Ga naar inhoud

Bikini topjes en bikini setjes!


Leigh-Ann

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Voordat ik (in mei 2014) besloten had om een borstvergroting te laten doen heb ik een paar bikini setjes en bikini topjes aangeschaft. Zoals jullie dan kunnen begrijpen zullen ze na de operatie niet meer passen. Misschien kan ik iemand hier blij mee maken.

De bikini topjes heb ik nooit aangedaan (alleen om te passen) en de bikini set zwart slechts 1 keer... Normaal koop ik zelf geen tweedehands lingerie (dus ook niet verkopen), maar deze bikini set vind ik zelf gewoon te mooi om in de kast te laten liggen.

- Bikini topjes groen en paarse (beide van de H&M) zijn maat 38. Ik vraag per top 7,50 euro (exclusief verzendkosten). Met bikini broekjes er bij van maat 38 wil ik ze weg doen voor 12,50 euro.

- Bovenste bikini topje tijger print maat 34C/75C. Ik vraag er 7,50 euro voor (exclusief verzendkosten).

- Onderste bikini topje tijger print maat 34C/75C. Ik vraag er 8 euro voor (exclusief verzendkosten).

- Bikini setje zwart is maat L maar valt klein. Zelf draag ik S of 38 en bij mij valt het broekje klein. Ik heb er 26 euro voor betaald en wil hem weg voor 18 euro (exclusief verzendkosten).

Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken.

Liefs,

Leigh-Ann X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen waar je die zwarte bikini heb gekocht? Wil hem namelijk heel graag alleen ik heb een S als bikini broekje .....

Mag ik vragen waar je die zwarte bikini heb gekocht? Wil hem namelijk heel graag alleen ik heb een S als bikini broekje .....

Hi,

ik heb hem vorig jaar oktober op www.uwantisell.nl gekocht. Ik weet niet of ze hem nog hebben maar ze hebben wel leuke bikini's :)

Succes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!! En nee ze hebben het niet meer :( zag ik eindelijk een bikini waar ik verliefd op was! Maar goed er staan genoeg leuke op nog :)

Succes met de verkoop xx

Ah wat jammer. Het is echt een leuke bikini... En sexy :D , jammer dat hij nu al strak zit anders had ik hem wel voor mezelf gehouden. Maar idd er zijn genoeg leuke bikini's er tussen.

Bedankt X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.