Ga naar inhoud

Tina1988 : 1 juli 2014 : Dr. Straten : kliniek Heyendael : Groesbeek


Aanbevolen berichten

Als je rechtstreeks naar Frans zijn kliniek gaat maakt het alleen verschil als

Je de coh 1 prothese rond hebt. Daarna maakt het bijna geen verschil qua prijs.

En heb zelf wel gemerkt als ik vragen heb krijg ik ook gewoon mail van Frans zelf.

Als je via Diana gaat beantwoordt zij het volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je rechtstreeks naar Frans zijn kliniek gaat maakt het alleen verschil als

Je de coh 1 prothese rond hebt. Daarna maakt het bijna geen verschil qua prijs.

En heb zelf wel gemerkt als ik vragen heb krijg ik ook gewoon mail van Frans zelf.

Als je via Diana gaat beantwoordt zij het volgens mij.

Bedankt voor je reactie ! @tinna1988

Ik hoe kan ik zelf een afspraak met Francs? Ik kan op internet vinden !

Fijne zondag !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi prisyla

Frans straten zijn eigen kliniek is hyendael in Groesbeek.

Als je via Diana gabriels besluit te gaan wordt je ook in zijn kliniek geopereerd maar gaat de na zorg via Diana.

Via kliniek heyendael ben je rechtstreeks verbonden met zijn eigen consulent tanne of met Frans zelf. En alle na zorg gaat dan ook gewoon via Frans.

Lotjekapotje ook spannend 21 juli duurt ook niet lang meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend voor je meid!!! Erg leuk ben heel erg benieuwd naar jouw ervaringen!

Zelf ben ik de 15e aan de beurt... En ik moet dan ook een aardig stuk rijden en daarom heb ik er voor gekozen om daar in de buurt te slapen in een hotel de 14e! Is dat voor jou ook niet handig dan? Hoef ik s ochtends niet ook nog eens te stressen haha.

Alvast heel erg veel succes en sterkte!! Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden.

Nou ik heb ze! Een DD want een gewone D is echt nog te klein.

Misschien dag de zwelling wat afzakt ze een d worden.

Ik was totaal niet zenuwachtig. De tijd was veranderd van 10 naar 12 uur. Dus hoefden we niet zo vroeg te vertrekken. Ik kreeg een kamer aan de tuin kant.

Toen kwam er toch nog iemand voor mij. Waar ik wel van baalde want ik had zo iets van laat nou ook maar komen! Dus hebben we eerst nog een wandeling gemaakt. Toen was ik aan de beurt. Werd de medische vragen lijst nog een paar keer gecheckt. Ook. Kwam frans straten mijn borsten

Aftekenen. En werd ik de OK in gereden. Daar checkte van straten een paar dingen mijn naam en geboorte datum

Moest ik zeggen. De maat protheses 500cc coh 2

Mentor dual plane. En toen brachten ze mij in slaap. De infuus deed totaal geen pijn.

Toen ik wakker werd was ik heel duf. Het eerste wat ik riep was jeah ik heb boebbiess

Waarop de buurvrouw reageerde. Lekker zitten kletsen. Maar toen de buurvrouw weg werd gerold en mijn narcose uitwerkte. Werd ik

Overvallen door de pijn. Mijn god. Ik kreeg amper lucht. Ja wat wil

Je achter af. Van een a naar dd! Ik kreeg eis tegen de pijn.

Daarna werd ik naar mijn kamer gerold. Daar kreeg ik tramadol. Maar ik kon letterlijk

Niks. Mijn handen alleen bewegen. Alles was zo stijf en pijnlijk. Terwijl de meiden naast mij in de kamers gewoon rond liepen. Nou dat kon ik niet. Tranen van pijn. Dus extra pijn stillers nog er boven op. Toen ging het iets beter. Na 1

Uur toch weer minder. Weer extra pijn stiller. Ik dacht hoe kom ik die 2 uur rijden naar huis. En hoe moet ik slapen als ik niet eens op

De bank kan komen. Toen thuiszorg gebeld en een ziekhuisbed die avond nog kunnen regelen. Electrisch. Voor pijn indicatie ben je namelijk via

Je zorgverzekering verzekerd. Ookal is het een eigen gekozen operatie.

Als je pijn hebt heb je recht op. Toen kwam Frans en zei dat de druk en pijn echt door de grote prothese kwamen. Hij moest echt even moeite doen. En die borstspier staat in verbinding met alles. Toen besloten om

Naar huis te gaan. Ik zou het alleen op water en

Thee houden. Want ik kreeg een slok druiven citroen en kotste binnen 5

Min de auto bijna onder. Had gelukkig

Meerdere bakjes mee genomen van heyendael.

Toen dat er uit was voelde ik

Mij niet meer misselijk. Die nacht niet zo veel geslapen. Totaal afhankelijk van mijn vriend. Ik kon niet zelf plassen, tanden poetsen, eten. Niks ! Hij moest mij zelfs wassen. Heel gek is dat. Nu 2 dagen verder. Kan ik nog steeds weinig. Pijn is door de vele pijn stillers te dragen maar kan wel zelf plassen en tanden poetsen. Maar ben daarna dan gelijk moe.

Wel heel blij alleen prothese zitten nog wel hoog.

Moet straks als de pijn iets minder is de borstband om. En mijn tip neem 2 bh's mee met verschillende maten. Die van mij was te klein. Die van de buurvrouw te groot. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

Ik heb 1 juli een bv gehad bij van straten. Nu hebben ze het over indalen?

Mijn tepels zitten vrij laag en prothese hoog. Komt dit wel goed?? Ik draag nu een borstband die de boel naar beneden drukt.

Ik had een a en ben naar d gegaan 500 cc voor mijn gevoel dd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tina je bent recent pas geopereerd dus je hebt nog vocht en zwelling in je borsten..

Het heeft echt even de tijd nodig om te genezen dus die borsten van jou worden echt hartstikke prachtig!

Geen zorgen om maken hoor komt helemaal goed kijk maar eens naar de rest net na de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa misschien ben ik ook wat ongeduldig maar het voelt exht zo strak dat is wel eens denk

Zijn ze toch niet te groot. Ik heb ontzettend veel pijn gehad. En nog steeds kan wel al iets meer. Maar duurt allemaal veel langer als gedacht. Het is maar een week po. Maar moest echt verzorgt worden 24 uur per dag. Speciaal ziekenhuis bed Elektrische van de thuiszorg geleend. Heb je recht op met pijn indicatie. Ben blij dat ik zelf weer naar de plee kan en mijn eigen tanden kan poetsen. Ook heb ik sinds de operatie een slapende Hand. Wat met de zenuwen Verknelling te maken kan hebben. Dus mag hopen na deze ellende er borsten voor terug te krijgen die niet boven de tepel zitten 😏😏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die van mij zijn net anders geplaatst

Ik had Ih begin ook problemen op het forum hahahaha Bleef zoeken Steeds verkeerd ook maar opeens heb je het door;-)

Ik denk dat er wel meiden reageren die dezelfde plaatsing als jou hebben gehad.

Geen zorgen Ze gaan mooi dalen!heb het dus zelf op de foto's gezien:-))

Duurt alleen ff

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou me echt nog niet druk maken,dat ze gaan dalen kan soms 6 weken of langer duren, en als ze gaan indalen zal je ook gaan zien dat je tepels weer meer naar boven komen

zeker tot 6 mnd tot zelfs 1 jaar zal je zien dat je borsten blijven veranderen

enige dat je idd hiervoor moet hebben is geduld

bij dual plane duurt het gewoon iets langer omdat de spier in het begin nog heel strak staat, maar komt echt helemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit komt helemaal goed hoor! Zeker omdat je de protheses onder de spier hebt gekregen heeft alles de tijd nodig om op te rekken. Gewoon trouw je borstband dragen en dan zal je zien dat het heel snel verandert!

Die van mij wezen ook eerst naar beneden en zien er nu na 6 dagen alweer heel anders uit (ik heb voor de spier dus gaat wat sneller).

Komt goed, no stress!

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt helemaal goed hoor!

duurt n week of 6 voordat ze gaan zakken...

ik heb elke dag foto`s gemaakt de eerste maanden....dan zie je pas echt de verandering wat ze meemaken...

niet te druk maken en inderdaad...geduld....dat is het sleutelwoord...


ze zien er trouwens super uit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.