Ga naar inhoud

Daanie : 26 juni 2014 : Dr. Fresow : Quole


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik krijg aanstaande donderdag dan eindelijk ook mijn borstvergroting! Na hier lang over te hebben nagedacht heb ik eindelijk de stap genomen. Donderdag wordt ik geopereerd door dr. Fresow. Ik draag momenteel 75a of 70b BH's, en die passen prima, maar als ik mijn maat opmeet en volgens de maattabel ga kijken dan kom ik hier al niet eens op uit :( weinig dus! Ik krijg tussen de 300-350cc dual plane, en ik hoop uit te komen op een goede c-cup (zo 75c ongeveer). Heeft iemand er ervaring mee of ik met deze hoeveelheid cc's hierop uit zal komen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa! Ik heb me de afgelopen tijd al suf gelezen op dit forum haha. Begin nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden.. De ene keer denk ik van zal het niet te groot worden en dan weer dadelijk vind ik ze te klein :56: Maar ik ben niet zo groot.. maar 1,66 en weeg 52 kg, dus het moet wel in verhouding zijn natuurlijk! Maar dan lijken ze natuurlijk ook weer kleiner omdat ze niet ´echt´ zijn.. pff!

Ik denk inderdaad dat je met die 400 cc zeker wel op een goede Dcup uit moet komen! Als ik van sommige meiden op het forum dan de hoeveelheid cc´s en de cup zie, dan redden ze dat in ieder geval ruim! De pc had het bij 300/350cc al over een c-kleine d dus dan moet jij dat zeker redden :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Quole = Medisch Centrum Waalre toch?

Daar ben ik afg. 2 juni geopereerd, wel door een andere arts :) Super goed bevallen.

Anyway ik droeg altijd een 70C met heel veel vulling - maar had met opmeten een A-cup. Droeg alleen een grotere bh ivm de beugels die anders niet lekker zaten.

Ik heb 300CC dual plane gekregen en zit absoluut op een C! Hopelijk helpt je dat.

Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi wat leuk voor je dat je aanstaande word geopereerd! Ik heb 325 cc en ik draag momenteel een 75 D en bij sommige winkels heb ik een E cup.

Het ziet er niet uit als een E cup trouwens hoor! Dus met 350 cc zit je zeker weten op een C cup, maak je geen zorgen!

Alvast veel succes gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat wij ongeveer over een komen

ik ben 1,67 en weeg 53 kilo

Heb nu een kleine B en mij is geadviseerd 300 cc te nemen

hij schatte daarmee uit te komen op een C / Misschien een kleine D

Maar ik lees hier dat het echt bij iedereen anders uit kan pakken..

blijf me ook suf denken hoor , maar eigenlijk moet je gewoon stoppen daarmee, je neer leggen bij je keuze, je arts vertrouwen en het over je heen laten komen

ik denk ook dat als je meteen meer dan 300/350 neemt het teveel is in een keer.

Meiden die daarboven zitten gaan vaak voor de tweede keer.


Ohja krijg je moderate, high profile of extra high profile? dat kan ook heel veel schelen geloof ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties! Inmiddels is het nog maar ruim een dag en ik krijg toch wel een beetje de kriebels haha. Maar kan niet wachten om donderdag wakker te worden en echt borsten te hebben!!

@24andcounting: Quale is inderdaad medisch centrum Waalre! Voelde me daar echt meteen op mijn gemak en echt hele aardige mensen! Je ervaring helpt me zeker! Naarmate het dichterbij komt krijg ik toch wel wat kriebels haha..

@Louboutin22: Ja ik hoor inderdaad ook steeds meer dat ze er kleiner uit zien dan echte borsten, dus als ik op een D zou uitkomen wat er dan uitziet als een C zou ik dat wel prima vinden! Maar ik lees inderdaad ook dat het bij iedereen anders uit kan pakken. Ik wil gewoon iets wat bij mijn lichaam past, maar net iets groter dan gemiddeld mag ook nog wel :)

@AmberM: Ik denk inderdaad dat we aardig overeenkomen ja! De chirurg zei ook van het zal tussen 300-350 worden. Ga dan maar van 325 uit, die 25 cc meer of minder zie je eigenlijk niet, dat is meer iets technisch dat we kijken wat het beste past. Ik denk inderdaad ook als je ineens meer dan 350cc gaat nemen dat het wel echt te veel is. Het is alleen wel mijn plan om het gewoon één keer te doen, en dan goed :) tenzij je natuurlijk later complicaties gaat krijgen... Volgens mij krijg ik extra high profile, dat heeft toch met de breedte van de protheses te maken??? Ik weet in ieder geval dat de normale niet gingen passen, maar ik een smallere zou krijgen zodat ze niet te groot voor mijn bovenlichaam werden. Ik twijfel alleen nu wel of het high of extra high was... Ik zie het nog zo in zijn boekje staan maar dat boekje heb ik niet thuis haha. Wat krijg jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nee dat klopt inderdaad extra high profile is de smalste

ik krijg High profile

Zelf twijfel ik heel erg om 330 te nemen, maar aan de andere kant zei de arts dat 300 echt op het randje van natuurlijk zou zijn...

twijfel twijfel twijfel haha..moeilijk hoor.

Als je extra high profile krijgt pakken ze sowieso al best groot uit omdat deze het meeste projectie heeft.


wat moet je zenuwachtig zijn zeg haha,

ik moet over twee weken en slaap nu al slecht van de kriebels!

laat staan een dag van te voren......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nee dat klopt inderdaad extra high profile is de smalste

ik krijg High profile

Zelf twijfel ik heel erg om 330 te nemen, maar aan de andere kant zei de arts dat 300 echt op het randje van natuurlijk zou zijn...

twijfel twijfel twijfel haha..moeilijk hoor.

Als je extra high profile krijgt pakken ze sowieso al best groot uit omdat deze het meeste projectie heeft.

wat moet je zenuwachtig zijn zeg haha,

ik moet over twee weken en slaap nu al slecht van de kriebels!

laat staan een dag van te voren......

Ja ik ben nu aan het twijfelen of het high profile of extra high was, maar in ieder geval ten minste high! Dus denk inderdaad dat dat ook nog wel een verschil maakt..

Hmm ik denk dat 330 wel moet kunnen? Mijn arts zei dat ik met 300-350 zeker geen onnatuurlijke borsten zou krijgen, dus lijkt me dat dat bij jou dan ook niet het geval zou moeten zijn omdat we een beetje dezelfde voorsituatie hebben :) maar ik zal je in ieder geval laten weten hoe het mij is bevallen omdat ik iets eerder aan de beurt ben! Ik neig zelf steeds meer naar de 350 cc als het mooi past.. die 50cc zie je bijna niet heb ik me laten vertellen, en heb het idee dat ik dan toch iets zekerder ben om op de cupmaat uit te komen die ik wil.. en als ze toch nog iets kleiner ogen omdat ze niet 'echt zijn', denk ik dat het wel zou moeten kunnen.. Maar hier ga ik morgen nog eventjes over nadenken haha. Wordt ook afhankelijk van of het nu high profile of extra high profile is!

Haha ja ik ben ook wel zenuwachtig, slaap ook wat slechter door de kriebels! Nog twee nachtjes... ben meteen 's ochtends aan de beurt dus dat is wel fijn :) Iets wat bij mij goed werkt is gewoon alles doen wat je normaal ook doet op een dag! Gewoon nog blijven werken tot de dag van te voren, zodat je je ook op iets anders kunt concentreren. Weet je al of je in de ochtend of middag aan de beurt bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties! Inmiddels is het nog maar ruim een dag en ik krijg toch wel een beetje de kriebels haha. Maar kan niet wachten om donderdag wakker te worden en echt borsten te hebben!!

@24andcounting: Quale is inderdaad medisch centrum Waalre! Voelde me daar echt meteen op mijn gemak en echt hele aardige mensen! Je ervaring helpt me zeker! Naarmate het dichterbij komt krijg ik toch wel wat kriebels haha..

Me too! Ik vond ook echt dat ze hun best deden om de spanning eraf te halen :) Kriebels is logisch hoor haha! Ik ging ineens een klein beetje twijfelen van tevoren maar dat hoort er een beetje bij denk ik. Erna echt NUL spijt gehad.

Ze hebben mij trouwens perfect ingeschat, ik wilde ook een C en die heb ik ook zeker. In bh's af en toe een D maar dat had mijn PC ook al aangegeven omdat ik een smalle omtrek heb en daarmee de cups dus altijd alweer iets kleiner zijn.

Ik heb vandaag trouwens de pleisters en hechtingen eruit gehaald (ik had gevraagd of ze nog even mochten blijven zitten omdat de bh soms irriteert op mijn huid, gevoelig typje haha) en het litteken ziet er NU al heel mooi en rustig uit! Bizar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben nu aan het twijfelen of het high profile of extra high was, maar in ieder geval ten minste high! Dus denk inderdaad dat dat ook nog wel een verschil maakt..

Hmm ik denk dat 330 wel moet kunnen? Mijn arts zei dat ik met 300-350 zeker geen onnatuurlijke borsten zou krijgen, dus lijkt me dat dat bij jou dan ook niet het geval zou moeten zijn omdat we een beetje dezelfde voorsituatie hebben :) maar ik zal je in ieder geval laten weten hoe het mij is bevallen omdat ik iets eerder aan de beurt ben! Ik neig zelf steeds meer naar de 350 cc als het mooi past.. die 50cc zie je bijna niet heb ik me laten vertellen, en heb het idee dat ik dan toch iets zekerder ben om op de cupmaat uit te komen die ik wil.. en als ze toch nog iets kleiner ogen omdat ze niet 'echt zijn', denk ik dat het wel zou moeten kunnen.. Maar hier ga ik morgen nog eventjes over nadenken haha. Wordt ook afhankelijk van of het nu high profile of extra high profile is!

Haha ja ik ben ook wel zenuwachtig, slaap ook wat slechter door de kriebels! Nog twee nachtjes... ben meteen 's ochtends aan de beurt dus dat is wel fijn :) Iets wat bij mij goed werkt is gewoon alles doen wat je normaal ook doet op een dag! Gewoon nog blijven werken tot de dag van te voren, zodat je je ook op iets anders kunt concentreren. Weet je al of je in de ochtend of middag aan de beurt bent?

ja precies, wacht gewoon eventjes af en het dan op de dag zelf nog een keertje aankaarten!

Dat ga ik ook doen, ik had al wel een mailtje gestuurd dat ik graag het resultaat wilde zoals de pasprotheses waren,

en dat ik gehoord had dat er 30 cc verdwijnt als je het achter de spier laat zetten en of het dus mogelijk was 330 te doen..

Hij had gereageerd dat de pasprotheses hetzelfde worden als het uiteindelijke resultaat en hij me echt aanraden het bij 300 cc te laten..dusja, wat is dan het beste he?

Slim, zo vliegen je dagen toch nog een beetje voorbij!

Ik ben ook tot op het laatste moment heel druk bezig gelukkig, en wordt 11 juli om half tien verwacht.

Ben heel benieuwd naar jou resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar een nachtje slapen!! :)

@24andcounting: Ja inderdaad dat idee heb ik bij die kliniek ook wel! Ik twijfel niet over de operatie, maar ik heb het écht niet op naalden, dus ik zie echt enorm op tegen het infuus haha (het zou niet de eerste keer zijn dat ik ervoor wegren...).En ik hoop dat herstel een beetje voorspoedig gaat.. hoe heb jij dit ervaren? Ja inderdaad, maar dan is D ook prima toch? En ook nog een maat die redelijk goed overal te vinden is! Wel echt goed dat het er zo netjes uit ziet!! Hoop dat ik dat tegen die tijd ook heb!!! :)

@AmberM: hmm inderdaad, dan weet ik het zo ook niet.. Ik zal je in ieder geval laten weten wat het uiteindelijk bij mij is geworden en of ik het er nog natuurlijk uit vind zien haha. Wat ik wel hoop, anders zou ik daar echt van balen :( Ik heb bij mijn pc ook echt benadrukt dat ik wil dat het er heel natuurlijk uit ziet en je niet meteen het idee hebt van heeee die zijn zeker nep. En hij zei dat ik dat met deze protheses zeker niet zou hebben dus dat ik me daar niet druk over hoef te maken.. Anderzijds weet ik op het moment ook niet of ik nu high of extra high profile ga krijgen haha, dat zal ik je in ieder geval ook laten weten! :) meestal kunnen ze dat best goed inschatten als ze je zien en je zegt wat je graag wil :) maarja, iedere pc blijft toch wat anders zeggen en ieder doet het op zijn eigen manier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net met mn schoonmoeder voor de spiegel gestaan, haar bh aan cupje C en gevuld met 300ml rijst..

wat hebben we staan gieren met zn tweeen hahah

maar daar zag ik wel meteen aan dat dat dan wel flinke borsten worden op mijn kleine lijf..

Hoe gaat het met je? Hopelijk is alles goedgegaan!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, ik kan met zekerheid zeggen dat ik de trotse eigenaar ben van een nieuw stel boobies! :) In tegenstelling tot wat de chirurg in eerste instantie tijdens het consult zei, is het nu mentor moderate plus geworden (en dus geen high of extra high profile). Dit zorgt ervoor dat ik nu al enigszins een mooie decolleté heb, zelfs in die sportbh! Er is 325 cc ingegaan, en toen de chirurg kwam kijken zei hij dat ik zeker op een mooie volle c zou uitkomen! Ik kon het natuurlijk niet laten om thuis al eens stiekem het meetlint rond mijn borst te draaien :) en met opmeten kwam ik nu op 70d, 75c uit. Ik zag na de operatie ook nog niet echt een zwellig, maar die zal vast nog komen, en wanneer ze gaan indalen kan de maat ook nog wat veranderen uiteraard. Maar al met al echt super blij nu al!!

De operatie is super goed gegaan, en was helemaal niet misselijk of wat dan ook :) momenteel nog niet zo heel veel gevoel in mijn borsten vanwege de plaatselijke verdoving, waardoor ik eigenlijk nu ook geen pijn heb! Wel heb ik het idee dat ik vanochtend echt te veel heb gesport haha, want mijn spieren voelen wel stram.

@24andcounting: je had zeker gelijk, ze doen er echt alles aan om je goed op je gemak te laten voelen!! Echt suuuuper aardig en praten met je om je een beetje af te leiden :) wat voor mij echt handig was gezien ik niet zo'n naaldenfan ben haha.

@AmberM: nou bij mij is er dus toch wat meer ingegaan dan de 300 die jouw pc als maximum aangaf :) Ik mocht ze na de operatie toen de pc kwam ook meteen zien, en het ziet er echt niet onnatuurlijk uit hoor!!! Zeker toen ze het verband er vervolgens afhaalden en je het echt goed kon zien met een spiegel vind ik dat het echt al mooi is geworden :) wat een verschil met de voorsituatie hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, fijn! Nu lekker uit rusten:)

valt de pijn tot nu toe mee?

Jaa dat is wel zo maar medium profile en high profile is wel een groot verschil volgens mij omdat high profile verder naar voren komt

ik ga het toch maar bij 300 cc houden, ook omdat ik echt heel smal ben heb heel weinig heup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, fijn! Nu lekker uit rusten:)

valt de pijn tot nu toe mee?

Jaa dat is wel zo maar medium profile en high profile is wel een groot verschil volgens mij omdat high profile verder naar voren komt

ik ga het toch maar bij 300 cc houden, ook omdat ik echt heel smal ben heb heel weinig heup.

De pijn valt me heel erg mee eigenlijk! Kan ook best veel zelf :) alleen als ik eenmaal plat op bed lig... dan is het lastig om weer overeind te komen haha! En om een of andere reden trekt de huid op mijn buik nu heel erg, ik denk omdat ze natuurlijk heel erg aan je hebben getrokken tijdens de operatie.

Ja moderate en moderate plus scheelt al een beetje, en met high profile volgens mij weer bijna een cm in projectie, naar voren dus. De pc had me dat volgens mij ook eerst geadviseerd maar zal tijdens de operatie toch niet mooi zijn geweest denk ik. Ik ben ook heel smal hoor, heb omvang ook maar 70/75 afhankelijk van het merk bh. Maar nu heb ik wel al een spleetje decolleté haha! Ook al is het nog helemaal blauw ^_^

Maar als je zeker weet dat je high profile gaat krijgen denk ik dat je met 300cc zeker een super mooi resultaat gaat krijgen, als ik het vergelijk met hoe ik het bij mij nu al vind. En vaak weten de pc's precies wat ze doen, zeker als je kijkt hoe vaak ze het doen :) vaak werkt hen vertrouwen toch het best, ook al kan dat best moeilijk zijn. Ik heb een schema gevonden waar je alle maten goed op kunt zien: http://www.mentorwwllc.com/pdfs-global/breast/EN/adcards/siltexroundgel-cohesive1.pdf. Dan kun je zelf de verschillen ook goed zien :) Vind je het al spannend?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ben je heel erg blauw ?

Kan ook vocht zijn in je buik dat heb ik al vaak gelezen hier op de site dat meiden daar last van hadden na de operatie.

Super fijn dat je veel zelf kan, ik maak me zo druk om de pijn die misschien gaat komen..brr...

bedankt voor het schema, maakt een hoop duidelijker!

Jaaa en of ik het al spannend vind.. hopelijk vliegen de laatste twee weken voorbij, ben al twee maanden aan het wachten

ik werk op een school dus zat echt gebonden aan de grote vakantie..

het was of nu, of volgend schooljaar pas

dan is de keuze snel gemaakt haha..

Ben heel benieuwd naar je fotos!!

groetjes en beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral blauw bij dat spleetje tussen mijn borsten. Ik krijg normaal ook al heel snel blauwe plekken, en nu hebben ze natuurlijk flink liggen trekken, met een blauwe decolleté als gevolg. Achja, als dat er nu eenmaal bijhoort en dat het enigste is vind ik het zo erg nog niet :) dat trekt gelukkig vanzelf weg!

Ja het vocht wordt volgens mij ook steeds minder, althans, de pijn die daarmee gepaard ging :) mij is de pijn over het algemeen echt super erg meegevallen hoor!! Het is nu dag 3 po dus denk niet dat het nog erger zal gaan worden. Ik heb ook geen extra pijnstilling o.i.d. moeten nemen en zit nu aan de laatste medicijnen die ik van de kliniek mee heb gekregen :)

Ik snap dat je het dan zeker extra spannend vindt!!! Dan zit je inderdaad aan een bepaalde periode vast, en een jaar wachten daar zou ik inderdaad ook niet voor gegaan zijn haha. Nog 1,5 week en dan is het zover voor je! Ben heel erg benieuwd hoe het je gaat bevallen. Als je iemand in huis hebt die bepaalde dingen mee voor je kan doen dan komt dat zeker goed :) alleen dingen zoals bijvoorbeeld al gordijnen open doen vond ik heel lastig, dus dan is het fijn als er iemand is die je kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nou super fijn dat het je zo mee is gevallen, en dat blauwe is inderdaad niet het ergste wat je kunt hebben:)

Ik verblijf de eerste paar dagen bij mn schoonmoeder, samen met mijn vriend.
zei is vorig jaar voor de tweede keer geopereerd en wilt zelf heel graag dat ik daar ben, zodat ze alles in de gaten kan houden.
Nou is zei ook een typ dat heel graag zorgt voor andere dus dat gaat helemaal goed komen.
echt blij met zon schoonmoeder joh haha.
en hoe zijn je littekens tot nu toe, of kun je die nog niet zien??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt fijn dat je dan met je vriend bij haar kan blijven!! Dan weet ze ook goed wat je voelt en nodig hebt gedurende die tijd dat je daar bent :) Echt fijn inderdaad zo'n schoonmoeder!

De littekens kan ik nog niet goed zien.. er zitten nog allemaal pleisters overheen geplakt haha. Ik heb mijn vriend een paar keer laten kijken (omdat ik zelf de onderkant van mijn borsten nu ook nog niet goed kan zien) en hij zegt dat het er goed uitziet, maarja, er zitten toch pleisters op dus even wachten.. Aankomende donderdag heb ik controle dus dan denk ik dat de pleisters eraf mogen! :)

Pijn is nu echt al heel erg afgenomen! In de ochtend wat stram, maar naarmate je weer wat meer beweegt gaat het steeds beter. Denk dat ik morgen ook voor de eerste keer een kort blokje om ga lopen, ben dat binnen zitten helemaal beu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.