Guest Maris Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Hallo allemaalIk ben bijna 6 weken PO dus doe ik mijn fila sportbh maat 75B weg. Ik heb 275cc gekregen en kom van een a. Hij sloot goed aan. xohja de kleur is trouwens zwart
Tina1988 Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 op die foto lijken ze wel groter als 75 B :Somdat je ook schrijft dat je nu d hebt.als straten zegt dat ik een d krijg met 500 cc moet ik een D 75 halen of e?of kleiner?
Guest Maris Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 nou een sportbh moet je vaak een maatje kleiner kopen dan je bh maat word ( het ziet eruit als c) omdat het anders geen steun geeft. ik zou een 75c halen dan maar daarvoor kan je het bestte naar de kliniek bellen, had ik ook gedaan. aantal cc dorgeven en je bhmaat nu en dan weten hun welke maat sportbh je moet aanschaffen.
Djem248 Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Hay Maris,even wat vraagjesIk wordt 1 september geopereerd door frans en krijg 260 cc anatomisch duel plane hoe vond jij frans als plastisch chirurg en kon je voor de opperatie nog vragen aan hem stellenis de sport Bh nog tekoop?Groetjes
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.