Ga naar inhoud

dr Vanoorbeek vs Dr Bosselaers


Mke

Aanbevolen berichten

na veel lezen op dit forum ben ik bij deze 2 chirurgen terechtgekomen. (waarvoor dank jullie allemaal om jullie ervaringen te delen!)

heb bij beide een 1ste afspraak gehad. (2keer zo zenuwachtig als iets :) )

even mijn situatie: 1m68, 52kg, een een kleine AA cup dankzij zwangerschap.

beide consulten zijn heel goed meegevallen. al moet ik zeggen dat dr vanoorbeek toch precies net iets verder ging in zijn uitleg. prijskaartje schilt toch ook wel een beetje: vanoorbeek 4200 en bosselaers 3600.

nu heb ik het probleem dat mijn man niet veel thuis is en ik de zorg van onze dochter op mij neem of toch praktisch helemaal. in december hebben wij met onze firma een rustigere periode dan kan mijn man bijspringen int huishouden. Maar mijn schoonmoeder is leerkracht, dus ik kan dochterlief in de grote vakantie altijd een week of 2 weekje laten logeren. Nu grote vakantie is al redelijk kort op den bal waarbij komt dat wij de 2de week van augustus met vakantie zijn en daarna zijn mijn schoonouders met vakantie. dus moet het begin juli al doorgaan.

bij vanoorbeek was dit geen probleem maar dan mocht ik niet te lang wachten met te beslissen. bij bosselaers ben ik het vergeten te vragen..... ik ga morgen eens bellen voor te informeren.

nu heb nog niet echt een keuze gemaakt bij welke chirurg, vind dat zo moeilijk........ aaaaa help.....

Maar ik denk moest bosselaers niet kunnen begin juli dat ik vanoorbeek neem. ik wil niet nog tot december wachten...... plus het kan dan ook toevallig toch druk worden in de firma en dan zit ik daar schoon.

of is het niet verstandig om mijn keuze daar te laten van afhangen. pffff hier gaan we weer een nachtje van wakker liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik kan je alleen mijn ervaring vertellen bij Vanoorbeek, en ik ben echt zoooo tevreden! Inderdaad leuke man, die zijn vak heel goed verstaat. Ik heb een lift gehad, je ziet mijn littekens nauwelijks meer, hij hecht echt mooi vind ik. Ik zou als ik er 6 weken tussen had zitten tot het verlof ook voor die begin juli kiezen, want dan heb je lekker op vakantie al gelijk plezier van je borsten :) (wel goed insmeren, maar echt veel last heb je dan niet meer, en je mag ook al in het water enzo).

Dus als ik moest kiezen wist ik het wel haha.

Groetjes van Ingrid

p.s. mijn foto's kan je vinden in de galerij als je benieuwd bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net even gebeld naar de praktijk van dr vanoorbeek. hij kan sowieso de 18de juli. 4 juli mss ook maar dat moest ze eens aan hem vragen. de 18ste lijkt mij precies toch al kort tegen de vakantie toe. plus moet de 26ste juli ook al naar een trouwfeest. dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.... dus hopen op de 4de! ze gaat mij er vandaag nog over terugbellen en dan mag ik maandag al dan niet bevestigen

heb al 3 keer gebeld voor dr bosselaers maar daar krijg ik niemand te pakken...... heb dan maar een berichtje achtergelaten. hopelijk laten ze mij nog iets weten voor maandag.

Maar moet dit eerst eens bespreken met mijn man... het zijn zijn centen ook natuurlijk :6: hoewel dat dee gaat zeggen van seg moet dat nu allemaal weer rap rap gebeuren -> eeu ja!!! :5: ik zit er al 2 jaar echt serieus achter te zagen, hoe langer ik nu moet wachten hoe meer grrrr ik er van word. en het liefst van al zou ik tijdens onze vakantie inderdaad al willen pronken in bikini! iedere keer dat ik die nu aandoe is ne keer te veel want daar word ik altijd zo depri van...

Wat ik wel raar vond is dat dr vanoorbeek zei dat ik best iemand kon meenemen bij de pas sessie. ik denk dat hij het ook wel aan mijn gezicht zag. want hij verduidelijkte van ja een 2de mening van uw man of uw moeder ofzo... ik keek dan wss nog raarder, want toen zei hij van ja ge doet het natuurlijk wel voor uw eigen dus gij beslist nog altijd. kzeg eum ja!!! mijne man die gaat ongetwijfeld meer willen dan ik en mijn moeder, zij vind mij nu al veel te mager en toen ik eens terloops zei dat ik iets aan mijn borsten wou laten doen, zei ze, ni zo'n grote ballonnen eh. dus ja die gaat weer voor te klein gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog telefoon teruggekregen van de praktijk en 4 juli kan!! Woohoo

En mijn man vindt het ook ok om het dan al te doen, dubbel woohoo!

Nu maandag nog eens proberen bosselaers te bereiken se en dan kan ik maandag de knoop doorhakken!

Het gaat er nu snel aankomen!! Blij blij blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je voor of achter de spier?
Ik ben ook bij Vanoorbeek geweest maar die doet volgens mij vooral achter de spier. hij zei dat achter de spier het natuurlijkst is.
Ik heb nochtans al het tegenovergestelde gelezen wat me dan weer deed twijfelen. Want ik wil graag een zo kort mogelijk herstel maar met natuurlijk ogende boobs.
Hij wou op mijn vraag ook wel voor de spier doen omdat ik volgens hem wel weefsel genoeg had maar ik verkies dan precies toch iemand die vooral ook voor de spier werkt en daar veel ervaring in heeft.
Ook vond ik hem nogal duur vergeleken met de anderen. Waar zou dat prijsverschil inzitten?
Maar ik heb er inderdaad ook al wel goede dingen van gehoord. Dus als jij je er goed bij voelt moet je niet twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 20 mei bij Vanoorbeek geopereerd en ben supercontent. Ik heb eigenlijk de eerste 3 dagen pijn gehad, nadien viel het allemaal wel mee. Na 10 dagen was ik echt al goed gerecupereerd en na 2 weken kon ik echt al heel veel. Toen was het echt oppassen om niet teveel te doen om niet te forceren. Ondertussen is het bijna 6 weken en heb nergens meer last van. Alleen dat m'n borsten nog hard zijn.

Heb ook nog wel een bh zonder beugels aan. Ik had begin deze week eentje met beugels aangedaan en 's avonds wasd aan één kant de wonde toch wel geïrriteerd.

Ik heb ook achter de spier gekregen en kleine implantaten, grotere gingen er sowieso niet in.

Ik ben van 75B naar volle C gegaan. Het is echt een groot verschil, en oogt nog wel natuurlijk. Dat had ik trouwens ook gevraagd.

Grtjs en succes met de BV

Link naar reactie
Delen op andere sites

sowieso voor de spier. ik heb te weinig borstweefsel. heb nogal een vrij platte borstkas, het zou direct opvallen voor de spier :)

ja ik vind het precies ook nogal duur. vandaar dat mijn man ook liever wil dat ik bij bosselaers ga.

ik denk dat het prijs verschil hem in alles een beetje zit. de keuze van de implantaten, het ziekenhuis en het bijhorend personeel, de chirurg.

heb naar de praktijk gebeld van bosselaers, maar die kon daar niet direct een antwoord op geven wanneer. ze ging het navragen maar kon zijn dat ik morgen pas antwoord kreeg, grrrr. moet vandaag wel terugbellen naar vanoorbeek voor het la dan niet bevestigen.

Ingetje bedankt voor je ervaring, dat stelt mij toch al iets gerust. vanoorbeek zei dat ik zeker de 1ste week heel veel pijn ging hebben. 3 dagen is al een serieus verschil :) en ben ik ineens geruster voor onze vakantie in augustus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik kon ook al na 3 dagen zonder pijnstilling, en had ook nog een buikwandcorrectie gelijk gehad. Eerste 3 dagen inderdaad veel pijn, daarna gaat dat met sprongen vooruit. (eerste dagen denk je wat heb ik gedaan, en daarna als de pijn mindert ben je superblij dat je hebt doorgezet ;) Lekker dat je voor je vakantie al kan gaan, kan je met plezier in je bikini gaan liggen.

Als het de 4e doorgaat heb je volgende week vrijdag al boobies!!!! WAUW

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

yeees!! de 4de gaat door bij Dr Vanoorbeek!!

Morgen passen!

man man ineens gaat het allemaal zo snel dat ik er nu al zenuwachtig en paniekerig voor ben, met de nodige nachtmerries tot gevolg! pff dat maar snel volgende week vrijdag is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zotteros hoe en wat heb je laten steken en wat was je voorsituatie?

ja hij had het ook al direct gezien dat mijn rechtborst ietsjes kleiner was en dat die tepel ook iets lager hangt. Valt eigenlijk niet zo hard, maar hij had het wel gezien! terwijl bosselaers hier niets over zei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Joehoe!!! Wat kan t ineens snel gaan dan zeg, leuk hoor nog maar een grote week. Van de arts ga je zeker geen spijt krijgen, het is misschien iets duurder als bij een ander, maar hij is inderdaad echt perfectionist, en de nazorg is ook super! (hij doet al je nacontroles ook zelf, hechtingen verwijderen enzo). Succes ermee, laat morgen ff weten wat het precies gaat worden, en doe m maar de groetjes van Ingrid haha.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes !!! Ik probeer m'n foto's erop te krijgen maar lukt niet. Ben niet zo handig met pc. Heb vandaag nogmaals gewone bh aan, ben blij met het resultaat. Eindelijk borsten (mag wel na 47 jaar !!!)

Volgende dinsdag moet ik op laatste controle, dan zijn de 6 weken om.

En dit weekend ga ik op soldenjacht voor nieuwe bh's en bikini's. Donderdag ben ik jarig en krijg ik van m'n man een nieuw setje cadeau, ben benieuwd.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt om je foto's te delen Ingetje, je hebt een mooi gevulde bh seg!

we hebben besloten en het gaan blijkbaar dezelfde worden dan die van Ingetje: 250cc moderate plus

alleen zullen ze bij mij wat kleiner uitvallen haha. Maar heb ook gezegd dat ik ze zo natuurlijk mogelijk wil en geen ballonnen wil. iets dat bij mijn lichaam past. wil niet over het straat lopen en dat de mensen denken van ahja die heeft een borstvergroting laten doen. hoewel ik nu wel stiekem hoop dat ze niet te klein gaan uitvallen :)

maar ik draag nu van die maximizers en heb hetzelfde resultaat in t-shirt met die 250cc, dus dat gaan goed komen. wil nog graag in mijn kledij passen. ik vrees dat als ik groter ga dat ik topjes en kleedjes ga moeten wegdoen en dat wil ik helemaal niet :) plus ik denk dat ik problemen zou hebben met bepaalde topjes kleedjes, hemdjes moest ik groter gaan. Heb bijv een hemdje dat ik juist nog toe krijg bovenaan met de maximizer. een maat groter in het hemdje zou geen zicht zijn denk ik want dat zit dat te groot in mijn taille.

en dr vanoorbeek heeft ook nog gezegd dat bij de kleinere protheses minder pijn wordt ervaren. dus dat valt ook weer mee :)

Dus hopelijk hebben we de goede keuze gemaakt. Nu nog aftellen naar volgende week vrijdag. ik word als 2 geopereerd, dus dat valt ook weer mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Yeah!! Succes dan maar, leuk hoor. Hopelijk valt de pijn idd mee omdat je wat kleinere protheses neemt. Ik heb 450 cc en die spier moest toch wel heel wat oprekken ;) Ik heb ook moeite met hemdjes, maar mij maakt dat niet zoveel uit, want ik doe er dan een wit topje onder en dan doe ik de knoopjes vast tot net onder de borst. Ik neem altijd stretch hemdjes trouwens

Wordt je half 2 geopereerd? Succes met de spanningen haha

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee om 10u!

ahja Ingrid hij kende je zeker hoor! hij zei direct van ja amai die was 47kg afgevallen en daar heb ik niets mee te maken, dat heeft ze allemaal zelf gedaan!! :) en dat je een lieve dame was ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ah wat leuk haha, tja ik ken m natuurlijk al wat langer omdat ik er al enkele grote operaties heb laten doen.

Oh lekker, 10 uur is een perfecte tijd, niet midden in de nacht er al uit, en toch lekker vroeg ivm dat je niets mag eten of drinken. Komt helemaal goed!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik hoop het want zo niets eten en drinken 's morgens is niets voor mij, dan functioneer ik niet! :)

hoop alleen dat ik weer niet een kilo ga afvallen na die operatie.... had dat een paar jaar geleden ook toen ik wijsheidstand onder volledige narcose moest laten weghalen. Heb toen nen dag of 2 - 3 niet in mijn eetlust geweest, helaas afgevallen en nooit meer terug bijgekomen.....

mijn man begon al te panikeren over de maat. hij was er gisteren niet bij. Ze gaan toch niet te klein zijn eh??? als ge het doet doet het dan ineens goed eh! Kzeg ja ik wil geen dikke tieten! enfin ik doe dit voor mezelf!

mijn man was er zelfs eerst nog tegen want hij vond ze goed mijn borsten en er moest niets aan veranderen. haha mannenlogica!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Eindelijk heb ik ze!

Even een klein verslagje.

2dage, op voorhand belde ze dat ik toch de eerste was. Dus dat was binnenkomen. En bijna direct doorgaan. Dus dat was wel fijn! Onderweg allemaal kei vriendelijk personeel.

Dan het wakker worden was zoals dat ge 's morgens niet wilt opstaan als ge te weinig geslapen hebt. Ik wou nog slapen :)

Enfin eens op de kamer heb ik eigenlijk nog heel de tijd liggen soezen, zalig.

Achteraf komt er dan een verpleegster vragen of ik al had rondgewandeld... Neen die bars opzij bed stonden nog omhoog! Ale ja.... Maar bij het rechtzitten werd ik altijd kei misselijk en moest onmiddellijk terug neerliggen of ik moest overgeven... Niet fijn. Naar wc gaan was dus lastig, laat staan dat ik had rondgewandeld!

Enfin vond die verpleegster ook ni zo vriendelijk eigenlijk

Ben dan uiteindelijk nen nacht in het ziekenhuis gebleven, ik zag het niet zitten om naar huis te gaan met die misselijkheid! Was ook al niet naar de zin van de verpleegster.

Enfin deze morgen was het al veel beter! Deze voormiddag rond 10u naar huis gereden. Maar onderweg toch even moeten stoppen voor de misselijkheid. Een vriendin van mij is mij komen halen want mijn man moest werken! Die heeft dan hoe lief ze is mij in bad gestoken en mijn haren gewassen :)

En dan is de beha voor het eerst uitgegaan! Wat zijn ze prachtig! Mijn vriendin vond het ook :) was wel raar zo zonder bh! Maar deed ook even deugd want die spant zo hard! Moet dringend een andere hebben! Of moet dieze zo hard spannen? In ieder geval mij c sportbeha is gevuld!! Jihaa!!

En voor de rest spierpijn!! Amai was da, veel erger dan gisteren! Elke beweging doet pijn en kan alleen maar traagjes stappen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg vandaag telefoon van dr vanoorbeek zelf om te vragen hoe het met mij ging. Hoe lief is dat seg!

www omdat ik de nacht gebleven was? Of doet die dat altijd?

Hij was trouwens gisteren wel heel begripvol toen hij nog een keer kwam kijken. Was vrij laat denk tussen 20u 21u. Moest toen juist plassen. Hij heeft mij uit bed geholpen en naar de wc begeleid. Doe maar op het gemak zei hij. Dat was wat anders dan die verpleegster....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mke,

Blij dat alles zo goed gegaan is. Ze hadden mij op voorhand bij de narcose al iets tegen de misselijkheid gegeven (op mijn vraag) omdat ik heel slecht medicatie verdraag en snel misselijk ben en dat heeft echt geholpen.

In 't begin is alles moeilijk en pijnlijk, zelfs een deur en de frigo opendoen. Maar dat betert heel snel.

Ik wens je nog heel veel beterschap !!!

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.