Ga naar inhoud

Tina1988 : 1 juli 2014 : Dr. Straten : kliniek Heyendael : Groesbeek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden

ik ga 1 juli voor een bv bij F van straten.

ik zou eerst via Gabriels alleen wou toch liever rechtstreeks.

ik ga van een 75 a naar een D

hij raade mij gister 500CC dual plane aan dan zou ik op een D komen.

ik ben vrij lang 188 en 84 kilo. normaal tot slank postuur.

maar ik zie geregeld meiden die 350 cc krijgen en dan ook een D hebben.

dan denk ik hmmmm hoe kan het dat ik 500 cc moet. vanwege mijn lengte denk ik??

nog meer die 1 juli naar Frans straten gaan??

liefsss Tina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Frans kan dit best goed inschatten hoor ! 500 cc is in verhouding met je lengte , gewicht een mooie maat .

Ik ben ook geholpen door Frans , en erg tevreden .

1 juli is al erg snel , spannend :)

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke goed om te horen dat je tevreden bent!

Ja hij vond dat 450 wat te mager was. Dus dan 500 cc

Had wel echt even zo iets van wow oke, maar ik kon er al snel aan wennen.

Apart he? Jij al gewent ?

Ja het is nog 11 nachtjes. En moet nog leren voor mijn tentamen.

Vannacht slaapdienst. Dus dan maar even studeren :)

Zo'n operatie is niet gratis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties ! Doratheo ook 1 juli dus.

Ja het is idd heel

Spannend en die cc vind ik ook eng. Want

Ik wil eindelijk gewoon de D bh's kunnen kopen bij de H&m maar mijn

Gevoel zegt dat wordt hem straks niet meer. De consulente van Frans zei ja reken maar een dikke D. Ooooh. hmm

Ja leuk hoor. Maare wie betaald mijn nieuwe bh's en bikini's. Ik heb trouwens straks allemaal super push up en maximizer 75B bh's en bikini's over ook die eigenlijk zsm zijn.

Ook wel zonde he? Maar ja ik ben die kleine borsten of bijna niks

Echt zat. Ik zat te passen bij straten. En toen had ik echt zo iets van ja dit wil ik.

Goed teken ookal ja dat twijfelen heb ik soms ook. Maar hoort er bij denk ik ?

Dan wisselen om de zo veel jaar lijkt mij alleen niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.76 en Frans adviseert bij 400cc links en 425cc rechts. Ik ga denk voor 425/450.

Spannend dat jullie al zo snel mogen!

Cool! Wij zijkn ong even lang! Ik ben 1,74 en weeg 67.. Heb een omvang van 80 en zit nu op een A. Hij heeft mij 400/450 Cc aangeraden :)

Heeft hij tegen jou gezegd waar je op uit komt? En wat is jouw omvang? Ben wel benieuwd.. Bijna alle meiden hier lijken smaller/slanker/kleiner etc haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cool! Wij zijkn ong even lang! Ik ben 1,74 en weeg 67.. Heb een omvang van 80 en zit nu op een A. Hij heeft mij 400/450 Cc aangeraden :)

Heeft hij tegen jou gezegd waar je op uit komt? En wat is jouw omvang? Ben wel benieuwd.. Bijna alle meiden hier lijken smaller/slanker/kleiner etc haha

Oh wat fijn om te horen! Dan kan ik makkelijker wat groter gaan. We komen dan op een volle C uit, maar als ik de verhalen zo lees dan oogt het waarschijnlijk als een C, maar zal de BH maat best een D of zelfs E kunnen zijn.

Wanneer ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he! Haha :D

Jaahh. Klinkt wel klein een c... Haha maar misschien komt dat door dot forum.. Niets lijkt meer groot :P

Ik heb het aan het eind van dit jaar in de planning! Nog geen vaste datum.. Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! Dat is een behoorlijk aantal Cc 's! :D ben benieuwd zeg!

Wat voor een omvang heb jij? Heel veel succes iig maandag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Hallo dames ik ben 3juni door frans geopeerd hihi

Ik ben 160 en weeg 52 ik heb 350cc high profile kregen en heb net al me eerste bikini gekocht en dit is een 75E hihi ben dinsdsg pas 3 weken maar kon hem echt niet laten hangenn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat kan ik me voorstellen! Ben je blij met het resultaat? :) wat leuk allemaal meiden die bij Straten zijn geweest of gaan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tiess28,

Ik ben 1.64 en weeg 54 kg en Frans heeft mij 450 cc geadviseerd en ik zou dan ook rond de E cup uitkomen.

Nou vraag ik me alleen af hoe het komt dat jij met 350cc ook daarop uit komt :mellow:

Wat had jij voor de bv als ik vragen mag? Begin nou toch wel een beetje te twijfelen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he! Haha :D

Jaahh. Klinkt wel klein een c... Haha maar misschien komt dat door dot forum.. Niets lijkt meer groot :P

Ik heb het aan het eind van dit jaar in de planning! Nog geen vaste datum.. Jij?

Ik ga op 18 augustus alhoewel 2 maanden echt zo voorbij zal vliegen met mijn drukke schema lijkt het aan de andere kant ook weer zo ver weg.

Ben er zo veel mee bezig dat mijn geduld op begint te raken hahaha nu al.

Jeetje meiden leuk om dit te lezen!

Ik ga as maandag al naar Frans!!

Hij adviseert mij 550cc en 600cc zou ook wel kunnen zei hij ....

Ik ben 1.74 en weeg 60kg

Door vreugde ben ik vergeten te vragen waar ik op uitkom :)

Weet je ook al wat je gaat nemen? Ben erg benieuwd hoe het zal staan! Veel succes maandag meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast gefeliciteerd. Staar je echter niet dood op de cupmaten en cc's. Nepperds vragen om een grotere cup dan ze ogen. Ik heb zelf met 450 een 75F gekregen (1.55m, 53kg) maar als je me ziet wandelen denk je eerder een C, tenzij ik n diep decollete heb dan miss een D.

Als ik het zo van je hoor kun je makkelijk meer dan 500 hebben en nog mooi ogen, maar het ligt wel aan jou ook hoe je wilt dat het eruit komt te zien. Nog heel goed in verhouding, of mag het wel een beetje opvallen?

Wat betreft bh's kopen, helaas, dat moet je ervoor over hebben.. Je zult straks grote bh's nodig hebben en die zijn helaas niet goedkoop, maar ach, dat zijn de boobies toch wel waard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga op 18 augustus alhoewel 2 maanden echt zo voorbij zal vliegen met mijn drukke schema lijkt het aan de andere kant ook weer zo ver weg.

Ben er zo veel mee bezig dat mijn geduld op begint te raken hahaha nu al.

Haha erg he! Merk sowieso dat hoe meer je op dit forum zit hoe erger het wordt :P

Agh we kunnen in ieder geval samen aftellen.. 19/8 ga ik heerlijk een maand op vakantie :P lol en dan is het nog maar 3 maanden voor mij jeaaajj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barbielena, ik kan niet reageren op jouw privé bericht.... Ik moet eerst minimaal 5 berichtjes hebben ofzo? Ik snap er niet zoveel van eigenlijk....

Maar dan doe ik het maar even zo:

Dankjewel voor je berichtje!

Ja ik twijfel inderdaad af en toe een beetje aan het aantal cc's... Ik heb nu een 70b maar door de zwangerschap zijn ze ook wat leger geworden zegmaar.. Nou ben ik bij Frans geweest en die adviseerde 450 cc en dat zag er ook heel natuurlijk uit!!! Maar ik wil ook niet dat het té groot is! Alleen mag het gerust wel wát zijn want deze kleine borsten ben ik goed zat... Maar ik vroeg me af of anderen hier ook ervaring mee hebben...

Maar jij hebt ook 450 cc dus? En ben jij erg tevreden over de maat? Want ik las ook dat je soms op een F of G cup zit

En heb je misschien ook foto's die ik kan/mag zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga op dinsdag naar Diana in amsterveen ! Ik ben beniuwd als ik ook krigen de volgende afspraak naar Frans !

Spannend! Heb je een voorkeur voor arts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.