Ga naar inhoud

welke pc?is goed in van aa naar voll c? en vragen


Aanbevolen berichten

klopt het dat de accz klinieken meer pijn geven na de operatie?

wat kost en bv in een ziekenhuis(kan ik nl niet vinden bijv andreas-lucas zieken huis,

en is er ook iemand die een borstvergroting heeft laten doen in de isela klinieken?

wat is het voordeel van siliconen pleisters?

hoe gaan die spier oefeningen die sommige pc geven?

welke pc in nederland noord en amsterdam eo kan een spleetje maken tussen de borsten bij achter de spier.

welke sportbh geeft een mooi spleetje?

wie is er boven de 45 jaar en heeft een bv laten doen?of ken je iemand ?

wie heeft geen of stukken minder gevoel in de tepels?wil me dan mailen met of je voor achter of tussen de spier hebt en bij wie?

tot zover

groetje van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt het dat de accz klinieken meer pijn geven na de operatie?

ja, zover ik gelezen heb, over het algemeen genomen, komt er meer pijn voor bij operaties verricht door van Onselen, dan door andere pc's. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar er zijn veel meiden die toch wel 2 weken echt veel pijn gehad hebben, en een benauwd gevoel.

wat kost en bv in een ziekenhuis(kan ik nl niet vinden bijv andreas-lucas zieken huis,

Ik weet dat Nio in het Slaz 3100 euro vraagt voor een bv met eurosilicone. Hij maakt geen onderscheid als de prothese groter is dan 500 cc (voor zover ik weet)

en is er ook iemand die een borstvergroting heeft laten doen in de isela klinieken?

Die kliniek ken ik niet

wat is het voordeel van siliconen pleisters?

Men zegt dat het de littekens beter 'onzichtbaar' laat worden. Ik heb zelf geen siliconenpleisters gehad, en toch zie je mijn littekens niet. Het ligt er ook aan waar ze geplaatst zijn. Zitten bij mij mooi in de borstplooi, en je ziet ze niet als ik lig.

hoe gaan die spier oefeningen die sommige pc geven?

Dit is een pilot geweest van de Velthuiskliniek. Op dit moment doen ze dat niet meer, zover ik hier gelezen heb. (de reden is me niet bekend, maar als het supergoed geholpen zou hebben zouden ze ermee door gegaan zijn, lijkt me...) Het waren rek en strekoefeningen voor de borstspieren. De preciese oefeningen mocht je niet vertellen als je aan het programma mee deed, las ik in verschillende topics. Je kunt wel googlen naar borstspier rekoefeningen :)

welke pc in nederland noord en amsterdam eo kan een spleetje maken tussen de borsten bij achter de spier.

sja.. goeie vraag. Niemand zo goed als dr. Plovier in Belgie, maar die neemt ook wel erg veel risico.. En dat is het hem juist met het creeeren van een spleetje dat er van nature niet zit...

De meeste pc's plaatsen de prothese binnen de breedte van de natuurlijke borst. Nio durft wel iets breder te gaan, maar ik kan je niet garanderen dat als je nu bijvoorbeeld 5 cm ruimte hebt, dat je dan na de operatie nog maar 3 mm hebt ;)

welke sportbh geeft een mooi spleetje?

hihi, leuke vraag. Maakte ik me toen ook druk over, maar wat je sportbh vooral moet doen, is voldoende ondersteuning geven ;)

Ik heb zelf om te sporten een bh van shockabsorber: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=433277&Ntt=sportbh&PI=0&PrI=41&Nrpp=192&Blocks=0&View=Grid

Hij zit lekker, en geeft veel ondersteuning. Voor vlak na een bv is hij wel wat lastig aan te trekken, heb je ff hulp bij nodig.

wie is er boven de 45 jaar en heeft een bv laten doen?of ken je iemand ?

nope

wie heeft geen of stukken minder gevoel in de tepels?wil me dan mailen met of je voor achter of tussen de spier hebt en bij wie?

tot zover

groetje van mij.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van een a naar een d gegaan bij accz.

Had nog niet eerder gehoord cpvan langer pijn bij deze kliniek ik heb misschien 4dagen pijn( ach ja wat is pijn) gehad meer spierpijn eigenlijk en na twee weken helemaal nergens geen last meer van.

Succes met informatie zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

xx BB

Best - boobie , Zo daar heb je even alle aandacht en tijd voor ingestoken , echt super van je !

Ik hoop dat fws dit ook zo ziet :1:

Succes met je speurtocht fws !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ja zeker car ben ik blij met wat jullie er insteken aan energie..

(mischien niet direkt gereageerd maar er kwam geen mailtje in mijn gewone mailbox?)e a wel.)

ja ik weet nu zeker meer.

.

ik wil een c cup als dat kan.(300cc en 1 borst is kleiner(ja nog minderhaha)

ik denk dat dat al veel is voor als je voorsituatie bijna niks is.

dan valt de accz klinieken voor mij af.

k ga naar Renswoude, en als me het daar tegenvalt naar amstelveen,Roosenburg.

in \belgie zitten idd kopstukken maar dat gaat nie.: te ver.

nu stap 2 ga ik vervoer zoeken en op consult en ik ben super benieuwd wat de pc gaat zeggen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben van een 70A naar een 70E gegaan met 300/325 cc ronde menthor prothesen high profile dual plane geplaatst door dr. Straten.

Wil je dat het oogt als een C of wil je dit echt als maat? Want daar zit wel een verschil in! Je kan bij mij foto's zien en dan zie je dat ze niet zo groot ogen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.