Ga naar inhoud

Hoeyberghs


Marieke8

Aanbevolen berichten

Hoi Marieke,

Allereerst: wat ontzettend naar dat je operatie niet naar tevredenheid is verlopen!

Als je de naam in de zoekbalk invult hierboven vind je wel wat dingen over hem volgens mij.

Ik heb eens een heel topic gelezen begin 2013 over de beste man en dat was in het algemeen niet heel positief. Ken geen namen die echt door hem geopereerd zijn.

Succes en hopelijk kunnen jullie er samen wat mee! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een filmpje van een operatie van hem gevonden,... echt verschrikkelijk hoe deze man te werk gaat!!

ik voeg hem alleen nu nog ff niet toe hier want ik weet niet of jij die wel wil zien? ik denk dat jij je kapotschrikt!

Hij noemt alle vrouwen ook hoeren.. zegt al genoeg toch?

Maar wat is er precies fout gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Oef.. ja, Hoeyberghs....

Wat rot dat je toen voor hem gekozen hebt.. Hij lijkt heel to-the-point over te komen in consulten, maar hij werkt als een slager helaas..

Ik ken 1 verhaal hier op het forum uit mijn hoofd, waarbij hij poly-urethaan prothesen geplaatst heeft en die borsten zijn alles behalve mooi geworden... Het verhaal is van Kim. Dit is haar topic: http://www.borstenforum.com/topic/6899-kim-23-maart-2013-dr-jeff-hoeybergs-hofkliniek/

Kim is niet meer online geweest sinds vorig jaar december, dus als je haar een reactie schrijft, denk ik niet dat ze reageert..... Je kunt haar foto's bekijken in de galerij.

Mag ik vragen wat er bij jou mis gegaan is? En hoe reageerde hij toen je bij hem kwam met je klacht? Het is goed om je verhaal hier te delen, omdat het vaker bij hem mis gaat, maar er maar weinig meiden zijn die hun beklag durven doen....

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.