Ga naar inhoud

Harde borsten


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje over mijn borstvergroting die ik 27 januari dit jaar heb laten doen.

Het is nu zo'n 5 maanden geleden dat ik ze heb laten vergroten maar ze blijven wat aan de harde kant.

Worden mijn borsten nog wat zachter?

Wie kan mij hier wat informatie over geven?

Groetjes Lexc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

Hoi Lexc,

mijn borsten werden alsmaar zachter tot rond 1 jaar po ongeveer. ben nu anderhalf jaar po.

HEt hangt ook wel wat af van of je cohesive 1 (zachtste) of 3 (harder) hebt, of je ze voor de spier (zachter) of achter de spier hebt. De één herstelt ook sneller dan de ander. Ik zou zeker nog wat geduld hebben. Zo zacht als natuurlijke zullen ze nooit voelen maar toch kunnen ze heel zacht aanvoelen. Geduld is weer de boodschap :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lexc,

mijn borsten werden alsmaar zachter tot rond 1 jaar po ongeveer. ben nu anderhalf jaar po.

HEt hangt ook wel wat af van of je cohesive 1 (zachtste) of 3 (harder) hebt, of je ze voor de spier (zachter) of achter de spier hebt. De één herstelt ook sneller dan de ander. Ik zou zeker nog wat geduld hebben. Zo zacht als natuurlijke zullen ze nooit voelen maar toch kunnen ze heel zacht aanvoelen. Geduld is weer de boodschap :-)

Hoi Nicky

Ik heb ze dit keer achter de spier laten plaatsen maar welke cohesive ik heb dat weet ik niet. Ik zal er toch binnenkort met de dokter over hebben.

Heel erg bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me dat ook af! Heb coh1 achter spier, zo goed als geen eigen weefsel.

Kan me niet zo goed voorstellen dat ze ooit zacht worden haha naar mijn idee krijp je alleen in spier en inplantaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

pearll, ik heb ook zo goed als geen borstweefsel hoor. Als ik voorover buig dan voelen ze echter wel zo zacht als vroeger . Als ik rechtopsta dan voelen ze iets harder als natuurlijk aan maar toch nog wel zacht en als ik lig, dan voelen ze het hartst vind ik. Mijn man zegt dat hij ze heel goed vindt qua zachtheid , dat hij eigenlijk niet ervaart dat ze harder zijn. het zit mss tussen mijn oren ;-)

veel succes verder :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk persoonlijk dat het met je herstel te maken heeft. Ik bedoel: de prothese wordt niet ineens zachter of je huid dunner.

Ze voelen eerst wat hard aan omdat dat gebied geschonden is en er aan de binnenkant heel wat kapot is om het zo effe te zeggen. En dan natuurlijk dat vocht.

Ik denk dat als alles hersteld is ze zachter aan zullen voelen, En dat kan bij de een best wat langer duren. Bij mij heeft het ook zeker een half jaar geduurd.

Ze voelen voor mij nu net zo zacht en soepel als mijn oude borsten alleen ze staan wat fierder en zoals Nicky zegt als je ligt voel je wel dat het nepperds zijn.

Geef het dus nog even wat tijd meis, Trouwens ik heb ook zeker meer als een half jaar nog met een sport beha geslapen. Zonder voelde gewoon niet prettig. Ook op mn zij slapen voelde toen nog niet fijn. Dat viel allemaal samen dat het wel ging en de soepelheid zeg maar. Voor mij ook een bewijs dat het dus gewoon nog met je herstel te maken heeft.

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk persoonlijk dat het met je herstel te maken heeft. Ik bedoel: de prothese wordt niet ineens zachter of je huid dunner.

Ze voelen eerst wat hard aan omdat dat gebied geschonden is en er aan de binnenkant heel wat kapot is om het zo effe te zeggen. En dan natuurlijk dat vocht.

Ik denk dat als alles hersteld is ze zachter aan zullen voelen, En dat kan bij de een best wat langer duren. Bij mij heeft het ook zeker een half jaar geduurd.

Ze voelen voor mij nu net zo zacht en soepel als mijn oude borsten alleen ze staan wat fierder en zoals Nicky zegt als je ligt voel je wel dat het nepperds zijn.

Geef het dus nog even wat tijd meis, Trouwens ik heb ook zeker meer als een half jaar nog met een sport beha geslapen. Zonder voelde gewoon niet prettig. Ook op mn zij slapen voelde toen nog niet fijn. Dat viel allemaal samen dat het wel ging en de soepelheid zeg maar. Voor mij ook een bewijs dat het dus gewoon nog met je herstel te maken heeft.

xxx saartje

Dank je wel Saartje, ik zal nog geduld moeten hebben. Iig heel erg bedankt voor je informatie.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 8 maanden po en ze zijn een heel stuk zachter als voorheen maar ze blijven toch wat harder/steviger aanvoelen als 'echte' borsten. Tenminste zo ervaar ik het wel:) ene moment zijn ze zacht maar het andere moment voelen ze weer wat gespannen aan. Maar inderdaad er kan in een jaar veel veranderen :) over 4 maanden zullen die van mij dan ook weer zachter aanvoelen als nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.