Ga naar inhoud

Bewegen / sporten tijdens herstel


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

Mijn PC heeft aangegeven dat ik 6 weken niet intensief mag sporten, dat ik na 4 weken wel weer mag proberen te gaan fietsen.

En vanaf de pijn het toestaat eigenlijk al na een week bijv. mocht gaan wandelen (niet rennen).

Ik merk alleen door het vele stilzitten of door de narcose dat mijn conditie echt zwaar achteruit is :21:

Hoe snel zijn jullie na de BV gaan bewegen en wat hebben jullie toen gedaan?

Ik ben na 1,5 week stukjes gaan wandelen en sinds 2.5 week echt langere stukken (een uur lang bijv).

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

omg

ik ben de volgende dag met mams en de hond gaan wandelen, had wel last van stuwing maar deed geen zeer.

en na 5 dagen zat ik weer op mn fietsie, lekker rondcrossen!

mijn pc zei, ga niet lopen overdrijven in de sportschool, maar beetje fietsen en lopen enzo kan gewoon, je lichaam geeft vanzelf aan als het teveel is.

ipv bukken deed ik squads... gewoon zodat het voelde of ik lekker bezig was hahah

Oh en je conditie... komt door de narcose!

mijn conditie is echt om te janken sinds mn operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel verstandig om het rustig op te bouwen en naar het advies van je pc te luisteren.

Waarom inderdaad risico nemen? 6 weken lijkt heel veel, maar dat valt reuze mee als je daarna al die jaren kunt genieten van je boobies.

Ik ben na 2 weken gaan opbouwen. Rustig aan steeds meer doen. Het is niet zo dat je vanaf dag 1 alleen maar op de bank moet zitten, maar om grote afstanden te gaan lopen is niet aan te raden. Fietsen en auto rijden bijvoorbeeld is ook iets wat even tijd nodig heb. Het kan zomaar zijn dat je ineens een onverwachte beweging moet maken. Je borsten moeten vanbinnen natuurlijk nog genezen. Ik ben na een kleine 4 weken weer gaan werken en na 6 weken langzaam gaan sporten. Vaak ga je al snel te veel doen omdat je misschien geen pijn heb. Neem lekker de tijd met opbouwen. Je bent goed bezig hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!!! :) Ben het helemaal met je eens.

Enige waar ik wel echt naar uit kijk is die bh wat vaker uit te kunnen doen.. Merk echt dat mijn huid gaat irriteren dat ik nu 3 weken constant een zelfde bh heb & dus op dezelfde plekken constant druk heb!

Maar wat je zegt: 6 weken volhouden en daarna hopelijk een leven lang genieten! :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames

ik zou nu al willen springen na 3 dgn po maar ga nog enkele weekjes moeten wachten denk ik

ga wel proberen beetje bij beetje meer te bewegen

eerst horen wat de pc zegt over mijn wondjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

8dgn po bewegen gaat al veel beter, dus het werken ook, sporten nihil, beetje wandelen,

conditie nihil :-0

en steeds moe maar komt goed hé meiden!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.