het topic omdat ik ze alleen voor vriendinnetjes beschikbaar wil maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik heb het gesprek net even terug gelezen van jullie!!

Ik word namelijk ook daar geopereerd voor een bv maar door Dr Hawinkels!!

Had daar meteen een goed gevoel!!

Had voorheen cupmaat 80C /75D en tijdens de zwangerschappen maat 85F!

Nu na 2 zwangerschappen zit ik ok een 75B met weinig volume!Dr Hawinkels

Adviseerde mij 375cc of 400cc dual plane moderate

Als het goed is kom ik op een 75E!!!

Hebben jullie ook daar gewoon die BH gehaald of gewoon zelf sportbh's gekocht??

Groetje Sillybilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik heb het gesprek net even terug gelezen van jullie!!

Ik word namelijk ook daar geopereerd voor een bv maar door Dr Hawinkels!!

Had daar meteen een goed gevoel!!

Had voorheen cupmaat 80C /75D en tijdens de zwangerschappen maat 85F!

Nu na 2 zwangerschappen zit ik ok een 75B met weinig volume!Dr Hawinkels

Adviseerde mij 375cc of 400cc dual plane moderate

Als het goed is kom ik op een 75E!!!

Hebben jullie ook daar gewoon die BH gehaald of gewoon zelf sportbh's gekocht??

Groetje Sillybilly

hoi hoi!

na echt een super kliniek hoor, ik kan niet anders dan heel positief zij over de chirurg en de andere mensen daar! Je bent er zeker in goede handen :)

Ik heb daar 2 bhs gekocht, een witte en een zwarte. Het is de carefix anna. Enige is dat die bh daar 35 euro kosen online iets van 22 euro. Ik zou er anders daar een kopen, dan kijken ze na de operatie ook mee voor je maat (de zusters die je helpen met aankleden alsje naar huis mag). Dan kun je altijd nog bijbestellen op internet. Maten gaan met s, m, l etc :) wel echt een hele fijne bh moet ik zeggen! Rekt goed mee haha

75e is een hele mooie maat! Ik heb 325cc moderate plus en kom van 75a/70b af (al denk ik dat als je me 70a had gegeven het ook wel had gepast haha) en kom nu uit tussen 75d/70e en 75c/70d, afhankelijk van merk en model, dus benhelemaal happy! Het zou een ruime c moeten worden en dat is het zeker, zelfs net wat groter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me gelukt om een foto te uploaden!! Vooralsnog dezelfde als mijn profielfoto :) komend weekend zal ik meer foto's posten! Als je ze wil zien even vriendjes worden :) tenminste.. als het goed is staan ze privé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.