Ga naar inhoud

Groentje :)


anoniem25

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.. :48:



Ik heb eigenlijk geen idee hoe dit allemaal werkt, dit is namelijk allemaal nieuw voor mij. Maar hopelijk doe ik het op de goede manier.



De laatste weken heb ik regelmatig deze website bezocht om verhalen te lezen over vrouwen die een borstvergroting hebben gehad of nog gaan doen.


Want ook mijn droom gaat werkelijkheid worden, ik krijg eindelijk mijn borstvergroting. Ben nu 25 jaar en droom er al sinds mijn 18e van om mijn borsten te laten vergroten.



De datum voor mijn consult staat inmiddels en ik mag 30 juni naar Bruno de Meyere, binnen mijn vrienden/kennissen kring al veel goede verhalen over hem gehoord. Vandaar dat mijn keuze ook naar hem toe gaat. Helaas moet ik nog even wachten voor het zover is, maar het liefst had ik vandaag nog op de operatie tafel gelegen.



Nou ben ik eigenlijk wel heel benieuwd of meerdere van jullie bij Bruno zijn geweest en of jullie je verhaal met mij willen delen. :36:



Groetjes Nicole.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Geeft niks dat je nog niet weet hoe het allemaal werkt hier hoor. Je heb het eigenlijk zo door ;)

Wat goed dat je al een consult heb gepland meid en dan ook nog bij de Meyere!

Ja ik ben natuurlijk bevooroordeeld aangezien ik ook geopereerd ben door de beste man en er erg blij mee ben :D

Er zijn hier heel wat meiden door hem geopereerd. Het is een hele rustige man waarbij je je snel op je gemak zult voelen. Hij maakt hele mooie boobies en zijn nazorg is ook heel goed.

Ik zie dat het nog precies een week is voor je naar je consult mag.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom en veel plezier hier op het forum. Er is super veel informatie te vinden, dus veel plezier. Ook genoeg meiden die bij de Meyere geweest zijn, je hebt al eentje gevonden in Esmiralda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.