Ga naar inhoud

Voorstellen + informatie gezocht flapoorcorrectie!


Gast Castor

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben Castor, slechts 17 jaartjes jong en ik lees al langer op deze site mee. Vandaag is dan eindelijk de dag gekomen om me aan te melden! Ik hoop dat ik dit bericht op de juiste plek plaats, omdat het niets met boobs te maken heeft (nog niet, haha).

Ik overweeg een oorcorrectie uit te laten voeren, omdat ik flapoortjes heb. Het zijn geen 90-graden satellieten - ze staan slechtseen beetje af - maar ik vind het al een tijdje vervelend en ik kom nu in actie. Ik ga 7 juli op consult bij de KNO-arts van het OLVG (5 voor 9 's ochtends... *kreun*), maar een operatie staat nog niet vast. Ik ga er nu pas wat aan doen, omdat ik eerder nog niet kon uitleggen waarom precies ik een operatie zou willen. Nu, na er rond de 2 jaar over nadenken, weet ik het wel. Ik doe dit niet omdat ik onzeker ben en dit een wanhopige poging is om te voldoen aan een of ander stel schoonheidsidealen; ik doe dit voor mijzelf.

Goed, genoeg geouweneeld. Ik zoek hier naar mensen die ervaring hebben met oorcorrecties: ben je er tevreden over of heb je ongelooflijk veel spijt, deed het heel veel pijn (of viel dat juist mee), zijn er foto's die ik zou mogen zien? Misschien krijg ik niet heel veel reacties, het is natuurlijk nog steeds een borstenforum, maar ik kan het in ieder geval proberen!

Alvast bedankt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik kan je helaas niks zeggen over oorcorrecties en denk vrijwel niemand.

Het is inderdaad een borstenforum en natuurlijk zijn er ook meiden die iets anders hebben laten doen en daar over praten, maar ik denk dat de kans op reactie niet heel groot is inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meid...

Ik heb het een aantal jaar geleden laten doen ik was toen 12 jaar ik heb toen alles vergoed gekregen althans mijn ouders omdat ik er zelf heel erg mee zat en en gepest werd

Ik heb het toen in Schiedam in het vlietland ziekenhuis gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, dank jullie wel voor jullie lieve antwoorden!

@Esmiralda, ja, dacht ik ook al. Beetje stom ook dat ik me hiervoor hier heb aangemeld, dit was het enige forum dat ik kende. Ik hoorde later pas via mijn moeder dat er ook een flaporenforumsite is.

Anyway, ik heb mijn uiteindelijke beslissing zelfs nog voor het consult gemaakt: ik vind mijn flappertjes eigenlijk wel schattig. Ze zullen waarschijnlijk nooit mijn favoriete lichaamsdeel zijn, maar ze zijn van mij ;) Ik ben blij dat ik de knoop nou eens heb doorgehakt.

Is het goed als ik mijn profiel laat staan? Ik denk namelijk dat ik over een paar jaartjes terugkom met een topic over het onderwerp waar dit forum voor is bedoeld.

Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes, Castor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.