Ga naar inhoud

Bultjes tussen mijn borsten.


Yara331

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik ben inmiddels bijna drie maanden po. Sinds ik po ben heb ik bultjes tussen mijn borsten. Dit had ik voorheen nooit.

Ik drink liters brandnetelthee om de afvalstoffen af te voeren en scrub mijn huid om de dag.

Toch gaat het niet weg.

Wie heeft hier nog meer last van of heeft iemand tips??

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier ook waanzinnig last van!!!! tussen mn borsen, in mn hals op mn rug!

ik smeer er vit e creme op en nu zie je ze wat minder, ze zijn niet meer zo rood maar ze zitten er nog wel

ik drink ook liters water en thee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees ff mee...

me wangen mijn voorhoofd mijn decolleté en nu zelf me rug (bleeehhh :134: ) zitten onder de bultjes!!

ik had dit gelijk na de operatie al maar het lijkt alleen maar erger te worden!!

vooral op mijn hoofd vind ik echt erg... ken der wel foundation op smeren maarja dan zie je het nog ziet er gewoon heel vies uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt ook door de narcose louboutin... Ik heb weleens eerder last gehad van bultjes en toen was het 3 stappen systeem van clinique de uitkomst.. Maar zelfs dat helpt nu niet... Heb zelfs acne creme gehaald van biodermal maar zie daar ook geen verschil door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hiervoor naar de dokter gegaan (ik ga wat af naar de dokter sinds m'n boobies) De dokter zei dat ik acne heb gekregen door de narcose heb Clindamycine lotion en differinel gel gekregen en merkte al binnen 3 dagen verschil! Heb wel een droge huid hierdoor maar dat heb ik liever dan al die puisten haha is wel weer weg te smeren met een dagcreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hiervoor naar de dokter gegaan (ik ga wat af naar de dokter sinds m'n boobies) De dokter zei dat ik acne heb gekregen door de narcose heb Clindamycine lotion en differinel gel gekregen en merkte al binnen 3 dagen verschil! Heb wel een droge huid hierdoor maar dat heb ik liever dan al die puisten haha is wel weer weg te smeren met een dagcreme

Smeer je dat ook tussen je borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook allemaal bultjes tussen me borsten en erg op me voorhoofd! Dus dit komt door narcose?? Nu nog? Jeetje wat kut zeg had altijd mooie vage huid :( gaat dit vanzelf weg weet iemand dit? Of moet ik dus ook langs de dokter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt voor de bultjes naar de huisarts gaan je krijgt dan als het goed is een lotion tegen acné werkt super. Ik heb ook een hormonenzalfje liggen die werkt tegen alles ! Je kunt dit gewoon vragen alleen je moet niet degene hebben op vaseline basis deze is veel te vet :) werkt ook prima op puistjes of rode vlekjes op je gezicht. Ik gebruik die zalf voor alles !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 2weken na de operatie opeens erg veel uitslag in men gezicht. Ik dacht dat dit kwam door kiwi's te eten ( ook al vond ik dat maar vreemd :P). Nu pas heb ik er een verklaring voor! Bij mij was het na een weekje wel vanzelf weer weg .. Heb enkel nog kleine onopvallende bultjes op men kin en men hals

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gelukkig ben ik niet de enige! 2 weken po kreeg ik last van puistjes aan de binnenkant van mijn borsten. Ben nu 3 weken po, geen verbetering. Dacht dat het kwam door de bodybutter die ik op mijn borsten en lichaam smeer omdat ze zo droog zijn. Maar die bodybutter gebruikte ik hiervoor ook al en toen geen puistjes, dus nu heb ik eindelijk een verklaring! Thanks meiden en laten we hopen dat het snel verdwijnt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet erg aardig van me, maar wat ben ik blij dat ik dit lees! Heb bultjes op m'n bovenbenen, billen, bovenarmen. M'n haar is ook erg snel vet. Had net na de operatie ook een erg vette huid maar dat is na 3 dagen ongeveer weg gegaan... Smeer nu vitamine E creme op de bultjes, hopen dat het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb bultjes op m'n bovenbenen, billen, bovenarmen. M'n haar is ook erg snel vet.

Nou als je antibiotica gebruikt dan zou het zo kunnen zijn dat je daar allergisch voor bent.

Dit bleek bij mij iig het geval te zijn

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.